SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou jou wel staan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die witte shirtjes vind ik wel lelijk zeg.
Dom volkquote:
En dat is de beste speler van Twente vandaagquote:
Dat zegt vooral veel over het niveau van Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Miyachi is ooit de beste speler bij Feyenoord geweest.
En daar is eindelijk de eerstequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat je zoveel plezier haalt uit dit soort dingen verbaast mij
Als er zo weinig gaande is in je leven zal dat wel heel grappig zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat je zoveel plezier haalt uit dit soort dingen verbaast mij
En Fer en Wijnaldum en Clasie en de Vrij en Martins Indi en Janmaat en Vilhena.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zegt vooral veel over het niveau van Feyenoord.
Ik weet nog dat veel Feyenoorders destijds beweerde dat hij de wereldtop ging halen.
Net als Guidetti
Ah vandaar dat jij in het Feyenoord en PSV topic zit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er zo weinig gaande is in je leven zal dat wel heel grappig zijn.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah vandaar dat jij in het Feyenoord en PSV topic zit.
Die gingen weer naar huis.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden die spelers van Fener nog zijn gaan voetballen na die aanval van die gek?
Ze kwam net terug van een wedstrijd, lijkt me sterk dat ze er nog één spelen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden die spelers van Fener nog zijn gaan voetballen na die aanval van die gek?
18 uit 18.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ben benieuwd hoe dit PSV het volgend jaar in de Champions League doet.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR en ik kunnen deze grap niet waarderen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ah.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kwam net terug van een wedstrijd, lijkt me sterk dat ze er nog één spelen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
Ik zie ze niet winnen van bijvoorbeeld Barcelona.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Het was geen grap.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR en ik kunnen deze grap niet waarderen.
als Barcelona een keer een slechte dag heeft kan een Nederlandse ploeg daar met veel mazzel van winnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zie ze niet winnen van bijvoorbeeld Barcelona.
Lange_Lans had ik altijd heel hoog zitten. Maar ja er zijn ook mensen die Guardado de beste vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Lange_lans de beste speler van de Eredivisie![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, dat was ik helemaal vergeten.
De bal is rondquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als Barcelona een keer een slechte dag heeft kan een Nederlandse ploeg daar met veel mazzel van winnen.
Misschien kan Vloet scorenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer dat Bergwijn er niet is. Die kon nu minuten maken.
Niet zo vijandig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we leuk zitten doen? Kreeg je even geen aandacht of zo?
Naar welke film ging je?quote:
Zo'n type leek jij me al.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Furious 7. Het was al nacht, moest hij woensdag ochtend niet trainen?
Als een live eredivisietopic cabaret wordt haak ik af.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze VI referentie niet snappen.
Ik mis Johannes.
Elke post is cabaretquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als een live eredivisietopic cabaret wordt haak ik af.
Ah, die.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Furious 7. Het was al nacht, moest hij woensdag ochtend niet trainen?
Dus nu kom je vaker hier?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:09 schreef Kopsterk het volgende:
Mijn Pathe Unlimited kaart is verlopen.Gelukkig komen er nauwelijks goede films meer uit de komende tijd.
quote:Almost vier goals per game
Het verschil tussen jullie en Twente is nu kleiner dan het verschil tussen jullie en PSVquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel slim dat ze bij Twente de jeugd al uit de jupilerleague hebben gehaald. Anders krijg je straks gedoe als ze in dezelfde competitie spelen.
En dan eruit vliegen tegen Top Ossquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Yeleleleelelleeeeeeee ADO gaat de nacompetitie in heujjjjjj
Je bent zelf klein.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het verschil tussen jullie en Twente is nu kleiner dan het verschil tussen jullie en PSV
Ik nok er echt mee als ze degraderen. Heb het na een jaar of 15 wel gehad dan. Wordt toch nooit meer beter daar.quote:
Moddervetquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik eet een Tony Chocolonely paasei met caramel zeezout smaak. Aanrader.
Stevens kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Speelde de bal veel te ver voor zich uit. Stevens had de bal makkelijk kunnen hebben.
quote:
Zelfs ik vond dit niet lollig.quote:
Ook niet mijn type of music.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Bruno Mars maakt enorme aidsmuziek. Echt een lijdensweg om naar te luisteren.
Cocu is een matige trainerquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom gun je Depay de hattrick niet?
Ik zou het nu vast aan zetten, straks ben je te laat.quote:
Ik geloof er niets van.quote:
Ga je uit? loser.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Over tien minuten vertrek ik van huis.
Niet binnen blijven zittenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Over tien minuten vertrek ik van huis.
Vloet vind ik eigenlijk ook niet goed genoeg maar soit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer geen Vloet maar Hiljemark, mi gado.
Komt door die kutcommentator.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap was nog slechter dat je 'bal op mars'-grap
Ja, want diegene zijn mond is echt gesnoerd als hij bij een 5-0 voorsprong invalt en toevallig een 6-0 maakt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel tof zijn als Locadia nog 0-6 om iemand hier de mond te snoeren
Pleuris Heracles.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
JALAALALAA HAAGSKWARTIERTJE JALALAAAALAA
Ik heb het niet over jou :Squote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef GGMM het volgende:
Niet dat ik er bang voor ben dat Locadia weet te scoren.
Ik snap dat ADO dat ook wildequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pleuris Heracles.
10 jaar lang goed doen in de eredivisie onder andere vanwege dat kut kunstgras waar niemand normaal mee overweg kon.
zelfs bij ADO walgen ze nu van kunstgrasquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik snap dat ADO dat ook wilde
Eriksen? Die is geboren in Middelfart.quote:
Die is ook zomaar van de aardbodem verdwenen. Dacht ook dat PSV vorig jaar kampioen kon worden door het hele seizoen ongeslagen te blijven, of zo.quote:
Kunstgras van Heracles is wel beterquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zelfs bij ADO walgen ze nu van kunstgras. En terecht!
Al je wedstrijden winnen is doorgaans de beste strategie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die is ook zomaar van de aardbodem verdwenen. Dacht ook dat PSV vorig jaar kampioen kon worden door het hele seizoen ongeslagen te blijven, of zo.
quote:Op zondag 5 april 2015 09:28 schreef Paul het volgende:
Als Ajax wint vandaag neemt ik een maand lang een Ajax-avatar die GGMM mag maken
En daarna Excelsior-ADOquote:Op zondag 5 april 2015 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
Welke debiel plant nu AZ-Feyenoord en Utrecht-Ajax op hetzelfde tijdstip
Gefeliciteerd Hannes.quote:Op zondag 5 april 2015 11:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel mens onterend zeg. Deed me denken aan de jaren 40-45.
MADquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pleuris Heracles.
10 jaar lang goed doen in de eredivisie onder andere vanwege dat kut kunstgras waar niemand normaal mee overweg kon.
Het wordt een spannend gevecht. In deze weken komen soms de meest idiote uitslagen voor. NAC heeft het gunstigste schema en ik vertrouw op Maaskant dat die zeker boven de streep eindigen.quote:Op zondag 5 april 2015 11:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx StijnZou ADO het kind van de rekening worden? NAC verliest ook zelden meer.
Als Go Ahead verliest vandaag is dat wel over.quote:Op zondag 5 april 2015 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt een spannend gevecht. In deze weken komen soms de meest idiote uitslagen voor. NAC heeft het gunstigste schema en ik vertrouw op Maaskant dat die zeker boven de streep eindigen.
Go Ahead moet hopen dat Eindhoven een enorme inzinking krijgt.quote:Op zondag 5 april 2015 11:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Go Ahead verliest vandaag is dat wel over.
Ik hoop wel dat ze er via de plee ofs in blijven behalve tegen de super boeren.quote:Op zondag 5 april 2015 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Go Ahead moet hopen dat Eindhoven een enorme inzinking krijgt.
Als ze tegen de Graafschap uitkomen, knijp ik een oogje toe inderdaad. Al moet De Graafschap vervolgens tege Eindhoven/Oss of dergelijks.quote:Op zondag 5 april 2015 11:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze er via de plee ofs in blijven behalve tegen de super boeren.
Graafschap heeft niet veel kans zeker? Sparta zal ook wel niks worden als ik de stand zo bekijk.quote:Op zondag 5 april 2015 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze tegen de Graafschap uitkomen, knijp ik een oogje toe inderdaad. Al moet De Graafschap vervolgens tege Eindhoven/Oss of dergelijks.
Sparta haalt play offs niet eens.quote:Op zondag 5 april 2015 11:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Graafschap heeft niet veel kans zeker? Sparta zal ook wel niks worden als ik de stand zo bekijk.
TOPSHOWquote:Op zondag 5 april 2015 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi - Sigthorsson - Schone is de aanval.
Ik ga dood.
Gisteren riep iemand dat hij alleen Willems, Guardado en Depay van PSV bij Ajax zou willenquote:Op zondag 5 april 2015 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi - Sigthorsson - Schone is de aanval.
Ik ga dood.
Gaan er nog Colombiaantjes vlammen in Vlaanderen vandaag?quote:
Ik verwacht een podiumplek voor Dayer.quote:Op zondag 5 april 2015 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan er nog Colombiaantjes vlammen in Vlaanderen vandaag?
Ik vermoed dat dat iets met politie te maken heeftquote:Op zondag 5 april 2015 12:03 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een volslagen belachelijk idee om zowel Feijenoord als Ajax om 12:30 te laten spelen.
Lekker is dat man. Vanavond ook Marseille en Barcelona tegelijk.quote:Op zondag 5 april 2015 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twee wedstrijden tegelijk kijken vind ik niet echt fijn
nou nou nouquote:Op zondag 5 april 2015 12:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik betreur het feit dat John van den Brom nog steeds ademt.
quote:Op zondag 5 april 2015 12:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik betreur het feit dat John van den Brom nog steeds ademt.
De Boer ziet ook wel dat het kampioenschap gewoon beslist is, dus waarom je ook druk maken hierom?quote:Op zondag 5 april 2015 12:20 schreef Cavaliers het volgende:
Realistische reactie van de Boer. Klasse.
Dit, alsof AZ - Feijenoord een risicowedstrijd isquote:Op zondag 5 april 2015 12:03 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een volslagen belachelijk idee om zowel Feijenoord als Ajax om 12:30 te laten spelen.
Met dat Feyenoordvolk is elk van hun wedstrijden een risicoquote:Op zondag 5 april 2015 12:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit, alsof AZ - Feijenoord een risicowedstrijd is
xDquote:Op zondag 5 april 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Met dat Feyenoordvolk is elk van hun wedstrijden een risico
Kijk naar FOX Sports 3 en je ziet ook genoeg clownsquote:Op zondag 5 april 2015 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op RTL Telekids is Bassie en Adriaan bezig
barney.gifquote:Op zondag 5 april 2015 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk naar FOX Sports 3 en je ziet ook genoeg clowns
Ajax tokkies noemenquote:Op zondag 5 april 2015 12:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat ze de nummer 4 tegen de nummer 3 belangrijker vinden dan tokkies tegen tokkies
quote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax tokkies noemen
En dan Feyenoord niet
Daar had ik al een opmerking over gemaaktquote:Op zondag 5 april 2015 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Met dat Feyenoordvolk is elk van hun wedstrijden een risico
Hahaha.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 05-04-2015 om 11:54:43De Boer: 'laatste wedstrijden hebben we weer dominant kunnen spelen, daar moeten we ons aan vasthouden' #foxsports reageer retweet
Frank is een beetje een mongoolquote:Op zondag 5 april 2015 12:33 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha.twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 05-04-2015 om 11:54:43De Boer: 'laatste wedstrijden hebben we weer dominant kunnen spelen, daar moeten we ons aan vasthouden' #foxsports reageer retweet
Ik heb het wel een beetje gehad met het controleren van de middencirkel en daar dan trots op zijn.quote:
En de tegenstander kapot spelen door de bal lekker breed en naar achteren te tikkenquote:Op zondag 5 april 2015 12:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met het controleren van de middencirkel en daar dan trots op zijn.
Het spel is al seizoenenlang niet om aan te gluren en houdt vast aan vriendjes die er niks van kunnen.quote:
De resultaten waren goed, maar ik heb het ook niet zo op dat rondspelen achterin.quote:Op zondag 5 april 2015 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de tegenstander kapot spelen door de bal lekker breed en naar achteren te tikken
Van mij had Frank weg gemogen
We presteren dit jaar hetzelfde, alleen omdat PSV ook zijn ding doet worden we geen kampioen.quote:Op zondag 5 april 2015 12:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De resultaten waren goed, maar ik heb het ook niet zo op dat rondspelen achterin.
FOX Sports 1 en FOX Sports 3quote:Op zondag 5 april 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stroom van de dag doet het niet.
Iemand andere stream?
dmquote:Op zondag 5 april 2015 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stroom van de dag doet het niet.
Iemand andere stream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er nooit geweest. Als PSV dit jaar niet zoveel beter was dan voorgaande jaren was dit seizoen weer exact hetzelfde als de afgelopen jaren. Dan is ajax gewoon de minst slechte en niet meer dan dat.quote:Op zondag 5 april 2015 12:37 schreef Sked het volgende:
Frank zijn zogenaamde magie is wel uitgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |