En nog gespijbeld bij je Nederlandse les ook zie ik.quote:Op maandag 6 april 2015 19:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb alles namelijk betaald toen er fikse korting is.
Wat een gehaat weer. Ben je weer ongesteld?quote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef Shrewd het volgende:
[..]
En nog gespijbeld bij je Nederlandse les ook zie ik.
Ik heb nog weinig bugs/crashes gehad en ik heb het nu 20 uur gespeeld ofzoquote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef cherrycoke het volgende:
battlefield hardline? ik hoor dat de netcode nog steeds brak is en dat er weer veel bugs zijn in de game.
besteld op nedgamequote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig bugs/crashes gehad en ik heb het nu 20 uur gespeeld ofzo
Als je niet kan schieten oefen in hotwire daar schiet je weinigquote:Op maandag 6 april 2015 19:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
besteld op nedgame
dit word mijn eerste shooter sinds goldeneye op een console![]()
Je mag pas vanaf level 12 heisten alleen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je wat heists doet ben je zo weer lvl 13
dan ben je het dus zo weer als je een heist doetquote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf level 12 heisten alleen.
dat is maar een halve cent per uur!quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef Tortugal het volgende:
Psn kost je 13 cent per dag en je krijgt er nog een aantal mooie games bij, waar gaat het nou over zeg.
Geef de ovulatie maar weer de schuld.. #rotjeugdquote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat een gehaat weer. Ben je weer ongesteld?
Je mag ze starten vanaf 12 maar je kan ze meedoen vanaf 1quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf level 12 heisten alleen.
dit idd. hardline is baasquote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig bugs/crashes gehad en ik heb het nu 20 uur gespeeld ofzo
Shadow of Mordor al gehad? Die zou ik eerder halen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Moet nog even een game hebben... is AC Unity de 27-, euro waard?
Heb het niet echt met dat soort games.quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Shadow of Mordor al gehad? Die zou ik eerder halen.
Als je de vorige AC's leuk vond kun je deze prima halen. Ik had het na Black Flag wel gezien allemaal.quote:Op maandag 6 april 2015 21:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb het niet echt met dat soort games.
Waar gekocht en hoeveel ¤?quote:Op maandag 6 april 2015 08:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Heb zelf deze nieuwe grips op mijn ds4. Heerlijk.
[ afbeelding ]
Black Flag vond ik wel tegen vallen. Daar voor altijd wel leuk.. koop het elk jaar toch maar weer. Weet jij overigens hoe de graphics zijn van Unity?quote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Als je de vorige AC's leuk vond kun je deze prima halen. Ik had het na Black Flag wel gezien allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |