SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou jou wel staan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die witte shirtjes vind ik wel lelijk zeg.
Dom volkquote:
En dat is de beste speler van Twente vandaagquote:
Dat zegt vooral veel over het niveau van Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Miyachi is ooit de beste speler bij Feyenoord geweest.
En daar is eindelijk de eerstequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat je zoveel plezier haalt uit dit soort dingen verbaast mij
Als er zo weinig gaande is in je leven zal dat wel heel grappig zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat je zoveel plezier haalt uit dit soort dingen verbaast mij
En Fer en Wijnaldum en Clasie en de Vrij en Martins Indi en Janmaat en Vilhena.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zegt vooral veel over het niveau van Feyenoord.
Ik weet nog dat veel Feyenoorders destijds beweerde dat hij de wereldtop ging halen.
Net als Guidetti
Ah vandaar dat jij in het Feyenoord en PSV topic zit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er zo weinig gaande is in je leven zal dat wel heel grappig zijn.
Uh, oke.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah vandaar dat jij in het Feyenoord en PSV topic zit.
Die gingen weer naar huis.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden die spelers van Fener nog zijn gaan voetballen na die aanval van die gek?
Ze kwam net terug van een wedstrijd, lijkt me sterk dat ze er nog één spelen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden die spelers van Fener nog zijn gaan voetballen na die aanval van die gek?
18 uit 18.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ben benieuwd hoe dit PSV het volgend jaar in de Champions League doet.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR en ik kunnen deze grap niet waarderen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechtquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Ah.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kwam net terug van een wedstrijd, lijkt me sterk dat ze er nog één spelen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
Ik zie ze niet winnen van bijvoorbeeld Barcelona.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
Het was geen grap.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JR en ik kunnen deze grap niet waarderen.
als Barcelona een keer een slechte dag heeft kan een Nederlandse ploeg daar met veel mazzel van winnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik zie ze niet winnen van bijvoorbeeld Barcelona.
Lange_Lans had ik altijd heel hoog zitten. Maar ja er zijn ook mensen die Guardado de beste vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Lange_lans de beste speler van de Eredivisie![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, dat was ik helemaal vergeten.
De bal is rondquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als Barcelona een keer een slechte dag heeft kan een Nederlandse ploeg daar met veel mazzel van winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |