SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk Bayern hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Vitesse - Groningen kijken.
Samen met davy
Wat een boefje ben je toch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit nu in het thuisvak bij Vitesse - Groningen
Helaas kon ik niet hardop JUICHEN bij de 0-1
Dus daarom is het uitvak zo leeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
boefjequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
En ze staan nog voor ook. Hoop dat Sked in de tweede helft wat harder gaat zingen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Groningen speelt uit. Ik dacht dat die kut club 34x per seizoen thuis speelde, op zondag
Misschien gaat ie wel op een trommel slaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En ze staan nog voor ook. Hoop dat Sked in de tweede helft wat harder gaat zingen.
Wie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al.
[..]
Zullen we daarna samen Drizzt uitlachen?
Dat hoopt iedereen met enig verstand.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Nac vanavond keihard koekie krijgt.
Dan zijn wij het daar over eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen met enig verstand.
Hij was toen nog een betere 360 no scoperquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is Ajax kampioen geworden met hem?
Padt in Oranjequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is wel gegroeid dit seizoen zeg.
Brian van Looquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog niet zo lang geleden hadden ze Luciano
Waarom zou je iemand met een overwinning uitlachen? #indekkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al.
[..]
Zullen we daarna samen Drizzt uitlachen?
Badumtshhh..quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien knap voor jou, maar het was vrij simpel.
oeeeeequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien knap voor jou, maar het was vrij simpel.
Wat een ontiegelijk matige defensie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stevens; Martina, Bijen, Andersen, Schilder; Ebecilio, Mokhtar, Mokotjo; Kusk, Eghan, Miyaichi.
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Depay.
Brenet en Bruma kunnen er niks van inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een ontiegelijk matige defensie.
Willems is verdedigend ook zeer matig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brenet en Bruma kunnen er niks van inderdaad.
Dat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Cavaliers het volgende:
Belachelijk dat Isimat wederom op de bank zit.
Jij niet? Denk dat Groningen de handjes dicht mag knijpen als ze de 1-1 over de streep trekken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:08 schreef Groby het volgende:
Van de Looi zal vast wel weer tevreden zijn met 1-1
Had wel einde carrière Kasha kunnen zijn. Maar goed hij heeft gelukkig wat toneellessen gevolgd, mocht het voetballen niet meer lukken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Walgelijk van Van der Velden. Hoe kun je fan zijn van zo'n smerige speler?
Niet echt als je een uur op 1-0 staat en die bal best lullig binnenvaltquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij niet? Denk dat Groningen de handjes dicht mag knijpen als ze de 1-1 over de streep trekken.
Ik wist dat ie zou komenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brenet en Bruma kunnen er niks van inderdaad.
Sta jij zo even voor lul als het niet 1-1 blijft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
Het blijft 1-1. Hier hoort u het voor het eerst.
Sta jij even voor lul met deze post.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sta jij zo even voor lul als het niet 1-1 blijft.
Gaat hij wachten totdat het afgelopen is en dan pas posten xDquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul met deze post.
Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat hij wachten totdat het afgelopen is en dan pas posten xD
Dat is zo bij z'n meeste posts.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul met deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Niemand geeft een reet om je gokresultaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft een reet om je gokresultaten.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Welke?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg een keer voor 1 wedstrijd x70
Iedereen in het topic vond dat tof.
dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg een keer voor 1 wedstrijd x70
Iedereen in het topic vond dat tof.
Bij zijn naam moet ik altijd denken aan goedkope kweekvis.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat ons een topwedstrijd van Tapia wordt ontnomen.
quote:Met het oog op het nieuwe seizoen bouwt PSV achter de schermen al aan een nieuwe ploeg. Daarbij wordt nadrukkelijk ingespeeld op de actualiteit. Het is logisch dat er met extra aandacht wordt gekeken naar spelers die het bij de topclubs in het rumoerige Oekraïne niet meer zo naar hun zin hebben én naar de talenten van het door financiële zorgen geplaagde FC Twente.
De aantrekkelijkste transfertargets bij de geplaagde tukkers zijn het jeugdige toptalent Renato Tapia, Hakim Ziyech en Jesus Corona. Met name die laatste is voor PSV een interessante speler met het oog op het vrijwel zekere vertrek van Memphis Depay deze zomer.
Graag gedaan.quote:
twitter:paulpostman twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 20:33:18Nu zij-aan-zij met @RikElfrink in GrolschVeste, morgen als duo in @SportlunchLeon vanwege #twepsv #ob http://t.co/KWtt0e7mVg reageer retweet
Tapia voor... gewoon voor Tapia.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Corona voor Depay
Gudelj/Propper voor Gini
jeweet
821 views, come at me.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je topic dan eindelijk populair!
Twente heeft een groot probleem.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, tijd om van het spektakelstuk Twente - PSV te genieten
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat ons een topwedstrijd van Tapia wordt ontnomen.
Topic gemaakt in 2012. Als het Tapia-topic drie jaar bestaat zitten we al aan topic #6 in de reeks.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slabbekorn-topic heeft er 10.000+
En Slabbekorn kan er geen reet van.
En zit Tapia bij Barcelona.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Topic gemaakt in 2012. Als het Tapia-topic drie jaar bestaat zitten we al aan topic #6 in de reeks.
Als jij van elke pass een gifje blijft posten zal dat idd waar zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Topic gemaakt in 2012. Als het Tapia-topic drie jaar bestaat zitten we al aan topic #6 in de reeks.
Ik hoop dat Twente failliet gaat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef GGMM het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als Twente de finale van de beker niet bereikt.
Zou mooi zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat Twente failliet gaat.
Precies. Ondertussen Peru een Copa America bezorgd en heeft het land eindelijk een opvolger voor Cubillas.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoop dat Twente failliet gaat.
Nou nou nou, waarom die haat?quote:
Je weet het weer mooi te overdrijven allemaal. Er staan twee relevante gifjes van mij in dat topic. Namelijk zijn twee doelpunten sinds het topic gemaakt is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij van elke pass een gifje blijft posten zal dat idd waar zijn.
Weet ik, en toch hap je nu.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je weet het weer mooi te overdrijven allemaal. Er staan twee relevante gifjes van mij in dat topic. Namelijk zijn twee doelpunten sinds het topic gemaakt is.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk toneelstukje dat handjesschudden
Een wijs man vertelde mij ooit dat mensen die een domme post plaatsen, dat vervolgens opvolgen met ''je hapt''.quote:
Kampvuur en allesquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nog ff een scrumble op het veld met de teammanagers
Vuurwerk na afloop , gebroederlijk zij aan zijquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is wel des Twente idd, gitaarmuziekje erbij
Matige middenvelderquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Guardado is de beste speler van de Eredivisie.
Nee, dat is Klaassen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Jij weet me altijd aan het lachen te brengen Cava.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is Engelaar.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Twente is al lang geen topploeg meer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Was het hier vroeger niet altijd drukker als er een topploeg speelde?
Daarom staat er ook 'een topploeg'.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twente is al lang geen topploeg meer.
Ja of omdat er blessures zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:51 schreef Smoofie het volgende:
Treurig wel , week pauze en alsnog een b-elftal omdat je midweeks tegen pec moet.
Je hebt de primeur denk ik.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag me af of er al een lolbroek is geweest die ooit een 'misimat'-grap heeft gemaakt.
Mexicanobakker ik vind je grappen de laatste tijd bijzonder slechtquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft Ajax Andersen verkocht aan Twente
Dat is een gedragen mening.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mexicanobakker ik vind je grappen de laatste tijd bijzonder slecht
'Isimad' is een stuk populairderquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vraag me af of er al een lolbroek is geweest die ooit een 'misimat'-grap heeft gemaakt.
een trein ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vinger in je oog kan best pijn doen
Normaal staat dit viertal in de Jupiler League.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
De verdedigers van Twente zitten er lekker kort op maar niet heus
Hopelijk hoop jij dat Depay scoortquote:
Brenet is niet aids vandaag.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
Brenet. Narsingh. Wat een rechterflank.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Narsingh heeft Robben anders flink doen vergeten in het Nederlands Elftalquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:59 schreef Rabieluh het volgende:
Brenet. Narsingh. Wat een rechterflank.
Verrek ik dacht dat het aan mn tv lag. Ik zag nu alweer iets goeds van hem.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met een brede grijns neem ik aan.
ehh... ja en nee op beidequote:Op zaterdag 4 april 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk hoop jij dat Depay scoort
Was dat niet Stinho?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet nog dat Jr-Style moord en brand schreeuwde dat Maher niet gehaald werd door Ajax. Daardoor moesten we het immers doen met Siem2.0 Klaassen. .
In Wang we trust.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opzich wel zonde dat Twente zo is afgegleden
Goede ploegen kunnen we nooit genoeg hebben in Nederland
Ballen die tegen Hercules?quote:
Gelukkig bleek Klaassen een heel stuk beter te zijn dan Siem "middelmaat" de Jong.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik weet nog dat Jr-Style moord en brand schreeuwde toen Maher niet gehaald werd door Ajax. Daardoor moesten we het immers doen met Siem2.0 Klaassen. .
Die kan net zo slecht opbouwen als Isimat.quote:
korfballen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat doet die Kusk op een voetbalveld ?
Je gebruikt twee keer 'helaas' in je laatste zin.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig bleek Klaassen een heel stuk beter te zijn dan Siem "middelmaat" de Jong.
Maher is het helaas ook niet geworden, helaas
Dat kan helaas wel eens gebeuren, helaasquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je gebruikt twee keer 'helaas' in je laatste zin.
Voorzetten moet hij maar aan Jetro over laten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Neem je de bal zo mooi aan, geef je zo'n voorzet...
Daar was de goal al bijna,quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten wel effe scoren
zit ik rustiger
Zou wel fijn zijn idd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze moeten wel effe scoren
zit ik rustiger
Luuk de Jong is beter dan Milik of Siggy.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou van dit PSV eigenlijk alleen Depay, Willems en Guardado willen in de basis bij Ajax.
Milik heeft meer potentiequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Luuk de Jong is beter dan Milik of Siggy.
Geen Luuk en Arias iddquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou van dit PSV eigenlijk alleen Depay, Willems en Guardado willen in de basis bij Ajax.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt de Messi van de lage landen in actie?
Jij en ik zijn ook beter dan Siggyquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Luuk de Jong is beter dan Milik of Siggy.
Locadiaquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay natuurlijk.quote:
Melvin Platje was gisteren al te bewonderen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis wat wedstrijdritme, maar ik denk het ook.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij en ik zijn ook beter dan Siggy
Ik vrees ervoor, ik zie het niet graag. Maar dat komt omdat hij zoveel vernaggeld laatst. Tegen Spanje was hij voor 't eerst sinds tijden weer eens okay.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een tactische opdracht?
Er is maar één Messi.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind van Rhijn beter van Arias inderdaad en Milik heeft meer potentie dan Luuk de Jong
Jij hebt er bijzonder weinig kijk op zeg ik als neutrale toeschouwer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind van Rhijn beter van Arias inderdaad en Milik heeft meer potentie dan Luuk de Jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |