Hoe kom je bij 10 euro per maand? Het is 45-50 euro per jaar om online te kunnen spelen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik echt niet elke maand ga betalen om online te spelen, dus ik ga geen PS4 kopen. Slaat nergens op dat je elke maand daarvoor moet betalen.
[..]
Waarom heb je hem dan gekocht?
Alsnog te veelquote:Op maandag 6 april 2015 15:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 10 euro per maand? Het is 45-50 euro per jaar om online te kunnen spelen.
Ken je beter op de pc gamen. Bij de Xbox moet je ook betalen dus dat wordt dan geen consoles voor jequote:
Dat mag je zeker vindenquote:
Ja weet ik dat wou ik ook doen, moet eerst nog een nieuwe pc kopen/bouwen. PS3 werkt nu nog wel prima maar er komen straks niet genoeg nieuwe games meer voor uit.quote:Op maandag 6 april 2015 15:28 schreef TheSurvivalistNL het volgende:
[..]
Ken je beter op de pc gamen. Bij de Xbox moet je ook betalen dus dat wordt dan geen consoles voor je
Maar speel je veel online?quote:Op maandag 6 april 2015 15:30 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja weet ik dat wou ik ook doen, moet eerst nog een nieuwe pc kopen/bouwen. PS3 werkt nu nog wel prima maar er komen straks niet genoeg nieuwe games meer voor uit.
quote:Op maandag 6 april 2015 15:22 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik echt niet elke maand ga betalen om online te spelen, dus ik ga geen PS4 kopen. Slaat nergens op dat je elke maand daarvoor moet betalen.
[..]
Waarom heb je hem dan gekocht?
Ah ok. Ja dan houdt het op helaasquote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja en dat moet gewoon gratis zijn
Koop een Wii U en een PC.quote:Op maandag 6 april 2015 15:37 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja en dat moet gewoon gratis zijn
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 6 april 2015 15:30 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja weet ik dat wou ik ook doen, moet eerst nog een nieuwe pc kopen/bouwen. PS3 werkt nu nog wel prima maar er komen straks niet genoeg nieuwe games meer voor uit.
Start nu een nieuwe account, level 13 ben je zo weer.quote:Op maandag 6 april 2015 16:42 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Heey iedereen! Ik heb sinds kort PS4 met GTA 5 aangeschaft echt een top ding! Erg tevreden mee en gta online vind ik ook erg verslavend ook al ben ik nu nog maar level 13 haha.
Ik ken alleen niet zoveel mensen in mijn omgeving die ook erg veel met het gamen zijn. Jullie mogen me toevoegen als jullie dat leuk lijken of stuur jullie psn dan voeg ik jullie toe.
Mijn PSN is: HusoTurk24
Is het trouwens ook mogelijk dat mijn naam op de OP gezet kan worden? Alvast thanks daarvoor
Ik vind dat ze echt zo optie moeten doen waar je op ze minst éénmalig je naam kan veranderen. Ik heb namelijk echt een hekel aan me psn naam en wil het graag aanpassen als dat kon haha
Als je al een PS3 ofzo heb gehad en je wil je trophies niet kwijt dan gaat dit niet! Weet niet of het een optie is voor Deathstrokequote:Op maandag 6 april 2015 16:52 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Start nu een nieuwe account, level 13 ben je zo weer.Als je digitale games hebt zet desnoods je huidige account als primary op je console zodat je die games ook kunt spelen op je nieuwe account.
Is gratis onlinequote:Op maandag 6 april 2015 17:07 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Wrm zou ik een Wii U kopen dat ding lijkt me echt kut
Nee, dat is anders. Op PS3/PC betaal je ook niet om online te spelen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]Jij wil zeker ook gratis internet thuis?
Boeiend ik koop wel een nieuwe pc dan is veel beter.quote:
trophiesquote:Op maandag 6 april 2015 17:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je al een PS3 ofzo heb gehad en je wil je trophies niet kwijt dan gaat dit niet! Weet niet of het een optie is voor Deathstroke
ik had dat eerst ook wel, maar toen werd ik door EA verbannen van hun online services en moest ik een nieuwe gamertag maken voor xboxlivequote:Op maandag 6 april 2015 17:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mij boeit het niet maar veel mensen wel
Haha nee de trophies zijn niet zo belangrijk voor mij en ja het is inderdaad de account van mijn oude PS3 en die had ik dus overgezet naar mijn PS4 dus. Ik was 18 ofzo toen ik met die naam kwam maar ja dan gaan tijden voorbij en nu denk je: Hoezo kwam ik hierop bij?quote:
Als je wat heists doet ben je zo weer lvl 13quote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Haha nee de trophies zijn niet zo belangrijk voor mij en ja het is inderdaad de account van mijn oude PS3 en die had ik dus overgezet naar mijn PS4 dus. Ik was 18 ofzo toen ik met die naam kwam maar ja dan gaan tijden voorbij en nu denk je: Hoezo kwam ik hierop bij?
Alleen dat lijkt mij toch veel gedoe hoor haha ik level namelijk niet snel op in gta online en heb serieus wel paar uurtjes eraan besteed XD
Plus heb ik nog mijn oude vriendenlijst van de Ps3 alhoewel de helft niet meer actief erop zijn en de meeste niet meer spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |