Ik zit nu in de trein, tot zo!quote:
Rare manier om je wens om te stoppen aan te kondigen, maar dat moet je zelf wetenquote:
Als je wil dat ik er niet mee bemoei moet je het achter bespreken.quote:Op zondag 5 april 2015 12:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Ga buitenspelen ofzo
Ja.quote:Op zondag 5 april 2015 13:16 schreef LTVDK het volgende:
Oh, het is Pasen, moet ik eieren gaan eten ofzo?
Jammer, dat scheelt toch rond de 400 views per deel.quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Paaskuikenquote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef Uccie het volgende:
Er is een ei uit, hopelijk blijft het kuikentje leven en kan ik straks een foto maken.
Is het dan weer zo'n scrotum? Specularium vindt dat wel leuk.quote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef Uccie het volgende:
Er is een ei uit, hopelijk blijft het kuikentje leven en kan ik straks een foto maken.
Het is nu meer een mini-alien. Over een week of 2 is het een scrotum.quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het dan weer zo'n scrotum? Specularium vindt dat wel leuk.
Leuk hè!quote:
Ik ben meer van de platgeslagen kipfilet.quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het dan weer zo'n scrotum? Specularium vindt dat wel leuk.
Je verwacht het niet....quote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben meer van de platgeslagen kipfilet.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef Uccie het volgende:
Kruidenboter erop, dichtvouwen en in de pan, smaakt primaquote:Op zondag 5 april 2015 14:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben meer van de platgeslagen kipfilet.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, dat scheelt toch rond de 400 views per deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 5 april 2015 14:39 schreef Uccie het volgende:
Nou hier is de prachtige baby...Iel wats die enge shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nou hier is de prachtige baby...Wat is dat voor duivelsgebroedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hey...beetje respect voor de baby. Dat zeggen we ook niet over jou!quote:
Nou hier is de prachtige baby...Een soort velociraptorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!
Nou hier is de prachtige baby...Uhh is dat linker zijn hoofd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar het hoofd is groter dan de rest?quote:Op zondag 5 april 2015 14:43 schreef Uccie het volgende:
Het komt net uit een ei, je zou net 4 weken opgerold hebben gezeten. Daar wordt niemand aantrekkelijk van.
Ja, door die eitand. Daarmee breken ze het ei van binnenuit.quote:Op zondag 5 april 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar het hoofd is groter dan de rest?
LTKDV komt ook uit een ei.quote:Op zondag 5 april 2015 14:43 schreef Uccie het volgende:
Het komt net uit een ei, je zou net 4 weken opgerold hebben gezeten. Daar wordt niemand aantrekkelijk van.
Oh vet. Wat krijgt die nu te eten?quote:Op zondag 5 april 2015 14:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, door die eitand. Daarmee breken ze het ei van binnenuit.
Die is dan ook nooit aantrekkelijk geworden.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is dan ook nooit aantrekkelijk geworden.
De ouders eten en dat geven ze dan terug aan de kuikens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |