geen beter feesie te vinden?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Dus als ik ga betaal ik 17.50
Nee gekkie tuuk nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
yvonne, kom je hier orde op zaken stellen?
Plan b, de toko en de coopquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar heb je al die bieri's gehaald?
Zou je misschien als troost eens kunnen kijken naarquote:
Dat mag niet van.opperkleurder hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pest pokke pleuris Heracles![]()
![]()
.
Sorry, moest ik even kwijt
Dat sowieso. Vorige week nog op een doordeweekse woensdag een geweldig leuke avond gehad in een tent waar het normaal enorm kut is. Je weet het van te voren nooit. Gewoon lekker genieten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar kutavonden heb je nog meer als je van te voren al heel veel zin hebt enzo.
Kan ik niks tegen inbrengen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vorige week nog op een doordeweekse woensdag een geweldig leuke avond gehad in een tent waar het normaal enorm kut is. Je weet het van te voren nooit. Gewoon lekker genieten.
Opperkleurder en ik zijn beste matties. Hij kan veel van mij hebbenquote:
Beetje gek doen, dansvloertje murderen (opdat we niet vergeten)quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Vorige week nog op een doordeweekse woensdag een geweldig leuke avond gehad in een tent waar het normaal enorm kut is. Je weet het van te voren nooit. Gewoon lekker genieten.
Heel jammer ik gun het ze wel, maar ik vrees toch dat ze het net niet gaan halen.quote:
Jammer dat fresh de commercie heeft verkozen boven het worden van een station voor ons house liefhebbers 😔quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de houseliefhebber is Fresh FM’s House top 1000 een jaarlijks terugkerend feestje. Luisteraars van Fresh FM stellen zelf een lijst samen van de favoriete housetracks aller tijden. Deze lijst wordt gepresenteerd in een 82-urige marathonuitzending. Ieder jaar wordt de radio uitzending vergezeld door een feest waar je live van de beste house classics kunt genieten. Vijf jaar lang werd dit in Amsterdam gevierd maar dit keer komt het feest naar Paard van Troje.
Het event is voor veel oudere houseliefhebbers een ‘trip down memory lane’ en juist voor anderen misschien een eerste kennismaking met de housesound van vroeger. “Het is opvallend hoeveel jonge mensen genieten van de House top 1000,” zegt Coen Bom, initiator van de lijst. Jonge bezoekers zijn dus ook meer dan welkom. Gerenommeerde DJ’s Mark van Dale, Roog, Jurgen, Jean en Remy zullen de house klappers voor je opzetten.
Mijn studententijd is definitief voorbij. Ik kijk er met weemoed op terug. Fantastische jaren gehad, but time to move on.quote:
Je was in de polly?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze nigger snapt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje gek doen, dansvloertje murderen (opdat we niet vergeten)
Gelukkig zit ik daar nog in en kan ik helemaal los gaan op zondag, na me bezat te hebben in de derde helft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn studententijd is definitief voorbij. Ik kijk er met weemoed op terug. Fantastische jaren gehad, but time to move on.
Schetekindquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat kom je dan doen m'n schetekind?Even hoi zeggen?
Dat is zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder en ik zijn beste matties. Hij kan veel van mij hebben.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Noem je yvonne nu Viesdik en eindeloos lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |