Je hebt je speciaal geregistreerd voor die tip? Wat lief...quote:
Bouwkundig klaar is van binnen nog vrij kaalquote:Op zaterdag 12 september 2015 14:20 schreef Barreltje het volgende:
wow!!
gaat goed!
ben benieuwd hoe het er klaar uit gaat zien!
Bedankt voor het aanleveren van dit plaatje Puala.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:28 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit bed echt heel gaafMaar die tipi is ook wel echt heel tof
supertof!! ♡quote:Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanleveren van dit plaatje Puala.
We laten dit bed maken voor ons menneke.
Wat gaafquote:Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Oh wat tofquote:Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Er is geen enkele stijl die voor zowel tv-meubel, kast, eettafel etc voorziet in wat we willen per onderdeel dus we kopen alles los.quote:Op maandag 14 september 2015 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De stijl van je kast doortrekken in je tafel?
Of hetzelfde als je koffietafel?
Mja ik ben van dezelfde stijl doortrekken terwijl andere dat weer dodelijk saai vinden dus dat moet je ook maar aanstaan natuurlijk
Ik heb heel lang gezocht naar een buffetkast met een beetje moderne uitstraling zodat het bij de rest past. Veel van de kasten zijn heel landelijk/klassiek uitgevoerd.quote:Op maandag 14 september 2015 17:35 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Oh wat tof.
Naar zo'n soort witte kast voor de woonkamer zijn wij ook aan het kijken, bij woonexpress kwam ik er een aantal tegen waarvan sommige ook wel goed betaalbaar waren: http://www.woonexpress.nl/woonkamer/kasten/buffetkasten.html
Is ook lastig idd. Witte tafel staat er wel mooi bij maar idd misschien beetje saai.quote:Op maandag 14 september 2015 17:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Er is geen enkele stijl die voor zowel tv-meubel, kast, eettafel etc voorziet in wat we willen per onderdeel dus we kopen alles los.
Een dip dye eettafel bestaat niet denk ik en is ook een beetje trendgevoelig gok ik
Als je de kast wil doortrekken krijg je gewoon een witte tafel. Dat is weer zo saaiig
Het lastige is dat je bij nieuwbouw het pas op het eind allemaal bij elkaar ziet wat je lost overal koopt.
Misschien moeten we de oude tafel neerzetten en dan pas gaan bestellen voor een nieuwe zodat we eerst de overige kleuren bij elkaar kunnen zien maar daar gaat dan rustig weer drie maanden overheen voordat je een nieuwe in huis hebt dan...
Ja! Dat is inderdaad helemaal wat ik zoek maar dan nog wat breder.quote:Op maandag 14 september 2015 17:50 schreef Snoepje5 het volgende:
Los van de prijs, is zoiets misschien iets als je modern wilt?
https://www.hetkabinet.nl(...)mand=bekijk&rec=2763
Hier heb je de bredere versie ervanquote:Op maandag 14 september 2015 18:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja! Dat is inderdaad helemaal wat ik zoek maar dan nog wat breder.
Ik zoek al eeuwen en jij komt zo met ene linkje op de proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |