Waar is het?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het een feestje is waarbij ik nu niet meteen denk van wow! Maar de locatie is dan wel weer leuk
Avonden waarbij je ergens bier aan het drinken bent en door de alcohol besluit de stad in te gaan zijn het beste.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Avonden waarvan je denkt dat het niet veel wordt zijn vaak de leukste.
[..]
Verklaar je nader?
neequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij vindt House top 1000 leuk?
Ik was in wintelre het rook er naar strontquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:08 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hoe was het in de lichtstad?
en 17,50 betalenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij vindt House top 1000 leuk?
Waar heb je al die bieri's gehaald?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was in wintelre het rook er naar stront
Dat is mij 7 jaar lang, 2x per week gebeurd. En daar zaten ook genoeg kutavonden tussenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Avonden waarbij je ergens bier aan het drinken bent en door de alcohol besluit de stad in te gaan zijn het beste.
Voor de houseliefhebber is Fresh FM’s House top 1000 een jaarlijks terugkerend feestje. Luisteraars van Fresh FM stellen zelf een lijst samen van de favoriete housetracks aller tijden. Deze lijst wordt gepresenteerd in een 82-urige marathonuitzending. Ieder jaar wordt de radio uitzending vergezeld door een feest waar je live van de beste house classics kunt genieten. Vijf jaar lang werd dit in Amsterdam gevierd maar dit keer komt het feest naar Paard van Troje.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan best prima zijn toch. Zou gewoon lekker gaan.
Maar kutavonden heb je nog meer als je van te voren al heel veel zin hebt enzo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is mij 7 jaar lang, 2x per week gebeurd. En daar zaten ook genoeg kutavonden tussen
Nou het staat nu..quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het live topic is een deur verder. Ik wilde straks nog Studio Sport kijken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |