quote:
quote:
Doeg doegdoeg doeg doegquote:
Whehehehehe daar heb ik nog ergens een hijg cq kreun mp3tje over van mij aan knetter uit een show van WebHawk.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Whehehehehe daar heb ik nog ergens een hijg cq kreun mp3tje over van mij aan knetter uit een show van WebHawk.(er werd toen om kreunen voor knetter gevraagd aangezien zij altijd werd gevraagd door mannen om te kreunen in haar shows.
)
Ik kreunen en dan ineens wait, wutt....... zuigen muts niet blazen!
Live onair uitgezonden toen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Whehehehehe daar heb ik nog ergens een hijg cq kreun mp3tje over van mij aan knetter uit een show van WebHawk.(er werd toen om kreunen voor knetter gevraagd aangezien zij altijd werd gevraagd door mannen om te kreunen in haar shows.
)
Ik kreunen en dan ineens wait, wutt....... zuigen muts niet blazen!
Live onair uitgezonden toen.
Hoiquote:
Hey ToTquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja we hebben allemaal on air gekreund toen, volgens mij!
Het is stoned als een garnaal en high als een papagaai.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit liedje gaat over deze show
David Bowie en Iggy Pop keken dit samen terwijl ze zo high als garnaal waren
Ik ben een zwerver. Dus alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi
Nieuwe of heb ik je gewoon steeds mis gelopen?
[..]
Hey ToT
Bijna iedereen wel ja.
Ik bedenk ze zelfquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is stoned als een garnaal en high als een papagaai.
Incluis kartonnen doos?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een zwerver. Dus alles is mogelijk.
Ja of iemand anders moet willen… Daarom maar even half uurtje gedaan…quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:01 schreef ToT het volgende:
U neemt een pauze van 2 uur, Spezz?Thx voor de tunes man!
Ow verlengd!
Ikzelf ben ff niet in de mood en wil het deze avond sowieso ff rustig aan doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja of iemand anders moet willen… Daarom maar even half uurtje gedaan…
Ben niet zo van de logo's. Dan voel ik me een reclame object.quote:
Ik niet vanavondquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja of iemand anders moet willen… Daarom maar even half uurtje gedaan…
Ik verleng steeds per half uur, voor het geval iemand anders zou willen, omdat ik om 10 uur mijn show al ingepland had…quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik verleng steeds per half uur, voor het geval iemand anders zou willen, omdat ik om 10 uur mijn show al ingepland had…
Oh en hoi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |