SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk Bayern hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:16 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Vitesse - Groningen kijken.
Samen met davy
Wat een boefje ben je toch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit nu in het thuisvak bij Vitesse - Groningen
Helaas kon ik niet hardop JUICHEN bij de 0-1
Dus daarom is het uitvak zo leeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
boefjequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:22 schreef Paxcon het volgende:
En ze staan nog voor ook. Hoop dat Sked in de tweede helft wat harder gaat zingen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Groningen speelt uit. Ik dacht dat die kut club 34x per seizoen thuis speelde, op zondag
Misschien gaat ie wel op een trommel slaan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En ze staan nog voor ook. Hoop dat Sked in de tweede helft wat harder gaat zingen.
Wie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al.
[..]
Zullen we daarna samen Drizzt uitlachen?
Dat hoopt iedereen met enig verstand.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Nac vanavond keihard koekie krijgt.
Dan zijn wij het daar over eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen met enig verstand.
Hij was toen nog een betere 360 no scoperquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is Ajax kampioen geworden met hem?
Padt in Oranjequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die is wel gegroeid dit seizoen zeg.
Brian van Looquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog niet zo lang geleden hadden ze Luciano
Waarom zou je iemand met een overwinning uitlachen? #indekkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat idee had ik al.
[..]
Zullen we daarna samen Drizzt uitlachen?
Badumtshhh..quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien knap voor jou, maar het was vrij simpel.
oeeeeequote:Op zaterdag 4 april 2015 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat lijkt misschien knap voor jou, maar het was vrij simpel.
Wat een ontiegelijk matige defensie.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stevens; Martina, Bijen, Andersen, Schilder; Ebecilio, Mokhtar, Mokotjo; Kusk, Eghan, Miyaichi.
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Depay.
Brenet en Bruma kunnen er niks van inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een ontiegelijk matige defensie.
Willems is verdedigend ook zeer matig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brenet en Bruma kunnen er niks van inderdaad.
Dat.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:03 schreef Cavaliers het volgende:
Belachelijk dat Isimat wederom op de bank zit.
Jij niet? Denk dat Groningen de handjes dicht mag knijpen als ze de 1-1 over de streep trekken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:08 schreef Groby het volgende:
Van de Looi zal vast wel weer tevreden zijn met 1-1
Had wel einde carrière Kasha kunnen zijn. Maar goed hij heeft gelukkig wat toneellessen gevolgd, mocht het voetballen niet meer lukken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Walgelijk van Van der Velden. Hoe kun je fan zijn van zo'n smerige speler?
Niet echt als je een uur op 1-0 staat en die bal best lullig binnenvaltquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij niet? Denk dat Groningen de handjes dicht mag knijpen als ze de 1-1 over de streep trekken.
Ik wist dat ie zou komenquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Brenet en Bruma kunnen er niks van inderdaad.
Sta jij zo even voor lul als het niet 1-1 blijft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:17 schreef opperkleurder het volgende:
Het blijft 1-1. Hier hoort u het voor het eerst.
Sta jij even voor lul met deze post.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sta jij zo even voor lul als het niet 1-1 blijft.
Gaat hij wachten totdat het afgelopen is en dan pas posten xDquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul met deze post.
Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat hij wachten totdat het afgelopen is en dan pas posten xD
Dat is zo bij z'n meeste posts.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sta jij even voor lul met deze post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Niemand geeft een reet om je gokresultaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand geeft een reet om je gokresultaten.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:29 schreef Toto69 het volgende:
Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Welke?quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg een keer voor 1 wedstrijd x70
Iedereen in het topic vond dat tof.
dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 4 april 2015 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kreeg een keer voor 1 wedstrijd x70
Iedereen in het topic vond dat tof.
Bij zijn naam moet ik altijd denken aan goedkope kweekvis.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat ons een topwedstrijd van Tapia wordt ontnomen.
quote:Met het oog op het nieuwe seizoen bouwt PSV achter de schermen al aan een nieuwe ploeg. Daarbij wordt nadrukkelijk ingespeeld op de actualiteit. Het is logisch dat er met extra aandacht wordt gekeken naar spelers die het bij de topclubs in het rumoerige Oekraïne niet meer zo naar hun zin hebben én naar de talenten van het door financiële zorgen geplaagde FC Twente.
De aantrekkelijkste transfertargets bij de geplaagde tukkers zijn het jeugdige toptalent Renato Tapia, Hakim Ziyech en Jesus Corona. Met name die laatste is voor PSV een interessante speler met het oog op het vrijwel zekere vertrek van Memphis Depay deze zomer.
Graag gedaan.quote:
twitter:paulpostman twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 20:33:18Nu zij-aan-zij met @RikElfrink in GrolschVeste, morgen als duo in @SportlunchLeon vanwege #twepsv #ob http://t.co/KWtt0e7mVg reageer retweet
Tapia voor... gewoon voor Tapia.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Corona voor Depay
Gudelj/Propper voor Gini
jeweet
821 views, come at me.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk wordt je topic dan eindelijk populair!
Twente heeft een groot probleem.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, tijd om van het spektakelstuk Twente - PSV te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |