Ik ben ook niet vriendelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo vriendelijk van je
Haha..quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zitten twee homo's in een cafe, zegt de 1 tegen de ander, wanneer ben jij jarig. Zegt die ander ik ben 15 november jarig, en jij? Nou zegt die andere homo, ik ben begin juni jarig maar ik vier het achterin mei.
Diverse selfshot sites op tumblr.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welke zoektermen gebruik jij? Geoden plaatjes
Nee, ander keertje. Te lui om te zoeken!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Nu moet je ze zelf even posten TS, anders doe je aan valse voorwendselen via de TT.
Teveel zinnen voor zo'n slechte grap.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zitten twee homo's in een cafe, zegt de 1 tegen de ander, wanneer ben jij jarig. Zegt die ander ik ben 15 november jarig, en jij? Nou zegt die andere homo, ik ben begin juni jarig maar ik vier het achterin mei.
Wil je het anders nog een keer proberen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Je daalt flink in waarde bij mij. En je geeft geen ene neuk
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ander keertje. Te lui om te zoeken!
Ook jullie dalen op mijn vriendenlijst van FOK.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Teveel zinnen voor zo'n slechte grap.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog meer van je zus?
Je hebt geeneens een abo, hoe kan je dan vrienden hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ook jullie dalen op mijn vriendenlijst van FOK.
Bewijs dat je een vrouw bent!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik kan dus allemaal dingen tegelijk.
Neuh.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bewijs dat je een vrouw bent!
Hoeft niet, het is zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is voor PowerLoungen. Ik stop al. Ik ga bier halen.quote:
Ik heb al bier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is voor PowerLoungen. Ik stop al. Ik ga bier halen.
Bewijs jij dat je papa wordtquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
te groot dagoquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is voor PowerLoungen. Ik stop al. Ik ga bier halen.
Jou ook al?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil jij mij gewoon even met rust laten!
Wietquote:
In Colorado mag je 28 gram op zak hebben en is de teelt en verkoop legaal...quote:
Jup, wij zitten met een omslachtig gedoogbeleid wat onlangs nog een stapje erger is gemaakt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Colorado mag je 28 gram op zak hebben en is de teelt en verkoop legaal...
We lopen gewoon weer achterlijk achter hier. We kunnen wel fluiten naar toeristen die komen voor het 'liberale' beleid.
Die nieuwe minster is nog meer tegen wiet dan Opstelten, ik wist niet een dat dat konquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, wij zitten met een omslachtig gedoogbeleid wat onlangs nog een stapje erger is gemaakt.
Heb je die achterlijke tweet van em gezien over die twee mensen die volgens hem zijn gestorven aan wiet?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die nieuwe minster is nog meer tegen wiet dan Opstelten, ik wist niet een dat dat kon
Oh shit, 'murica levels van onwetendheid detected.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je die achterlijke tweet van em gezien over die twee mensen die volgens hem zijn gestorven aan wiet?
Ja, was wel van 2012 maar doet niet af aan... natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je die achterlijke tweet van em gezien over die twee mensen die volgens hem zijn gestorven aan wiet?
Waarom?quote:
rip.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
ben zojuist gestorven door hasjjoint
Jij ook, ooit.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
ben zojuist gestorven door hasjjoint
hug.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 03:21 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het is dat ik al verliefd ben.
wat heb je gedaan?quote:
niet zo slim hequote:Op zaterdag 4 april 2015 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Wilde mijn groene thee te snel drinken ;-;
past bij je uiquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Loop al de heletijd met mn tong naar buiten als een hond
Je moet wel tegenwoordig, anders kom je geen site meer op.quote:
lol surge plsquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moet wel tegenwoordig, anders kom je geen site meer op.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moet wel tegenwoordig, anders kom je geen site meer op.
Ik draai van alles. Ook punk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat anarchy teken![]()
![]()
ga je punk draaien ofzo
soz bbyquote:
Dude hoe lang duurt dat wel nietquote:
okiiiiiii ^^quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
als ik tijd en zin heb en als ik thuis ben luister ik wel even
4 uur en 50 minutenquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
soz bby
[..]
Dude hoe lang duurt dat wel niet
Rip nickquote:
Aye, tafel afleveren.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rip nick
Wtf ga je doen? Een Moirapoly?
Dus..je zit nu met een tafel in de trein?quote:
Ja, wacht even.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dus..je zit nu met een tafel in de trein?
als je droogvoer hebt even met die zak gaan rammelen werkt altijdquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb 1 van de katten al een tijd niet gezien vandaag.
Ik ga het huis weer op de kop zetten
of een blikje openmaken ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je droogvoer hebt even met die zak gaan rammelen werkt altijd
Gewoon met wat eten rammelen toch.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:01 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb 1 van de katten al een tijd niet gezien vandaag.
Ik ga het huis weer op de kop zetten
Helaas had ik dat niet zo lang geleden bij lopen vullen dus dat had geen effectquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je droogvoer hebt even met die zak gaan rammelen werkt altijd
Gewoon een blikje tonijn openmaken doet al wonderenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh witje gaat altijd braken van natvoer dus dat geven we haar niet zo vaak
ik heb alleen zalm in huis :squote:Op zaterdag 4 april 2015 15:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gewoon een blikje tonijn openmaken doet al wonderen
Je kreeg hoofdquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
wacht eens even
ik werd wakker om half zeven terwijl ik hoofd kreeg hoofd tot half negen
Ik ben blij dat jij er iig nog iets van kon makenquote:
je zusje is beetje traag jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je twee uur nodig hebt om te komen.
Kan ik ook over jouw zusje zeggen. Na 2 dagen heb ik de moed opgegeven, en haar maar naar huis gestuurd.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je zusje is beetje traag ja
ze moet nog veel leren
als ik ooit merk dat je met je sprietentengeltjes aan mijn zusje hebt gezeten doe ik je watquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan ik ook over jouw zusje zeggen. Na 2 dagen heb ik de moed opgegeven, en haar maar naar huis gestuurd.
Grote babbel heb jij zegquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik ooit merk dat je met je sprietentengeltjes aan mijn zusje hebt gezeten doe ik je wat
Blablaquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en van familie blijf je af
deadsrs
Heb je niet goed opgelet gisterenquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ik ooit merk dat je met je sprietentengeltjes aan mijn zusje hebt gezeten doe ik je wat
was je haar aan het achtervolgen dan?quote:
Zulke dingen doen wij graag zonder jouquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was je haar aan het achtervolgen dan?
want dichtbij komen durf je niet he sociaal incapabel ventje van me
zolang je het zelf maar gelooft jochiequote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zulke dingen doen wij graag zonder jou
quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je het zelf maar gelooft jochie
Wat niet weet wat niet deert, mien jong.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zolang je het zelf maar gelooft jochie
dat is meer in jouw voordeel dan in die van WP in dit gevalquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert, mien jong.
het is maar goed dat je niet weet wat ik met je ga doen jaquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:55 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert, mien jong.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is maar goed dat je niet weet wat ik met je ga doen ja
alsof wp in een steegje pastquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:24 schreef Flippiee het volgende:
Zou wp niet willen tegenkomen in een steegje als ik drnick was.
Als wp in een steegje zit komt ie er niet snel weg, dat wordt omlopenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:24 schreef Flippiee het volgende:
Zou wp niet willen tegenkomen in een steegje als ik drnick was.
Ik kan er moeilijk omheenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
godverdomme ey wat ben je gefocust op mijn volume
ben je misschien een beetje verliefd op me?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
HIj past wel in jouw steegje hoor
Nou gewoon ik ben liever de hele dag in de weer met nuttige dingenquote:
het weekend is zo nuttig als jij het maakt hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou gewoon ik ben liever de hele dag in de weer met nuttige dingen
ben nu wel een beetje aan het verdiepen in het genesis framework maar dat is alles
Klopt, maar ik heb een beetje een disciplineprobleemquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
het weekend is zo nuttig als jij het maakt hoor
welkom bij de klubquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:35 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb een beetje een disciplineprobleem
Het gaat wel beter dan eerst maar ben nog steeds een intens lui varken.
Ik vind het eigenlijk geen probleem. Beetje chillen, pilsje drinken, muziek luisteren, FOK!ken. Straks even studeren en dan is het weer een mooie dag geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou gewoon ik ben liever de hele dag in de weer met nuttige dingen
ben nu wel een beetje aan het verdiepen in het genesis framework maar dat is alles
Ja, maar jij bent 9 van de 10 keer bezig of met vriendenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk geen probleem. Beetje chillen, pilsje drinken, muziek luisteren, FOK!ken. Straks even studeren en dan is het weer een mooie dag geweest.
Net even m'n nieuwe SSD opgehaald en maar gelijk even naar de stad gereden. Het mooie van motorrijden is dat je je fiets overal voor de deur neer mag zetten.Gelijk maar even een nieuwe plaat gekocht. Vanavond maar luisteren denk ik.
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent 9 van de 10 keer bezig of met vrienden
Ik heb geen leven en geen vrienden
Valt ook wel mee. Ik had beloofd donderdagavond naar de borrel van de studievereniging te gaan en daarna naar de stad. Uiteindelijk ging ik chillen bij een vriend, joint roken en daarna niet meer naar de stad geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent 9 van de 10 keer bezig of met vrienden
Ik heb geen leven en geen vrienden
Laat ik het zo zeggen: Je komt wel zo over.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ik had beloofd donderdagavond naar de borrel van de studievereniging te gaan en daarna naar de stad. Uiteindelijk ging ik chillen bij een vriend, joint roken en daarna niet meer naar de stad geweest.Maar ik heb echt een pesthekel aan die borrel, stad is opzich wel lachen. Maar kost weer zoveel geld
Ik ga vooral met dezelfde mensen om. Eigenlijk heb ik 2 of 3 echt goede vrienden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: Je komt wel zo over.
Gecremeerd?quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga vooral met dezelfde mensen om. Eigenlijk heb ik 2 of 3 echt goede vrienden.Jeweetwel, van die mensen, ook al zie je die 2 maanden niet, altijd weer een goeie middag.
Had er eerst nog een maar die is laatst in rook opgegaan.
http://www.1limburg.nl/auto-tegen-boom-veulen-bestuurder-doodquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gecremeerd?
Maar je bent wel bezig. Daar doel ik op. Bij mij zijn er laatst 3 in rook opgegaan.
Dat is best sneu.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.1limburg.nl/auto-tegen-boom-veulen-bestuurder-dood
Eigenlijk mijn enige neef die ik echt goed kende.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk mijn enige neef die ik echt goed kende.Ik mocht nog spreken op de uitvaart. Was echt druk daar. Maar hoe bedoel je 3 vrienden van jou?
Oh ja, dat zei je. Dacht even dat je wat anders (ernstigers) bedoelde.quote:Op zaterdag 4 april 2015 16:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat relatie enzo.Dus niet in de letterlijke zin van het woord. Of dôd, dat ook niet.
Wil ik best een beschuitje mee eten.quote:
ik vind dr echt een kutkop hebbenquote:Op zaterdag 4 april 2015 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
dit zijn haar tieten
ze is pretty enzo maar die boobs echt onnatuurlijk
[ afbeelding ]
Amoeba*quote:
Dit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:01 schreef RadioSlut het volgende:
NeptietenAlsof je aan het stuk plastic zit te friemelen
je bent ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:01 schreef RadioSlut het volgende:
NeptietenAlsof je aan het stuk plastic zit te friemelen
is haramquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:03 schreef Crip het volgende:
ik heb ook wel eens aan nep tieten gezeten hoor, gwn omdat ik benieuwd was.
''do you mind if uhh?''
Liever niet in het openbaar.quote:
Mijn DM/Whatsapp staat geheel open voor dit verhaal.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Liever niet in het openbaar.
Het enige wat ik je kan vertellen is dat het serieus als plastic voelt.
Hoe bedoel je? Kende jij Iris?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
Pfff jij ook al Amoeba. Damn, dat dat is zo kut. Sterkte.
Als ik thuis ben. Hier is het internet nog slomer dan in 1997.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn DM/Whatsapp staat geheel open voor dit verhaal.
Gelukkig niet.quote:
Die vier jongens in die auto?quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Erp. Een vriend en een bekende. Sucks man, I know your feel.
Jah.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vier jongens in die auto?
Ik kende die vier niet, maar de vriendin van mijn broer wel.
Ja de rillingen liepen me wel over de rug (echt). Precies omdat ik weet wat een hoop mensen nu voelen.quote:
Zware bullshit ook weer.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
HAHAHAHAAH
Vrouw die borsten toonde op Google Maps toch vervolgd
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-toch-vervolgd.dhtml
Er is geen enkele fijne manier om er achter te komen denk ik...quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja de rillingen liepen me wel over de rug (echt). Precies omdat ik weet wat een hoop mensen nu voelen.
Ik zat op het depot van het Eindhovens Dagblad een beetje koffie te drinken (moest een beetje chauffeuren voor de depothouder) toen mijn moeder belde. Ze had slecht nieuws zei ze. Ik moest die dag werken (autotransport), echt als een zombie achter het stuur gezeten. Achteraf had ik me ziek moeten melden, maarja zo zit ik niet in elkaar.
Is alweer 4 maanden geleden trouwens, maargoed.
Sterkte Nijn
Weet ik. Ik zie nog regelmatig op die jongen zijn Facebookpagina berichten voorbij komen van mensen die hem missen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er is geen enkele fijne manier om er achter te komen denk ik...
En hoe lang het geleden is maakt niet echt uit. Wij hebben het er nu moeilijker mee dan een maand geleden. Kan gewoon.
Ravenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb een agreement voor RavenMet jou?
Spijtig is dat altijd. Inmiddels zou dat toch wel iets goedkoper moeten kunnen. Vooral nu hij meer albums verkoopt als SW dan in zijn PT tijd.quote:
Ik had jaaaaaaren geleden, zo'n kanaal op YT. Zo'n mokkel, die allemaal dansjes aan het doen was, in haar ondergoed en zo. Ik kan me die kont nog precies voor de geest halen, maar de naam ben ik vergetenquote:
http://www.discogs.com/se(...)9&ev=mb&format=Vinylquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spijtig is dat altijd. Inmiddels zou dat toch wel iets goedkoper moeten kunnen. Vooral nu hij meer albums verkoopt als SW dan in zijn PT tijd.
That's how to deal with dem cats.quote:
Balenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had jaaaaaaren geleden, zo'n kanaal op YT. Zo'n mokkel, die allemaal dansjes aan het doen was, in haar ondergoed en zo. Ik kan me die kont nog precies voor de geest halen, maar de naam ben ik vergeten
Dat ken ik dan weer niet o.óquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Balen![]()
Vroeger had je van die geile billenvideos/stripteases op foundrycams
Moet ineens aan Bubbles denken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
That's how to deal with dem cats.
Da's meer dan dat je ervoor betaalt op bol.comquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.discogs.com/se(...)9&ev=mb&format=Vinyl
Thanks. Even kijken of ik een betere deal uit die Marktplaats shit kan slaan, anders gewoon Bol.com. Iedereen z'n boterham maar niet over mijn rug.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Da's meer dan dat je ervoor betaalt op bol.com
Nou ja, bol.com is 30 euro. Maar de eerste hit op discogs is 37.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Thanks. Even kijken of ik een betere deal uit die Marktplaats shit kan slaan, anders gewoon Bol.com. Iedereen z'n boterham maar niet over mijn rug.
zat net nog te kijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet ineens aan Bubbles denken.
[ afbeelding ]
Gelijk even eentje besteld. Marquee Moon x2 ook maar in de orderlijst gezet.quote:Op zaterdag 4 april 2015 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, bol.com is 30 euro. Maar de eerste hit op discogs is 37.
Geplakt?quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben vastgepakt aan de verwarming in de keuken terwijl een vriendin in dr eentje lacht om de Tv.
#lbtweet
Jaquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Verwarming is zo lekker warm dat ik me niet wil verplaatsen
Bij haar wel, tocht enormquote:
een kut is meestal warmer dan kamertemperatuurquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan moet ze d'r benen dicht doen hihahoharharharhar
Ik ga al weg.
De enige kut die jij gevoeld hebt zullen we het maar niet over hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een kut is meestal warmer dan kamertemperatuur
maar dat zal jij wel niet weten![]()
Inderdaad nooit gemerkt. Inktvissen zijn koudbloedig.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een kut is meestal warmer dan kamertemperatuur
maar dat zal jij wel niet weten![]()
wat is dat met je inktvissenobsessiequote:Op zaterdag 4 april 2015 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad nooit gemerkt. Inktvissen zijn koudbloedig.
Hertog Jan, mijn vatiquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:58 schreef Amoeba het volgende:
Eten is ook weer bijna klaar, en een nieuw kratje Hertog Jan meegesleept zodat ik niet aan dat Grolschhoef te beginnen wat in de koelkast ligt.
Tentakels zijn liefde, tentakels zijn leven.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat is dat met je inktvissenobsessie
kijk je dan ook van die inktvissenhentai?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tentakels zijn liefde, tentakels zijn leven.
wie amoeba?quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
WP pik je dathij behandeld je zonder respect joh
Alleen op feestdagen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kijk je dan ook van die inktvissenhentai?
watquote:Op zaterdag 4 april 2015 19:06 schreef Amoeba het volgende:
WP is dictator in dit land als we stemmen wegen per kilo lichaamsgewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |