abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151409393
Okay is goed.
pi_151409405
Ok ik zie het lesmateriaal graag tegemoet.

Heb ik nog wat gemist, die 2,5 fokloze dag?
pi_151409426
Volgens mij niet, behalve badtripbob die een liedje ging zingen
pi_151409493
Ah, hij leeft dus nog. Ben benieuwd wat hij gaat doen als hij zonder geld komt te zitten. Ervan uitgaande dat hij in de Wajong zit, zal dat niet al te lang meer doorlopen nu hij nergens voor verschijnt.
pi_151409538
Vast arme Spaanse vrouwtjes beroven. Of hij sluit zich aan bij Spaanse krakers oid.

Maar ben ook wel benieuwd idd
pi_151409571

Wie doopt z'n croissant in godsnaam in koffie?
pi_151409577
Canadezen blijkbaar :') ook nog nooit van gehoord nee.
pi_151409579
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:

Wie doopt z'n croissant in godsnaam in koffie?
Sowieso croissants :')
pi_151409589
Idd beter gewoon pain au chocolat.
pi_151409658
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, hij leeft dus nog. Ben benieuwd wat hij gaat doen als hij zonder geld komt te zitten. Ervan uitgaande dat hij in de Wajong zit, zal dat niet al te lang meer doorlopen nu hij nergens voor verschijnt.
Een gestoorde die zichzelf makkelijk buiten de zogenaamde controle kon uitwerken gaan ze echt niet onderhouden koste wat kost zolang er geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven. :+

Dat hij naast z'n wajong ook geheel openbaar flink drugs dealt, per kilo dus niet kleinschalig, was al geen reden om hem aan te pakken dus niets gaat hem echt echt schaden.

Er loopt gewoon een wacko rond in Spanje met een aantal kilo pep en een uitkering uit Nederland, mooi toch! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_151409719
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Een gestoorde die zichzelf makkelijk buiten de zogenaamde controle kon uitwerken gaan ze echt niet onderhouden koste wat kost zolang er geen ruchtbaarheid aan wordt gegeven. :+

Dat hij naast z'n wajong ook geheel openbaar flink drugs dealt, per kilo dus niet kleinschalig, was al geen reden om hem aan te pakken dus niets gaat hem echt echt schaden.

Er loopt gewoon een wacko rond in Spanje met een aantal kilo pep en een uitkering uit Nederland, mooi toch! :D
Meh, voor een gewone uitkering moet je toch met enige regelmaat wat van je laten horen. Ik heb het flauwe vermoeden dat Bob een handje boven z'n hoofd wordt gehouden door een ouder ofzo. Het verhaal rammelt sowieso een beetje. Zo makkelijk als hij het doet voorkomen kom je niet onder een RM uit.
pi_151409784
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meh, voor een gewone uitkering moet je toch met enige regelmaat wat van je laten horen. Ik heb het flauwe vermoeden dat Bob een handje boven z'n hoofd wordt gehouden door een ouder ofzo. Het verhaal rammelt sowieso een beetje. Zo makkelijk als hij het doet voorkomen kom je niet onder een RM uit.
Wat is RM?
pi_151409795
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Een gewone wel, Bob heeft geen gewone...

Nog een situatie die makkelijk had voorkomen kunnen worden laten escaleren gooien ze snel wat geld tegenaan.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_151409819
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 02:40 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wat is RM?
Rechterlijke Macht. Zelfbeslissing wordt je dan afgenomen omdat je te ver heen bent.
En dan moet je ver heen zijn. Echt ver.
pi_151409827
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Rechterlijke Macht. Zelfbeslissing wordt je dan afgenomen omdat je te ver heen bent.
Dank u :)
pi_151409851
Enige wat ik weet van wajong is een keuring eens in de zoveel jaar. Er is geen regelmatige check en er is ook geen terugkoppeling van psychologen naar het UWV als jij je afspraken niet nakomt oid. Sommige van de oude wajong hebben niet eens afspraken, enige wat die doen is de hele dag jonkos klappen.

Nieuwe is wel wat strenger en ze zijn het ook aan het hervormen met die hele participatiewet, dus het gaat langzaam de goede kant op.
pi_151409894
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

*machtiging

Maar hoe is hij daaraan ontsnapt eigenlijk? Vaak volgt een RM op een aanhouding van de politie, waarna de patiënt naar een gesloten inrichting gaat. Is hij daaruit ontsnapt? Het is niet alsof je, nadat de RM is afgegeven, nog jezelf moet aanmelden in de inrichting ofzo. Aangezien hij uit R'dam komt denk ik dat hij in Delta Poortugaal zat, en dat is nu ook weer niet de makkelijkste plek om zomaar uit weg te lopen.
pi_151409975
Hey c_c
pi_151410005
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Aangezien hij uit R'dam komt denk ik dat hij in Delta Poortugaal zat, en dat is nu ook weer niet de makkelijkste plek om zomaar uit weg te lopen.
Nee hij is in Spanje niet in Portugal
pi_151410022
quote:

[..]

*machtiging

Maar hoe is hij daaraan ontsnapt eigenlijk? Vaak volgt een RM op een aanhouding van de politie, waarna de patiënt naar een gesloten inrichting gaat. Is hij daaruit ontsnapt? Het is niet alsof je, nadat de RM is afgegeven, nog jezelf moet aanmelden in de inrichting ofzo. Aangezien hij uit R'dam komt denk ik dat hij in Delta Poortugaal zat, en dat is nu ook weer niet de makkelijkste plek om zomaar uit weg te lopen.
:D

Echt wel, helemaal nu die saneringen worden doorgevoerd kun je zelfs met een driedubbele moord en TBS opgelegd gewoon weglopen.
Alleen als je echt compleet gestoord bent of zo dom als een plank bent blijf je in dat systeem.

De uitvoerende laag wordt compleet weg gesaneerd met regelingen van (die ooit ontslagen zijn in de commerciële sector, lees mee) 2 tot 16 maanden volledig betaald verlof, ook nog eens onafhankelijk of je daarnaast weer werk hebt. Die lui geven dus geen ene fuck want die zoeken heel rustig naar nieuw werk of krijgen dubbel loon.

Wat overblijft is een grote laag managers die uitvoerders nodig zijn zodra het weer de spuigaten uit loopt. En dan moet er weer meer geld tegenaan gegooid worden.

Ze zijn lui, niet dom...
pi_151410029
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee hij is in Spanje niet in Portugal
Dat zegt hij, maar is daar ook bewijs van?
pi_151410047
MUZ / Btb zingt: Love 4 infinity

Maar geen idee of dat echt Spanje is
pi_151411552
Hey no1
pi_151411679
gwn de geldkraan dichtdraaien voor zulk soort gespuis
heb liever dat dat naar een gehandicapte gaat die hard wil werken ofzo
hey Rutte
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 6 april 2015 @ 10:22:57 #296
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_151411699
bedankt voor de tips om aan wajong te komne. ga er mee bezig. :)
  maandag 6 april 2015 @ 11:25:10 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151412807
quote:

[..]

*machtiging

Via Duitsland gevlogen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 6 april 2015 @ 11:44:16 #298
69994 seto
-|||--------|||-
pi_151413130
waarom praten we zoveel over die junk
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 6 april 2015 @ 11:58:04 #299
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_151413386
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:44 schreef seto het volgende:
waarom praten we zoveel over die junk
omdat hij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. ik walg van hem, een schande voor de mensheid

terwijl ik hem niet eens ken.
  maandag 6 april 2015 @ 12:45:45 #300
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_151414523
Idd wat een kkjosti hoop dat hij ODt
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')