SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe snel tan je in normale zon?quote:Op zondag 5 april 2015 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik nu ga zonnenbankkuur doe he
ben ik dan nog op tijd om lekker zomers tintje te hebben begin juni?
of kan ik nog een maandje wachten
moet je ook aan de cremetjes ofzo? zodat je huid ni uitdroogrt?
ik wil ni zo'n uitgdroge harses hebben
en hoevaak moet je zonnebanken om je gewenste tintje te onderhouden?
quote:Op zondag 5 april 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
Hoe was jullie uitstapje naar Ikea? Nog iets leuks gekocht?ja was leuk, mooie nieuwe tafel gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
vorig jaar voor het eerst wezen tannen in de tuin, paar keer een kwartier gedaan, op vakantie nog een paar keer wezen tannen en toen had ik een lichte tintquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 22:04 schreef seto het volgende:
louis theroux op bbc2 nu over transgender kinderen
begin er dan maar niet aan, zonnebank gaat je niet helpenquote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vorig jaar voor het eerst wezen tannen in de tuin, paar keer een kwartier gedaan, op vakantie nog een paar keer wezen tannen en toen had ik een lichte tint
heb wel een witte huid
wat hem aangepraat is door zn moederquote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef seto het volgende:
ik vind dit srs smerig
je schaamt je toch dood als je zoon op zijn 8e in jurkjes en lippenstift rond gaat lopen
Hahha ik had er één in de klas. En echt een stuk of 8 indo's (hey seto)quote:Op zondag 5 april 2015 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
Best multicultureel. Zaten geloof ik twee donkere kindjes in de andere klas van mijn jaar.
Wij hadden 3-4 van dezelfde familie op school, in verschillende jaren.quote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ik had er één in de klas. En echt een stuk of 8 indo's (hey seto)
Maakt toch geen verschil man, allemaal loempia vouwers. Allemaal rijst vreten bij het leven.quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht in groep 1 dat een van de Indo's in de klas Chinees was, want spleetogen. Wist niet wat Indo's waren.
En die andere Indo was halfbloed, dus wist ik veel.
Ik zweer het je, 3 weken nablijven heeft me dat opgeleverd. Dat is in grote mensen jaren 20 jaar cel vriend. En ja dat denk ik wel, misvormd, eng mager, uitpuilende ogen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Hahha wat is dat voor geloof danen negers die stinken, was ze Somalisch? Noracist.
Sowieso. Tot op de dag van vandaag is geen enkel circus of kermis welkom in het dorp van die jongen.quote:
Serieus ja? Das wel erg overdreven... En klinkt idd Somalisch jaquote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zweer het je, 3 weken nablijven heeft me dat opgeleverd. Dat is in grote mensen jaren 20 jaar cel vriend. En ja dat denk ik wel, misvormd, eng mager, uitpuilende ogen.
The night is dark and full of terrorsquote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Was net bij een paasvuur. Hey Jaqen, hey Yuri.
En die hele dikke Chinees zeker Jacky Chinquote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een keer een chinees uitgescholden voor jakkie chen
Ooit een topic over begonnen, was na 5 posts al doodquote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
's Zomers gewoon Adidas slippers. Lekker relaxt.
Sowieso croissantsquote:Op maandag 6 april 2015 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie doopt z'n croissant in godsnaam in koffie?
Een gestoorde die zichzelf makkelijk buiten de zogenaamde controle kon uitwerken gaan ze echt niet onderhouden koste wat kost zolang er geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven.quote:Op maandag 6 april 2015 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, hij leeft dus nog. Ben benieuwd wat hij gaat doen als hij zonder geld komt te zitten. Ervan uitgaande dat hij in de Wajong zit, zal dat niet al te lang meer doorlopen nu hij nergens voor verschijnt.
Meh, voor een gewone uitkering moet je toch met enige regelmaat wat van je laten horen. Ik heb het flauwe vermoeden dat Bob een handje boven z'n hoofd wordt gehouden door een ouder ofzo. Het verhaal rammelt sowieso een beetje. Zo makkelijk als hij het doet voorkomen kom je niet onder een RM uit.quote:Op maandag 6 april 2015 02:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een gestoorde die zichzelf makkelijk buiten de zogenaamde controle kon uitwerken gaan ze echt niet onderhouden koste wat kost zolang er geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven.
Dat hij naast z'n wajong ook geheel openbaar flink drugs dealt, per kilo dus niet kleinschalig, was al geen reden om hem aan te pakken dus niets gaat hem echt echt schaden.
Er loopt gewoon een wacko rond in Spanje met een aantal kilo pep en een uitkering uit Nederland, mooi toch!
Wat is RM?quote:Op maandag 6 april 2015 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, voor een gewone uitkering moet je toch met enige regelmaat wat van je laten horen. Ik heb het flauwe vermoeden dat Bob een handje boven z'n hoofd wordt gehouden door een ouder ofzo. Het verhaal rammelt sowieso een beetje. Zo makkelijk als hij het doet voorkomen kom je niet onder een RM uit.
Een gewone wel, Bob heeft geen gewone...quote:Op maandag 6 april 2015 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, voor een gewone uitkering moet je toch met enige regelmaat wat van je laten horen. Ik heb het flauwe vermoeden dat Bob een handje boven z'n hoofd wordt gehouden door een ouder ofzo. Het verhaal rammelt sowieso een beetje. Zo makkelijk als hij het doet voorkomen kom je niet onder een RM uit.
Rechterlijke Macht. Zelfbeslissing wordt je dan afgenomen omdat je te ver heen bent.quote:
Dank uquote:Op maandag 6 april 2015 02:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Rechterlijke Macht. Zelfbeslissing wordt je dan afgenomen omdat je te ver heen bent.
En dan moet je ver heen zijn. Echt ver.
*machtigingquote:Op maandag 6 april 2015 02:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Rechterlijke Macht. Zelfbeslissing wordt je dan afgenomen omdat je te ver heen bent.
En dan moet je ver heen zijn. Echt ver.
Nee hij is in Spanje niet in Portugalquote:Op maandag 6 april 2015 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Aangezien hij uit R'dam komt denk ik dat hij in Delta Poortugaal zat, en dat is nu ook weer niet de makkelijkste plek om zomaar uit weg te lopen.
quote:Op maandag 6 april 2015 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*machtiging
Maar hoe is hij daaraan ontsnapt eigenlijk? Vaak volgt een RM op een aanhouding van de politie, waarna de patiënt naar een gesloten inrichting gaat. Is hij daaruit ontsnapt? Het is niet alsof je, nadat de RM is afgegeven, nog jezelf moet aanmelden in de inrichting ofzo. Aangezien hij uit R'dam komt denk ik dat hij in Delta Poortugaal zat, en dat is nu ook weer niet de makkelijkste plek om zomaar uit weg te lopen.
Dat zegt hij, maar is daar ook bewijs van?quote:Op maandag 6 april 2015 03:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee hij is in Spanje niet in Portugal
Via Duitsland gevlogen.quote:Op maandag 6 april 2015 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*machtiging
Maar hoe is hij daaraan ontsnapt eigenlijk? Vaak volgt een RM op een aanhouding van de politie, waarna de patiënt naar een gesloten inrichting gaat. Is hij daaruit ontsnapt? Het is niet alsof je, nadat de RM is afgegeven, nog jezelf moet aanmelden in de inrichting ofzo. Aangezien hij uit R'dam komt denk ik dat hij in Delta Poortugaal zat, en dat is nu ook weer niet de makkelijkste plek om zomaar uit weg te lopen.
omdat hij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. ik walg van hem, een schande voor de mensheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |