twitter:FDW_VB twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:52:29#Antwerpen Moslims overtuigen om terug te keren naar hun land v/herkomst op St Jansplein. Campagne #oostwestthuisbest http://t.co/mugmGurhFP reageer retweet
Zitten die wijven hele dagen bij de Mac Donalds of zo? Zo vet als de meesten zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef disasterbutton het volgende:
Die vrouw zou als ze niet zo chagrijnig keek best een knappe man kunnen zijn.
Dat komt door de bomgordel eronder.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zitten die wijven hele dagen bij de Mac Donalds of zo? Zo vet als de meesten zijn.
Dat zeker.quote:
2x de helft gok ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeker.
Hoeveel zullen al hun koffers aan het pakken zijn?
twitter:FDW_VB twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 12:16:01#Antwerpen Buurtbewoners St Jansplein klagen hun nood: 'In deze islamsouk zijn we e/ minderheid in onze eigen stad.' http://t.co/YtcaArhniw reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:33 schreef bijdehand het volgende:
Whehe moet Jabba the Hutt terug naar zijn planeet?
Beetje flirten met Assad ook nog.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:41 schreef Inspireme het volgende:
Wat een debiel is het toch ook.
Probeert net als die geblondeerde circus clown de grens aan te tikken.
Ah de eerste policor gespot.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:41 schreef Inspireme het volgende:
Wat een debiel is het toch ook.
Probeert net als die geblondeerde circus clown de grens aan te tikken.
Het woordje policor ontbrak Nog in dit topic jaquote:
Vind ik ook. Op dat papier hadden beter de retourtickets voor de moslims gedrukt kunnen worden.quote:
Waarom word er met Bear Grills geadverteerd als die er helemaal niet is?quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FDW_VB twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 11:52:29#Antwerpen Moslims overtuigen om terug te keren naar hun land v/herkomst op St Jansplein. Campagne #oostwestthuisbest http://t.co/mugmGurhFP reageer retweet
Oost west, thuis best?quote:Op zondag 5 april 2015 05:20 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Oh God ga alsjeblieft terug naar de frontpage..
Ik ben het vaak met je eens, maar dit vind ik een kromme vergelijking.quote:Op zondag 5 april 2015 05:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het een bezopen actie, maar als gelovigen het recht hebben om hun religie voortdurend op te dringen aan anderen, dan heeft Dewinter ook het recht om zijn visie aan mensen kenbaar te maken.
Ik ben op straat vaak zat aangesproken door van die figuren die de blijde boodschap verkondigen. Dus dan mag Dewinter dat omgekeerd ook.
Bijnaam van die Mocro is bear grills van antwaarpe. Geen idee waarom.quote:Op zondag 5 april 2015 00:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom word er met Bear Grills geadverteerd als die er helemaal niet is?
Zou 'ie z'n eigen pis drinken?quote:Op zondag 5 april 2015 10:24 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
[..]
Bijnaam van die Mocro is bear grills van antwaarpe. Geen idee waarom.
Met enorme afstand nu al het meest zwakzinnige tokkiewoord van 2015.quote:
Daar krijg je er nog superveel plusjes bij ook! Mooi man!quote:Op zondag 5 april 2015 05:20 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Oh God ga alsjeblieft terug naar de frontpage..
Eerste imbecieltje gespot.quote:
Beginnen met werpen op hun achttiende en stoppen pas wanneer ze veertig zijn oid. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zitten die wijven hele dagen bij de Mac Donalds of zo? Zo vet als de meesten zijn.
Ik krijg alleen maar minnetjes als ik wat nuancerends zeg op de FP als het over Moslims gaat...quote:Op zondag 5 april 2015 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
Daar krijg je er nog superveel plusjes bij ook! Mooi man!
Ik schrik er soms van als ik de reacties zie. Maar volgens mij is dat echt de nieuwe generatie...quote:Op zondag 5 april 2015 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met enorme afstand nu al het meest zwakzinnige tokkiewoord van 2015.
[..]
Daar krijg je er nog superveel plusjes bij ook! Mooi man!
Heeft mevrouw Filip nodig om daar achter te komen?quote:Op zondag 5 april 2015 06:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Oost west, thuis best?
Ik vind het een goede actie overigens. Ik kan me niet voorstellen dat de vrouw op de foto daar echt gelukkig is bijvoorbeeld.
Ja, en dat is dus niet de bedoeling. Je moet 'policor' zeggen en roepen dat vluchtelingen smerige parasieten zijn die uitgeroeid moeten worden. En dan nog een keer 'policor'. Als je dan ook nog een van de eerste was, dan eindig je gegarandeerd in de +50.quote:Op zondag 5 april 2015 10:34 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar minnetjes als ik wat nuancerends zeg op de FP als het over Moslims gaat...![]()
Op de FP zijn ALLE moslims terroristen - en daar ga ik nooit in mee.
De nieuwe generatie die is opgegroeid met meer dan één Turkse familie in de straat, dat klopt.quote:Op zondag 5 april 2015 10:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik schrik er soms van als ik de reacties zie. Maar volgens mij is dat echt de nieuwe generatie...![]()
Maar goed, hoop dat ik ernaast zit.
Het is daar in de afgelopen jaren inderdaad heel stevig verschoven en behoorlijk eensgezind geworden. Jammer, maar het is niet anders. Keuzes...quote:Op zondag 5 april 2015 10:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik schrik er soms van als ik de reacties zie. Maar volgens mij is dat echt de nieuwe generatie...![]()
Laat me raden, nu ga je die generatie de schuld geven natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2015 10:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar goed, hoop dat ik ernaast zit.
En Gutmensch natuurlijkquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het woordje policor ontbrak Nog in dit topic ja
ik was met Klapmongeaul in discussie, hij zei dat Islam in z'n geheel verboden moest worden en kwam met een kromme redenatie om aan te tonen dat Islamieten het wel met hem eens moeten zijn. Probeer daar op de FP maar eens tegenin te gaan. Als het over Islam gaat is het af en toe net Stormfront daar.quote:Op zondag 5 april 2015 10:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus niet de bedoeling. Je moet 'policor' zeggen en roepen dat vluchtelingen smerige parasieten zijn die uitgeroeid moeten worden. En dan nog een keer 'policor'. Als je dan ook nog een van de eerste was, dan eindig je gegarandeerd in de +50.
Nou ja, volgens mij vindt extreemrechts dat inderdaad wel een goed idee. Even Wilders citeren? "Ga!"quote:Op zondag 5 april 2015 10:41 schreef Hexagon het volgende:
Dit kun je natuurlijk framen als
'Vlaams Belang zet moslims aan om naar Syrie af te reizen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |