aan de eettafel ja. Zodra ze op die wielen stappers het het ergste tuig dat er bestaat.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook wel inderdaad, maar ik had het nu compleet over het hoofd gezien.![]()
Over wielrenners: mijn pa is wielrenner en ik ben motorrijder. Altijd leuk als ik weer eens langskom in de zonnige weekenden. Geheid gezelligheid aan de eettafel.
Alles leuk en aardig, maar dat soort gekkigheid komt veel te vaak voor. Mensen (vrouwen) die ineens VOL op de rem gaan om fietsers voor te laten gaan die helemaal geen voorrang hebben. Geheid een hartverzakking door dat soort idioten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij klapt achterop, ergo jij bent fout hoor.
Net even een half uurtje heerlijk uitgewaaid naast de A270. Beter dat die nieuwe kettingset snel komt.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 15:58 schreef Erasmo het volgende:
Net besteld voor op de motor![]()
[ afbeelding ]
Niet helemaal. Als je beschonken op de fiets zit ben je nog steeds als bestuurder aan het verkeer aan het deelnemen. Daar staat rijontzegging op. Doen ze in de praktijk niet, maar het kan echt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee is een broodje aapvoor een fiets heb je geen rijbewijs nodig dus kun je niet kwijtraken.
[..]
Behalve op een fiets dus
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jazeker. Voor 30+ ontvang je ook geen mulderboete meer maar een transactievoorstel van het OM.
Ik heb in twee jaar tijd twee keer 30+ gereden en mag me binnenkort verantwoorden bij de rechter.
Goed verhaal houden, gebeurd er niet zo heel veel.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:05 schreef pindaplukker het volgende:
Weet er hier iemand wat de consequenties zijn van 3 boetes van 40+ in twee jaar tijd?
Geen punten rijbewijs meer.
Dom, ik weet het, maar kans dat ik alsnog mijn rijbewijs moet inleveren?
Als iemand op de fiets kacheltjelam de boel in gevaar brengt is het gewoon openbare dronkenschap, net zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Niet helemaal. Als je beschonken op de fiets zit ben je nog steeds als bestuurder aan het verkeer aan het deelnemen. Daar staat rijontzegging op. Doen ze in de praktijk niet, maar het kan echt.
Ohnee, mijn fout. Voor artikeltje 5 mag als bijkomende straf intrekken rijbewijs enkel uitgesproken worden bij besturen motorvoertuig.
lees de strafbepalingen van de wvw maar. Aan art5 voor fietsers(en iedere andere misstap) mag geen intrekken rijbewijs worden verbonden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als iemand op de fiets kacheltjelam de boel in gevaar brengt is het gewoon openbare dronkenschap, net zo makkelijk.
Ik heb me wel ingeschreven, maar ik moet helaas aan de studie.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:03 schreef Yreal het volgende:
Gaat er morgen nog iemand op jacht naar de BMW sleutel?
ANWB is zo ongeveer het duurstequote:Op zaterdag 11 april 2015 19:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
anwb, al ben ik ook wel weer veel jonger.
Ik dacht ook altijd dat ANWB tot de duurste behoorde, maar als ik premiebereken op de site, dan zou ik daar 2 euro p/m goedkoper zijn dan m'n huidige verzekering bij Univé (13,50 tov 15,50)quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
ANWB is zo ongeveer het duurste
Ik zou niet weten wat ik voor de Bandit betaal. Wil eigenlijk sowieso helemaal niet weten wat een godsvermogen dat ding me op jaarbasis kost
Vooral het nutteloos benzine verneuken hakt er hard in.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
ANWB is zo ongeveer het duurste
Ik zou niet weten wat ik voor de Bandit betaal. Wil eigenlijk sowieso helemaal niet weten wat een godsvermogen dat ding me op jaarbasis kost
zeker bij motorvrzekeringen zit een hoop van de prijs in de voorwaarden verstopt. Bijv. Fbto en Achmea ben je 3 jaar voor aankoopbedrag verzekerd. Bij de anwb en knmv en andere goedkopere moet je 3 kettingsloten meenemen als je een weekend weg bent en thuis moet je binnen stallen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ANWB tot de duurste behoorde, maar als ik premiebereken op de site, dan zou ik daar 2 euro p/m goedkoper zijn dan m'n huidige verzekering bij Univé (13,50 tov 15,50)
Ik heb de voorwaarden ook niet helemaal nagelezen, daar zal vast wel verschil in zitten inderdaad. Ik blijf ook nog wel bij Univéquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
zeker bij motorvrzekeringen zit een hoop van de prijs in de voorwaarden verstopt. Bijv. Fbto en Achmea ben je 3 jaar voor aankoopbedrag verzekerd. Bij de anwb en knmv en andere goedkopere moet je 3 kettingsloten meenemen als je een weekend weg bent en thuis moet je binnen stallen.
Univé kwam voor de ducati als gunstigste uit, dus daar zit ik nu
Nou ja, ik heb ook eens gekeken, en zelfs met 20% personeelskorting meegerekend was ANWB bijna een tientje duurder dan mijn Ohra verzekeringquote:Op zaterdag 11 april 2015 21:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ANWB tot de duurste behoorde, maar als ik premiebereken op de site, dan zou ik daar 2 euro p/m goedkoper zijn dan m'n huidige verzekering bij Univé (13,50 tov 15,50)
Volgens mij krijg ik ook nog steeds personeelskorting, terwijl mijn ma er niet meer werkt.quote:Op zondag 12 april 2015 01:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook eens gekeken, en zelfs met 20% personeelskorting meegerekend was ANWB bijna een tientje duurder dan mijn Ohra verzekering
Maar goed, ik krijg de Bandit toch niet meer WA+ verzekerd. Dagwaarde zal enkele honderden euro's zijn volgens verzekeraars. Die 2500 piek die ik er in de restauratie na het ongeluk tegenaan gegooid heb zou heel erg lastig worden om terug te krijgen denk ik.
Je kunt toch met facturen aantonen dat ie meer waard is dan de koerslijst?quote:Op zondag 12 april 2015 01:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook eens gekeken, en zelfs met 20% personeelskorting meegerekend was ANWB bijna een tientje duurder dan mijn Ohra verzekering
Maar goed, ik krijg de Bandit toch niet meer WA+ verzekerd. Dagwaarde zal enkele honderden euro's zijn volgens verzekeraars. Die 2500 piek die ik er in de restauratie na het ongeluk tegenaan gegooid heb zou heel erg lastig worden om terug te krijgen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |