Och, het is een provocateur.quote:Op maandag 6 april 2015 15:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Alleen is de eerste van een iets andere orde dan de boodschap die Dewinter verspreidt.
Fijn dat je het meldt. Wellicht verklaart het waarom Mutant01 altijd reageert als door een wesp gestoken zo gauw iemand iets over Marokkanen zegt. Zelfs als overduidelijk is dat het niet over hem gaat.quote:Op maandag 6 april 2015 15:26 schreef Voorschrift het volgende:
Nou Elfbabe, het is namelijk zo dat die Islamitische mensen veel meer een broedergevoel kennen, dus wanneer je gewoon een ergens op aanspreekt dan worden ze allemaal kwaad. Terwijl de gemiddelde Nederlander de schouders optrekt als je het over Henk en Ingrid hebt. Schuld versus schaamte-cultuur.
Dat verklaart de verontwaardiging van met name de Muttie's op een forum als deze.
Niet specifiek hij alleen, maar in z'n algemeenheid zou het helpen. De buurman hoeft niet altijd met een knuppel langs te komen om te helpen als jij aangesproken wordt, of je neefjes etc.quote:Op maandag 6 april 2015 15:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Fijn dat je het meldt. Wellicht verklaart het waarom Mutant01 altijd reageert als door een wesp gestoken zo gauw iemand iets over Marokkanen zegt. Zelfs als overduidelijk is dat het niet over hem gaat.
Misschien is het een leerzaam stapje in zijn (kennelijk nog niet voltooide) integratie dat hij hier op een Nederlandse manier, als een ware Henk, mee leert om te gaan.
Waarom dan weer die slachtofferrol? "Ja, maar ik krijg ook wel eens dingen te zien die me niet aanstaan."quote:
Die vlieger gaat natuurlijk andersom ook op.quote:Op maandag 6 april 2015 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet specifiek hij alleen, maar in z'n algemeenheid zou het helpen. De buurman hoeft niet altijd met een knuppel langs te komen om te helpen als jij aangesproken wordt, of je neefjes etc.
Maar goed, cultuur enzo.
Doet het ook, maar individualisme is enkel een pluspunt.quote:Op maandag 6 april 2015 15:31 schreef Xa1pt het volgende:
Die vlieger gaat natuurlijk andersom ook op.
Wel een aardige kutframe.quote:Op zondag 5 april 2015 10:41 schreef Hexagon het volgende:
Dit kun je natuurlijk framen als
'Vlaams Belang zet moslims aan om naar Syrie af te reizen!"
Dit is wel een aardige omschrijving van D66.quote:
Gek genoeg laten we die individualistische insteek varen als het om buût'nlandrs gaat.quote:Op maandag 6 april 2015 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet het ook, maar individualisme is enkel een pluspunt.
Valt volgens mij aardig mee.quote:Op maandag 6 april 2015 15:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gek genoeg laten we die individualistische insteek varen als het om buût'nlandrs gaat.
Wat is je punt? Als dit daadwerkelijk breed gedragen standpunten onder Belgische moslims zijn is een vrij land niet de ideale plek toch? Lijken mij vrij ridicule standpunten.quote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Denk je ? Iemand kan dit vinden en in België wonen . Waar iemand woont, daar is iemands thuis.
Maar de hele ondertoon van deze tekst is natuurlijk: foei .. je bent een fout mens. rot op.
En dat is echt wel provocerend
Ik klaag niet over het feit dat ik weleens dingen krijg te zien die me niet aanstaan. Maar als Mutant01 opmerkt dat de willekeurige moslima op de markt in Antwerpen niet mag worden lastiggevallen door Dewinter die flyers uitdeelt, dan wijs ik erop dat ik dergelijke hinder ook regelmatig meemaak.quote:Op maandag 6 april 2015 15:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom dan weer die slachtofferrol? "Ja, maar ik krijg ook wel eens dingen te zien die me niet aanstaan."
[..]
Die vlieger gaat natuurlijk andersom ook op.
D66, voorheen een uitgesproken seculiere partij. Nu een partij die kritiek op gedrag van allochtonen angstvallig inslikt, puur uit electorale belangen. En het helpt: allochtonen zijn massaal van de PvdA naar D66 overgestapt.quote:Op maandag 6 april 2015 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is wel een aardige omschrijving van D66.
Ah, hoe vaak ben je in de afgelopen 12 maanden op straat wel eens verzocht door een politicus om op te rotten dan?quote:Op maandag 6 april 2015 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik klaag niet over het feit dat ik weleens dingen krijg te zien die me niet aanstaan. Maar als Mutant01 opmerkt dat de willekeurige moslima op de markt in Antwerpen niet mag worden lastiggevallen door Dewinter die flyers uitdeelt, dan wijs ik erop dat ik dergelijke hinder ook regelmatig meemaak.
Hm, door een politicus niet, maar als homo toch wel meermaals door onze allochtone medemens.quote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, hoe vaak ben je in de afgelopen 12 maanden op straat wel eens verzocht door een politicus om op te rotten dan?
Lees je nou eerst eens in voordat je discussies gaat voeren.quote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, hoe vaak ben je in de afgelopen 12 maanden op straat wel eens verzocht door een politicus om op te rotten dan?
Mijn punt is dat mensen het recht worden ontzegd in België te leven, wat de Winter systematisch doet... ook met dit zgn onschuldig straattheatertje.quote:Op maandag 6 april 2015 15:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is je punt? Als dit daadwerkelijk breed gedragen standpunten onder Belgische moslims zijn is een vrij land niet de ideale plek toch? Lijken mij vrij ridicule standpunten.
Vind je iedere keer diezelfde holle riedel niet ook een beetje vermoeiend worden? Lees je uberhaut wel eens een bijdrage van D66 aan debatten over criminaliteit en terrorisme?quote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
D66, voorheen een uitgesproken seculiere partij. Nu een partij die kritiek op gedrag van allochtonen angstvallig inslikt, puur uit electorale belangen. En het helpt: allochtonen zijn massaal van de PvdA naar D66 overgestapt.
quote:Op maandag 6 april 2015 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mijn punt is dat mensen het recht worden ontzegd in België te leven.
Dat van die foute standpunten is een smoes om openlijk dat discriminerend te uiten.
Zeker... moslimfundamentalisme en cultuurfundamentalisme van de Winter en Wilders zijn ongewenst.... wat een ander standpunt is dat deze mensen niet in hun eigen land mogen wonen.
Thuis is... waar mensen wonen.... willen wonen.
Ik werd hier een beetje emotioneel van.quote:Op maandag 6 april 2015 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Thuis is... waar mensen wonen.... willen wonen.
Ik ook, scheet spontaan een regenboog uit m'n anus.quote:Op maandag 6 april 2015 15:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik werd hier een beetje emotioneel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |