Hahha ik had er één in de klas. En echt een stuk of 8 indo's (hey seto)quote:Op zondag 5 april 2015 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
Best multicultureel. Zaten geloof ik twee donkere kindjes in de andere klas van mijn jaar.
Wij hadden 3-4 van dezelfde familie op school, in verschillende jaren.quote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahha ik had er één in de klas. En echt een stuk of 8 indo's (hey seto)
Maakt toch geen verschil man, allemaal loempia vouwers. Allemaal rijst vreten bij het leven.quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Deuce92 het volgende:
Ik dacht in groep 1 dat een van de Indo's in de klas Chinees was, want spleetogen. Wist niet wat Indo's waren.
En die andere Indo was halfbloed, dus wist ik veel.
Ik zweer het je, 3 weken nablijven heeft me dat opgeleverd. Dat is in grote mensen jaren 20 jaar cel vriend. En ja dat denk ik wel, misvormd, eng mager, uitpuilende ogen.quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Hahha wat is dat voor geloof danen negers die stinken, was ze Somalisch? Noracist.
Sowieso. Tot op de dag van vandaag is geen enkel circus of kermis welkom in het dorp van die jongen.quote:
Serieus ja? Das wel erg overdreven... En klinkt idd Somalisch jaquote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik zweer het je, 3 weken nablijven heeft me dat opgeleverd. Dat is in grote mensen jaren 20 jaar cel vriend. En ja dat denk ik wel, misvormd, eng mager, uitpuilende ogen.
The night is dark and full of terrorsquote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
Was net bij een paasvuur. Hey Jaqen, hey Yuri.
En die hele dikke Chinees zeker Jacky Chinquote:Op zondag 5 april 2015 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een keer een chinees uitgescholden voor jakkie chen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |