Howdyquote:
Hola Spezzquote:
Ik kom overal waar D. komtquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoest?
[..]
D had ik al wel eens voorbij zien komen. Ook toen we nog in onz zaten. Jou ken ik nog niet dus aangenaam en welkom! Hoe kom je hier zo terecht?
Uh, uh, uh, je hebt er nog 2 staan van mijquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, uh, uh, je hebt er nog 2 staan van mij
Voorpretquote:
D. and Deisyy sitting in a tree.......quote:
Ik zwijg als het grafquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet verklappen hoor, dat houdt de spanning erin
Je kan altijd van die periodes hebben dat het lopen even wat minder is, maar voorlopig doe je het nog wel en dat is prima, toch?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoor en daar??
Hardlopen kan beter, maar maandag wel een wedstrijdje over 5 km. (de andere optie 13.4 vond ik net 3.4 km te veel)
Ow dan ga ik via dm nog dat groupie nummer aanvragenquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow dan ga ik via dm nog dat groupie nummer aanvragen
Dat is leuk bedacht, jammer dat ik mijn jaar dat net gemist hebquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, Top 40 bestaat dit jaar 50 jaar, dus ben begonnen met 1965, en zo iedere week een ander jaar uit een ander decenium
Die zegt me nu niet zoveel, ik ken wel Around my dream.quote:
Van mij wel… maar elk verzoekje zal wel een geschiktheidskeuring ondergaanquote:
Maakt niet uit, lijken allemaal op elkaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zegt me nu niet zoveel, ik ken wel Around my dream.
quote:
Nee, maar wat ik tot nu toe hoorde zat een beetje in dezelfde richting. Tot nu dusquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van mij wel… maar elk verzoekje zal wel een geschiktheidskeuring ondergaan
Maar die is niet heel streng, maar complete bagger doe ik niet aan
1965, 1966, 1967 zijn al gedraaid, maar............. aan het einde van het jaar heb ik nog 2 weken over dan wil ik best wel de verzoekjes uit de FOK! Top 100 van de sixties draaienquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is leuk bedacht, jammer dat ik mijn jaar dat net gemist heb
Tja, als mensen dingen aanvragenquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik tot nu toe hoorde zat een beetje in dezelfde richting. Tot nu dus
De grens tussen bagger en Rick A. is ook een hele dunnequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van mij wel… maar elk verzoekje zal wel een geschiktheidskeuring ondergaan
Maar die is niet heel streng, maar complete bagger doe ik niet aan
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De grens tussen bagger en Rick A. is ook een hele dunner
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan altijd van die periodes hebben dat het lopen even wat minder is, maar voorlopig doe je het nog wel en dat is prima, toch?
Ik loop nog steeds 3 keer per week 5 km, tegenwoordig zonder een minuutje wandelen dus echt aan één stuk door, dus ik ben tevreden.
Ik wilde net bagger................. posten, maarquote:
Ok dan heb ik je waarschijnlijk gemist toen we nog in onz zaten...quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom overal waar D. komt
En er komen hier aardig wat users uit de 40+-sc, die mij op dit topic wezen en tot nu toe bevalt het me hier prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voelt zich spuit 11![]()
micrometer werkquote:
Wat hij zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |