Als ze niet dood mogen dan kunnen onze f16's misschien beter parachutedrops met pakketten bloemen oid gaan uitvoeren daar.quote:Op maandag 6 april 2015 00:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vond Ruttes populisme met "ik hoop dat ze worden doodgeschoten" ook behoorlijk triest. Dat was de zoveelste keer dat Mark Rutte als volksmenner fungeerde. Bij de verkiezingen maakte hij het ook nogal bont met die 1000 Euro voor de hardewerkende Nederlander, de leugens bij het RTL-debat (waar Roemer op wees, Frits Wester nam zijn vriendje Rutte in bescherming).
Jaren geleden was-ie nog niet zo populistisch als nu. Nu lijkt-ie de tactiek van Wilders aan te nemen.quote:Op maandag 6 april 2015 00:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat dacht ik jaren geleden al maar de VVD-kiezers blijken het prima te vinden. Wat dat zegt over die kiezers daar wil ik niet eens aan denken.
Volgens de naam van de video is het in Bahrein. "5/4/2015 Bahrain"quote:Op maandag 6 april 2015 01:01 schreef Nintex het volgende:
Het grootste gedeelte van de moslims zal in deze strijd toch een kant gaan kiezen. De eerste gevechten in Saudi Arabi zelf tussen de veiligheidsdiensten en Shia minderheid zijn ondertussen ook al begonnen.
Dom? Wat lul je. Deze man zet zich in voor het beste wat Nederland kan overkomen, voor volk en vaderland.quote:Op maandag 6 april 2015 01:24 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Ik vraag mij soms serieus af of hij echt zo dom is of alleen zo doet om wat domme kiezers over te halen op hem te stemmen.
Dus voor de kiezers.quote:Op maandag 6 april 2015 01:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dom? Wat lul je. Deze man zet zich in voor het beste wat Nederland kan overkomen, voor volk en vaderland.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 6 april 2015 01:24 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
Ik vraag mij soms serieus af of hij echt zo dom is of alleen zo doet om wat domme kiezers over te halen op hem te stemmen.
Het is een Belg die zich voor Belgi inzet.quote:Op maandag 6 april 2015 01:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dom? Wat lul je. Deze man zet zich in voor het beste wat Nederland kan overkomen, voor volk en vaderland.
quote:Op maandag 6 april 2015 01:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is een Belg die zich voor Belgi Vlaanderen inzet.
Die man is niet dom.quote:Op maandag 6 april 2015 01:28 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
[..]
Bij De Winter moeilijk in te schatten.
Dan zou hij al lang niet meer zo radicaal zijn geweest voor een langzame opheffing van het cordon sanitaire.quote:
Volgens mij heeft die vrouw met hoofddoek op de foto uit de OP een doctoraat in kwantumfysica dus het is waarschijnlijk niet aan haar besteed. Jammer maar helaas. Close but no cigar. En een gratis vliegreis zat er ook al niet in.quote:Op maandag 6 april 2015 01:24 schreef Gekke-Afghaan het volgende:
In het Arabisch staat dat het in Saudie Arabie is, in de plaats Awamiya. Er zijn ook andere videos van de gevechten te vinden.quote:Op maandag 6 april 2015 01:11 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Volgens de naam van de video is het in Bahrein. "5/4/2015 Bahrain"
Tenzij je Bahrein tot SA rekent natuurlijk
Ah ok, mijn fout dus. Dank voor je antwoordquote:Op maandag 6 april 2015 02:32 schreef rakotto het volgende:
[..]
In het Arabisch staat dat het in Saudie Arabie is, in de plaats Awamiya. Er zijn ook andere videos van de gevechten te vinden.
"We"? VVD en hun vrinden hebben de autochtone bevolking nooit gevraagd of die het er mee eens was dat er hele hordes "gastarbeiders" met een volstrekt afwijkende en incompatibele cultuur gemporteerd werden omdat de autochtone werknemer met zijn arbeidsrechten en zijn wens om mee te delen in de stijgende welvaart maar lastig was. De SP en PvdA stribbelden indertijd voor de bhne wat tegen, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Alle partijen zijn schuldig aan het totaal mislukte sociale experiment 'multiculturele samenleving', tenzij men altijd al van plan was om parallelle "samen"levingen te laten ontstaan in west-Europa. Dat is nl. prima gelukt...quote:Op maandag 6 april 2015 01:01 schreef LXIV het volgende:
Het is zo raar wat er op dit moment allemaal gebeurt in de wereld. En een deel van de Westerse bevolking lijkt wel behekst en verblind, op een bepaalde manier verlamd om iets te zien of iets te doen. Je gaat er bijna van denken dat er meer achter zit.
Hoe hebben we ooit al ziende in de situatie terecht kunnen komen waarin we nu zitten?
Niet alle partijen...quote:Op maandag 6 april 2015 08:41 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"We"? VVD en hun vrinden hebben de autochtone bevolking nooit gevraagd of die het er mee eens was dat er hele hordes "gastarbeiders" met een volstrekt afwijkende en incompatibele cultuur gemporteerd werden omdat de autochtone werknemer met zijn arbeidsrechten en zijn wens om mee te delen in de stijgende welvaart maar lastig was. De SP en PvdA stribbelden indertijd voor de bhne wat tegen, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Alle partijen zijn schuldig aan het totaal mislukte sociale experiment 'multiculturele samenleving', tenzij men altijd al van plan was om parallelle "samen"levingen te laten ontstaan in west-Europa. Dat is nl. prima gelukt...
lle huidige partijen en hun ideologische voorgangers, die de import van grote aantallen gastarbeiders en vluchtelingen gefaciliteerd of niet tegengehouden hebben, zijn schuldig aan het debacle van de multiculturele samenleving.quote:
Ja die partijen ja. Dat zijn dus bijna alle partijen.quote:Op maandag 6 april 2015 08:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
lle huidige partijen en hun ideologische voorgangers, die de import van grote aantallen gastarbeiders en vluchtelingen gefaciliteerd of niet tegengehouden hebben, zijn schuldig aan het debacle van de multiculturele samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |