Tja, even wat tijd steken in GTA Online of heel de PS4-cyclus met zo'n naam spelen. Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 6 april 2015 17:20 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Haha nee de trophies zijn niet zo belangrijk voor mij en ja het is inderdaad de account van mijn oude PS3 en die had ik dus overgezet naar mijn PS4 dus. Ik was 18 ofzo toen ik met die naam kwam maar ja dan gaan tijden voorbij en nu denk je: Hoezo kwam ik hierop bij?
Alleen dat lijkt mij toch veel gedoe hoor haha ik level namelijk niet snel op in gta online en heb serieus wel paar uurtjes eraan besteed XD
Plus heb ik nog mijn oude vriendenlijst van de Ps3 alhoewel de helft niet meer actief erop zijn en de meeste niet meer spreekt.
Dus ipv een kleine 4 tientjes per jaar geef je gelijk een grote klap geld meer uit voor een pc?quote:Op maandag 6 april 2015 17:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Nee, dat is anders. Op PS3/PC betaal je ook niet om online te spelen.
[..]
Boeiend ik koop wel een nieuwe pc dan is veel beter.
700 euro voor game pcquote:Op maandag 6 april 2015 17:49 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Dus ipv een kleine 4 tientjes per jaar geef je gelijk een grote klap geld meer uit voor een pc?
Wat doe je überhaupt hier als je toch geen console wilt?
Het is een beetje opties wegen, ik heb beide maar gebruik mijn pc vrijwel nooit.
Doe je dat toch? Opgelost.quote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
700 euro voor game pc
400 euro voor PS4
Games kosten op PS4 zowat 20 euro meer dan op PC, op PC heb je ook gratis games en meer games. + ik moet mijn computer vervangen als hij kapot is, hij is al 4 jaar oud en ik denk dat hij niet lang meer meegaat. Als ik dan 500 euro voor nieuwe pc moet betalen waar ik niet echt op kan gamen + 400 euro voor PS4, elk jaar 50 euro betalen en voor games meer moet betalen ben ik uiteindelijk duurder uit met een PS4.
Ja dat doe ik ook is alleen jammer dat je online moet betalen en dat games meer kosten. Kan ik helaas geen PS exclusives meer gaan spelen.quote:
Wat een jankemmer ben jijquote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook is alleen jammer dat je online moet betalen en dat games meer kosten. Kan ik helaas geen PS exclusives meer gaan spelen.
Keuzens maken, daar bestaat het hele leven uitquote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook is alleen jammer dat je online moet betalen en dat games meer kosten. Kan ik helaas geen PS exclusives meer gaan spelen.
Je zit allemaal te piepen over een tientje per maand (?) om online te kunnen en dat de kosten hoog zijn.quote:
Dude je hoort niet eens te betalen om online te spelen, dat moest bij PS3 ook niet. Er zijn gewoon onnodige kosten bij ge komen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je zit allemaal te piepen over een tientje per maan om online te kunnen en dat de kosten hoog zijn.
Ga lekker een pc knutselen als het je niet bevalt, ga daar tips en trucs vragen.
Nu wel.quote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dude je hoort niet eens te betalen om online te spelen, dat moest bij PS3 ook niet.
Inb4 je krijgt alleen tering indiesquote:Op maandag 6 april 2015 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
is ook jammer dat het verplichtis geworden ja. maarja so be it, niks dat we kunnen doenEn met de ps+ games krijg je er in ieder geval nog iets voor terug.
Goede redenatie, echt.quote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dude je hoort niet eens te betalen om online te spelen, dat moest bij PS3 ook niet. Er zijn gewoon onnodige kosten bij ge komen.
Maar Microsoft had het bij de Xbox 360 al en ze vonden het tijd dat ze zelf ook eens gingen vangen... Maar als je het niet wil doen moet je het niet doen en ook niet hier lopen zeiken dat je het niet wil doenquote:Op maandag 6 april 2015 18:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dude je hoort niet eens te betalen om online te spelen, dat moest bij PS3 ook niet. Er zijn gewoon onnodige kosten bij ge komen.
En daarnaast hadden veel games een online code die je in moest voeren. Bij een tweedehands game was die code vaak al gebruikt en moest je die los erbij kopen voordat je online kon gamen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Goede redenatie, echt.
Sony kwam er tijdens de PS3 wel achter dat een netwerk niet te onderhouden is zonder een abonnementservice. Ze lopen nog steeds mijlen ver achter op Microsoft op dat gebied en gratis PS Online zou dat gat alleen maar vergroten.
Trophy lv 19 hierquote:Op maandag 6 april 2015 17:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mij boeit het niet maar veel mensen wel
Dat waren voornamelijk EA games geloof ik, Sony niet echt op aan te kijken.quote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarnaast hadden veel games een online code die je in moest voeren. Bij een tweedehands game was die code vaak al gebruikt en moest je die los erbij kopen voordat je online kon gamen.
Dat lag idd niet aan Sony, maar sinds PS Plus betaald is, heb je ook geen codes meer nodig om online te kunnen met gebruikte games, dus dat is een bijkomend voordeel.quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dat waren voornamelijk EA games geloof ik, Sony niet echt op aan te kijken.
Ca. 40 plat volgens mijquote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
13 hier maar 1 platina en dat is van the walking dead
Dat heeft niks met PS+ te maken.quote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat lag idd niet aan Sony, maar sinds PS Plus betaald is, heb je ook geen codes meer nodig om online te kunnen met gebruikte games, dus dat is een bijkomend voordeel.
Sony heeft een te klein eigen serverpark, ze staan het ook toe dat uitgevers hun eigen games hosten. Iets wat Microsoft niet doet, waardoor ze het daar veel beter voor elkaar hebben.quote:En ach, het kost je in het duurste geval 5 euro in de maand, dus je moet wel een enorme centenschraper zijn om daar moeilijk over te doen. Een eigen serverpark kost nou eenmaal geld. Al heeft Sony nog wel veel werk aan de winkel wat betreft de kwaliteit.
En nog gespijbeld bij je Nederlandse les ook zie ik.quote:Op maandag 6 april 2015 19:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen idee. Heb alles namelijk betaald toen er fikse korting is.
Wat een gehaat weer. Ben je weer ongesteld?quote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef Shrewd het volgende:
[..]
En nog gespijbeld bij je Nederlandse les ook zie ik.
Ik heb nog weinig bugs/crashes gehad en ik heb het nu 20 uur gespeeld ofzoquote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef cherrycoke het volgende:
battlefield hardline? ik hoor dat de netcode nog steeds brak is en dat er weer veel bugs zijn in de game.
besteld op nedgamequote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig bugs/crashes gehad en ik heb het nu 20 uur gespeeld ofzo
Als je niet kan schieten oefen in hotwire daar schiet je weinigquote:Op maandag 6 april 2015 19:23 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
besteld op nedgame
dit word mijn eerste shooter sinds goldeneye op een console![]()
Je mag pas vanaf level 12 heisten alleen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je wat heists doet ben je zo weer lvl 13
dan ben je het dus zo weer als je een heist doetquote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf level 12 heisten alleen.
dat is maar een halve cent per uur!quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef Tortugal het volgende:
Psn kost je 13 cent per dag en je krijgt er nog een aantal mooie games bij, waar gaat het nou over zeg.
Geef de ovulatie maar weer de schuld.. #rotjeugdquote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wat een gehaat weer. Ben je weer ongesteld?
Je mag ze starten vanaf 12 maar je kan ze meedoen vanaf 1quote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf level 12 heisten alleen.
dit idd. hardline is baasquote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig bugs/crashes gehad en ik heb het nu 20 uur gespeeld ofzo
Shadow of Mordor al gehad? Die zou ik eerder halen.quote:Op maandag 6 april 2015 21:24 schreef Fokker101 het volgende:
Moet nog even een game hebben... is AC Unity de 27-, euro waard?
Heb het niet echt met dat soort games.quote:Op maandag 6 april 2015 21:26 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Shadow of Mordor al gehad? Die zou ik eerder halen.
Als je de vorige AC's leuk vond kun je deze prima halen. Ik had het na Black Flag wel gezien allemaal.quote:Op maandag 6 april 2015 21:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb het niet echt met dat soort games.
Waar gekocht en hoeveel €?quote:Op maandag 6 april 2015 08:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
Heb zelf deze nieuwe grips op mijn ds4. Heerlijk.
[ afbeelding ]
Black Flag vond ik wel tegen vallen. Daar voor altijd wel leuk.. koop het elk jaar toch maar weer. Weet jij overigens hoe de graphics zijn van Unity?quote:Op maandag 6 april 2015 21:28 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Als je de vorige AC's leuk vond kun je deze prima halen. Ik had het na Black Flag wel gezien allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |