feestjequote:Op zaterdag 4 april 2015 01:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee
Ik zie nu dat we in deel 49 zitten
ik luister welquote:Op zaterdag 4 april 2015 02:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik dol nog een half uurtje en houd het dan ook voor gezien. Bedankt voor het luisteren.
Zozo, jij bent nog laat wakker!quote:Op zaterdag 4 april 2015 03:15 schreef EggsTC het volgende:
I WANT EVERYONE ON THE FLOOR
CLAIM IT
ITS YOURS
TWOOOOOOOOOO WORLDSSSSSS
AFTER SOMANY YEARS AND SO MANY WORDS
Piet gemistquote:Op zaterdag 4 april 2015 04:59 schreef ToT het volgende:
Ah shit, net gemist zo te zien!Nu is-ie offline!
whehehequote:Op zaterdag 4 april 2015 05:33 schreef ToT het volgende:
[..]Gozert! Jij bent vroeg wakker!
Geloof ik!
Hehehe hoezo dat?quote:Op zaterdag 4 april 2015 05:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
wheheheeven "trainen". Ik moét op zondag voor 7 uur wakker zijn..
Training gaat goed
Zondag verkeer regelen, en we vertrekken om 8 uur, bij een collega vandaan.quote:
Ahhh right.quote:Op zaterdag 4 april 2015 05:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zondag verkeer regelen, en we vertrekken om 8 uur, bij een collega vandaan.
En dan is het wel raadzaam dat ik tegen die tijd wakker ben.
En nu kan ik zo nog wat opruimen. Bonus dit dat.
Ik ben vandaag ook om 22:00 gaan slapen. Zal er ook mee te maken hebben. Even mijn circadiaanse ritme bijwerken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 05:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh right.
Nou bij mij is het gewoon weer standaard slapeloosheid!
Heh, dat was een foutje bij de Heinenen Ontvoering. De film dus. Niet de gebeurtenis op zichzelf.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeguh toen het flesje bier nog in houten kratjes zat . en de Heineken flesjes BRUIN waren
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 05:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heh, dat was een foutje bij de Heinenen Ontvoering. De film dus. Niet de gebeurtenis op zichzelf.
Groene flesjesquote:Op zaterdag 4 april 2015 06:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat dan?Hadden ze plastic kratjes? Of groene flesjes?
quote:
Ik heb het nu alleen over de Nederlandse filmquote:Op zaterdag 4 april 2015 06:05 schreef ToT het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Wat erg!!!!
Aan de andere kant; de film is internationaal georiënteerd, toch? Exportflesjes zijn volgens mij altijd groen geweest en ik denk dat Amerikanen enzo het nogal vreemd zouden vinden om ineens bruine flesjes te zien.
Ja maar die is toch ook in het buitenland uitgebracht? Of hebben ze daar een Engelstalige versie van gemaakt?quote:Op zaterdag 4 april 2015 06:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb het nu alleen over de Nederlandse film
De engelstalige versie. Met Anthony Hopkinsquote:Op zaterdag 4 april 2015 06:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die is toch ook in het buitenland uitgebracht? Of hebben ze daar een Engelstalige versie van gemaakt?
Lijkt me heel waterig van smaak, met dat komkommer er in.quote:Op zaterdag 4 april 2015 06:11 schreef knokkels het volgende:
Mmmmm CoolBest Komkommer, Limoen en Munt.
Erg drinkbaar
Het is toch wel.... 100% vocht. Dusehhhquote:Op zaterdag 4 april 2015 06:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me heel waterig van smaak, met dat komkommer er in.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 06:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is toch wel.... 100% vocht. Dusehhh
Mijn tv komt qua geluid over dat van mijn stofzuigerquote:Op zaterdag 4 april 2015 06:15 schreef ToT het volgende:
[..]Op dit tijdstip?
M'n buren zouden me vermoorden!
Ah!quote:Op zaterdag 4 april 2015 06:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn tv komt qua geluid over dat van mijn stofzuiger![]()
En ik heb geen buren in de richting waar het geluid heen gaat. Dat scheelt ook
Dus datquote:
Maaaaaaaaaaaad!quote:
Ahh je gaat de het paasverkeer aanvullen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, zo de winterbanden er af, zomerbanden er op en dán zomer vieren in Duitsland en het ooooooosten van ons land...
9.00 Uur, maar ik ga in omgekeerde richting.quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh je gaat de het paasverkeer aanvullen?![]()
Hoe laat ga je er vandoor?
Uhh... je gaat achteruit rijdend op vakantie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
9.00 Uur, maar ik ga in omgekeerde richting.
Ja, is weer eens wat anders...quote:Op zaterdag 4 april 2015 07:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhh... je gaat achteruit rijdend op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |