Ik ben ook niet vriendelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo vriendelijk van je
Haha..quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zitten twee homo's in een cafe, zegt de 1 tegen de ander, wanneer ben jij jarig. Zegt die ander ik ben 15 november jarig, en jij? Nou zegt die andere homo, ik ben begin juni jarig maar ik vier het achterin mei.
Diverse selfshot sites op tumblr.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welke zoektermen gebruik jij? Geoden plaatjes
Nee, ander keertje. Te lui om te zoeken!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Nu moet je ze zelf even posten TS, anders doe je aan valse voorwendselen via de TT.
Teveel zinnen voor zo'n slechte grap.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zitten twee homo's in een cafe, zegt de 1 tegen de ander, wanneer ben jij jarig. Zegt die ander ik ben 15 november jarig, en jij? Nou zegt die andere homo, ik ben begin juni jarig maar ik vier het achterin mei.
Wil je het anders nog een keer proberen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Je daalt flink in waarde bij mij. En je geeft geen ene neuk
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ander keertje. Te lui om te zoeken!
Ook jullie dalen op mijn vriendenlijst van FOK.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Teveel zinnen voor zo'n slechte grap.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog meer van je zus?
Je hebt geeneens een abo, hoe kan je dan vrienden hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ook jullie dalen op mijn vriendenlijst van FOK.
Bewijs dat je een vrouw bent!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik kan dus allemaal dingen tegelijk.
Neuh.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bewijs dat je een vrouw bent!
Hoeft niet, het is zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die is voor PowerLoungen. Ik stop al. Ik ga bier halen.quote:
Ik heb al bier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is voor PowerLoungen. Ik stop al. Ik ga bier halen.
Bewijs jij dat je papa wordtquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
te groot dagoquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is voor PowerLoungen. Ik stop al. Ik ga bier halen.
Jou ook al?quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil jij mij gewoon even met rust laten!
Wietquote:
In Colorado mag je 28 gram op zak hebben en is de teelt en verkoop legaal...quote:
Jup, wij zitten met een omslachtig gedoogbeleid wat onlangs nog een stapje erger is gemaakt.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Colorado mag je 28 gram op zak hebben en is de teelt en verkoop legaal...
We lopen gewoon weer achterlijk achter hier. We kunnen wel fluiten naar toeristen die komen voor het 'liberale' beleid.
Die nieuwe minster is nog meer tegen wiet dan Opstelten, ik wist niet een dat dat konquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, wij zitten met een omslachtig gedoogbeleid wat onlangs nog een stapje erger is gemaakt.
Heb je die achterlijke tweet van em gezien over die twee mensen die volgens hem zijn gestorven aan wiet?quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die nieuwe minster is nog meer tegen wiet dan Opstelten, ik wist niet een dat dat kon
Oh shit, 'murica levels van onwetendheid detected.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je die achterlijke tweet van em gezien over die twee mensen die volgens hem zijn gestorven aan wiet?
Ja, was wel van 2012 maar doet niet af aan... natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je die achterlijke tweet van em gezien over die twee mensen die volgens hem zijn gestorven aan wiet?
Waarom?quote:
rip.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
ben zojuist gestorven door hasjjoint
Jij ook, ooit.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:02 schreef wietparkiet het volgende:
ben zojuist gestorven door hasjjoint
hug.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 03:21 schreef niels0 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het is dat ik al verliefd ben.
wat heb je gedaan?quote: