Ik murder die vaak in studio 👊. Die livevand shit in de polly trek ik echt niet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SobersoDansvloer murderen alles.
Ik.ben meer een kleine dikke laafquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Noem je yvonne nu Viesdik en eindeloos lang?
hoe geiler yvonne wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
hoe geiler yvonne wordt.ik liet het niet voor niks openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik normaal ook niet. Maar een paar drankjes deden wonderen deze keer. Studio ben ik op afgeknapt laatste tijd. Volk wat daar komt staat me niet aan, beetje wannabe hip.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik murder die vaak in studio 👊. Die livevand shit in de polly trek ik echt niet.
Er zijn toch geen mods hier kapi. Drizzt zit in een hoekje te huilen. Johannes is aan het drinken, Don is in Portugal en die andere heb ik hier nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Let even op je woorden yvonne...
Wie?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn toch geen mods hier kapi. Drizzt zit in een hoekje te huilen. Johannes is aan het drinken, Don is in Portugal en die andere heb ik hier nog nooit gezien.
0-5 wat een vernedering voor Twente.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn toch geen mods hier kapi. Drizzt zit in een hoekje te huilen. Johannes is aan het drinken, Don is in Portugal en die andere heb ik hier nog nooit gezien.
Drizzt is er alleen rond half 6 om te vragen wat iedereen eetquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oi maar dat ben ik ook dus pas daar goed tussen. Maarjah in de polly ben ik alleen nuchter geweest dus dan is het geen succes.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Maar een paar drankjes deden wonderen deze keer. Studio ben ik op afgeknapt laatste tijd. Volk wat daar komt staat me niet aan, beetje wannabe hip.
Pics van jezelf.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oi maar dat ben ik ook dus pas daar goed tussen. Maarjah in de polly ben ik alleen nuchter geweest dus dan is het geen succes.
Dan ben ik meestal onderweg naar huis, dat mis ik dus wel eens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Drizzt is er alleen rond half 6 om te vragen wat iedereen eet
Ik heb daar echt niets mee. Mensen die gitaar spelen waardeer ik dan weer wel.quote:
Denk je zelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAkomen er nu een paar mensen klaar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAValse tussenstand is banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yvonne is bijzonder stil idd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
komen er nu een paar mensen klaar zeg
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
komen er nu een paar mensen klaar zeg
Ik vind het extreem pijnlijk om de juiste stand door te gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |