Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Jij bent trots op je borsten?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan…. Aan beide dingen…
Jij gaat gewoon voor de LaPo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan…. Aan beide dingen…
Ik dacht, laat ik het vandaag maar niet doen. Krijgen we weer vertraging, testbeeld dit dat allesquote:
Daar schijnt een angst voor te zijn… Want zodra die dichtbij komt post opeens niemand meerquote:
quote:
hihihihihiquote:
lapofobiequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar schijnt een angst voor te zijn… Want zodra die dichtbij komt post opeens niemand meer
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:07 schreef Spezza19 het volgende:
Rustig vanavond… Ik trap er wat deuntjes in tot 8 uur...
whut?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die krokettensaus, waar ik nog nooit van had gehoord, maar wel gekocht, is goed te eten.
Ja, ik zag een spuitfles bij de Aldi, en ik dacht ook whut? Toch maar gekocht omdat ik vandaag een snackdag heb, is dus best lekker spul.quote:
Ja, eigenlijk welquote:
Ze hebben genoeg liedjes die leuk genoeg zijn om te draaienquote:
Zit er maar een letter van af inderdaadquote:
Why is everybody always picking on themquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al is Fire Water Burn wel een BH-tje
Ja, is het bekendste nr. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Al is Fire Water Burn wel een BH-tje
quote:
quote:
Ik ook… en Informer van Snow ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik kan dit nummer meezingen. Uit mijn hoofd![]()
Ahhhquote:
Dat heb ik met 'All Around The World' van Daft Punk. Heb ik flink op geoefend.quote:
Imposterquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahhh![]()
De Jim Carrey versie daarvan is wel lollig
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik met 'All Around The World' van Daft Punk. Heb ik flink op geoefend.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb ik met 'All Around The World' van Daft Punk. Heb ik flink op geoefend.
Uit Duitsland.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:24 schreef knokkels het volgende:
Vleermuispoep apen
Zo klinkt het toch wat ........... anders
Fledermaus scheiße Affen, nein das klingt fabelhaftquote:
Ben ik het helemaal, zelfs meer dan mee eens.quote:
Ik was een tijdje geleden Rizzle Kicks aan het luisteren, en meteen ging jij het draaien. Grappigquote:
* Spezza19 heeft ook een glazen bolquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was een tijdje geleden Rizzle Kicks aan het luisteren, en meteen ging jij het draaien. Grappig![]()
How did ya knooooooooow
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:38 schreef knokkels het volgende:
Zo, mijn faux verkeersregelaars shirt aan..
[ afbeelding ]
Flaaaaaaaaaaaaauw
whehehequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft ook een glazen bol
Heb ik bij een klus vandaanquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:40 schreef ToT het volgende:
Als je als verkeersregelaar ontslagen wordt, kom je dan op straat te staan?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:38 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Flaaaaaaaaaaaaauw
Dan wordt je weggewezenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:40 schreef ToT het volgende:
Als je als verkeersregelaar ontslagen wordt, kom je dan op straat te staan?
whehehequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]Zat ik me net te bedenken; ik zag jou al met dat shirt aan het verkeer regelen!
Dan krijg je een "stop"tekenquote:
Dames, ho,ho, achteraan sluiten alstublieft!!!quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:38 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Flaaaaaaaaaaaaauw
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dames, ho,ho, achteraan sluiten alstublieft!!!
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dames, ho,ho, achteraan sluiten alstublieft!!!
quote:
quote:
quote:
Doeg doegdoeg doeg doegquote:
Whehehehehe daar heb ik nog ergens een hijg cq kreun mp3tje over van mij aan knetter uit een show van WebHawk.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Whehehehehe daar heb ik nog ergens een hijg cq kreun mp3tje over van mij aan knetter uit een show van WebHawk.(er werd toen om kreunen voor knetter gevraagd aangezien zij altijd werd gevraagd door mannen om te kreunen in haar shows.
)
Ik kreunen en dan ineens wait, wutt....... zuigen muts niet blazen!
Live onair uitgezonden toen.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Whehehehehe daar heb ik nog ergens een hijg cq kreun mp3tje over van mij aan knetter uit een show van WebHawk.(er werd toen om kreunen voor knetter gevraagd aangezien zij altijd werd gevraagd door mannen om te kreunen in haar shows.
)
Ik kreunen en dan ineens wait, wutt....... zuigen muts niet blazen!
Live onair uitgezonden toen.
Hoiquote:
Hey ToTquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Ja we hebben allemaal on air gekreund toen, volgens mij!
Het is stoned als een garnaal en high als een papagaai.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit liedje gaat over deze show
David Bowie en Iggy Pop keken dit samen terwijl ze zo high als garnaal waren
Ik ben een zwerver. Dus alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi
Nieuwe of heb ik je gewoon steeds mis gelopen?
[..]
Hey ToT
Bijna iedereen wel ja.
Ik bedenk ze zelfquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is stoned als een garnaal en high als een papagaai.
Incluis kartonnen doos?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een zwerver. Dus alles is mogelijk.
Ja of iemand anders moet willen… Daarom maar even half uurtje gedaan…quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:01 schreef ToT het volgende:
U neemt een pauze van 2 uur, Spezz?Thx voor de tunes man!
Ow verlengd!
Ikzelf ben ff niet in de mood en wil het deze avond sowieso ff rustig aan doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja of iemand anders moet willen… Daarom maar even half uurtje gedaan…
Ben niet zo van de logo's. Dan voel ik me een reclame object.quote:
Ik niet vanavondquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja of iemand anders moet willen… Daarom maar even half uurtje gedaan…
Ik verleng steeds per half uur, voor het geval iemand anders zou willen, omdat ik om 10 uur mijn show al ingepland had…quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik verleng steeds per half uur, voor het geval iemand anders zou willen, omdat ik om 10 uur mijn show al ingepland had…
Oh en hoi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |