SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kaasplankje op 04-04-2015 21:27:46 ]
het ziet er komende week goed uitquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:46 schreef ddx het volgende:
Weinig van gemerkt vandaag dat er lente op komst is.
Ademen die dunne neopreen overschoenen wel een beetje dan? Want ik heb wel van die dikke maar dat is boven 5 graden al bijna niet meer te doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neopreen. Niet al te dik als je in de zomer wilt rijden
Overigens komt er uiteindelijk altijd wel water in je schoenen via de rand rond je kuiten of ventilatiegaten aan de onderkant. Duurt wel iets langer
Dichttapenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ademen die dunne neopreen overschoenen wel een beetje dan? Want ik heb wel van die dikke maar dat is boven 5 graden al bijna niet meer te doen.
Beetje water in de schoenen is niet erg natuurlijk. Maar vandaag spoot het water van wiel > onderbuis > schoen. En zeiknatte voeten is natuurlijk niet echt fijn met deze temperaturen.
zat 135mm op , en heb er een witte en zwarte 100 bij gekregenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
hoelang is je stuurnok dan dop? kan die niet 10mm korter?
Moet zeggen dat ik die witte zadelpen en stuurbocht ook niet zo mooi vind. Verder wel strak frame.
Hmm ja ik zou dan 120mm pakken, en meteen een zwarte bocht en zadelpen van zelfde merk. Ritchey wcs ofzo met een alloy stuurbocht. En dan een wit strak zadeltje en lintje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:13 schreef dop het volgende:
[..]
zat 135mm op , en heb er een witte en zwarte 100 bij gekregen
dat is dan weer net aan de korte kant , moet ff puzzelen met wat ik nog heb liggen zelf
maar voor nu zit inmiddels de 100mm zwarte er op.
wat wit betreft in stuurbocht en zadelpen ben ik het met je eens, dat gaat nog wel veranderen
crankstel heb ik nog een ultegra 6700 liggen denk dat ik die ook ga wisselen.
ik had een 120 liggen maar voor kleinere stuur diameter (25,8) heb ik ook wel een zwart stuur bij ergens maar moet ik allemaal ff op mijn gemak bekijken opzoeken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm ja ik zou dan 120mm pakken, en meteen een zwarte bocht en zadelpen van zelfde merk. Ritchey wcs ofzo met een alloy stuurbocht. En dan een wit strak zadeltje en lintje.
Ik heb 4 mm dikke van gripgrap. Nooit last van zweetvoeten ook niet op terugweg met 10 gradenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ademen die dunne neopreen overschoenen wel een beetje dan? Want ik heb wel van die dikke maar dat is boven 5 graden al bijna niet meer te doen.
Beetje water in de schoenen is niet erg natuurlijk. Maar vandaag spoot het water van wiel > onderbuis > schoen. En zeiknatte voeten is natuurlijk niet echt fijn met deze temperaturen.
Dan neem je toch die dunne BBB Waterflex. Worden je voeten uiteindelijk ook wel nat van, maar geen kouwe poten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:14 schreef ratatat het volgende:
[..]
Onderkant is al dicht met ductape. Maar het water kwam dus van boven.
Hoho, er is er maar een die gripgrappen maakt. Jouw overschoentjes zijn van gripgrab.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb 4 mm dikke van gripgrap. Nooit last van zweetvoeten ook niet op terugweg met 10 graden
is toch gewoon een Babe met een fiets, of mag dat alleen in de OPquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoho, er is er maar een die gripgrappen maakt. Jouw overschoentjes zijn van gripgrab.
Oksel. Moet dat elke keer, die baby ellende er tussendoor? Niemand van de andere fokkers die een kind heeft spamt dat mormel voortdurend, of wel dan.
Ps. Het is op zich goed dat er babies zijn want je rompertje poetst lekker, m'n ketting glimt als een tiet!
Mooiere en lichtere fiets dan die van d'r paquote:Op zondag 5 april 2015 07:40 schreef dop het volgende:
[..]
is toch gewoon een Babe met een fiets, of mag dat alleen in de OP
laat hem nou maar pics spammen als ze straks 15 is zijn we er allemaal blij meequote:Op zaterdag 4 april 2015 23:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hoho, er is er maar een die gripgrappen maakt. Jouw overschoentjes zijn van gripgrab.
Oksel. Moet dat elke keer, die baby ellende er tussendoor? Niemand van de andere fokkers die een kind heeft spamt dat mormel voortdurend, of wel dan.
Ps. Het is op zich goed dat er babies zijn want je rompertje poetst lekker, m'n ketting glimt als een tiet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |