tot een paar maanden geleden wist ik niet van het bestaan ervan. Nog nooit de behoefte gehad om er te gaan kijkenquote:

Hehehe ach je mist niet veel. In het totaal heb ik iets van 6 - 8x gekeken of zo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot een paar maanden geleden wist ik niet van het bestaan ervan. Nog nooit de behoefte gehad om er te gaan kijken

Ik loop al iets langer mee maar ik heb er ook geen behoefte aan hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tot een paar maanden geleden wist ik niet van het bestaan ervan. Nog nooit de behoefte gehad om er te gaan kijken

ik heb niet zo'n behoefte aan jongeren die zich lopen te etalerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ik loop al iets langer mee maar ik heb er ook geen behoefte aan hoor

naar wat ik gehoord heb zijn het niet alleen jongerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb niet zo'n behoefte aan jongeren die zich lopen te etaleren

echt? Da's helemaal sneuquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
naar wat ik gehoord heb zijn het niet alleen jongeren

Tsja....de selfie generatie. Dat zie je in meer topics terug. Is niet typisch iets wat alleen in KPD gebeurt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
ik heb niet zo'n behoefte aan jongeren die zich lopen te etaleren

You're welcomequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, jij gooit het gemiddelde goed omlaag

het is toch geen visclub?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar wordt er dan ook veel gehengeld daar?

In de "wat heb je vandaag aan" en "hoe zie jij eruit" topics die in "gewone" subfora staan wordt harder (hihaho) gehengeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:

Ergens op Fok staat een hele chart van mensen die elkaar gehengeld hebbenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:

ik heb geen idee. Er zijn zoveel hoeken van Fok die ik niet ken en ik denk dat ik dat graag zo houquote:

oh, dat bestaat ook? Man, zo'n steen is best prettig om onder te leven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In de "wat heb je vandaag aan" en "hoe zie jij eruit" topics die in "gewone" subfora staan wordt harder (hihaho) gehengeld.

Ja, als ik dat allemaal zou moeten geloven....quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ergens op Fok staat een hele chart van mensen die elkaar gehengeld hebben

oh myquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]

En een topic met karpers,quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]

Die chart kan ook worden onderbouwd met bewijsquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, als ik dat allemaal zou moeten geloven....

Karpers? Is dat code taal?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]idd, whaddup met dat?
Zoiets is volgens mij ook al eens in ONZ geweest!

ik wil niet weten welk bewijsquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die chart kan ook worden onderbouwd met bewijs![]()

quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef 44rdbei het volgende:
[..]nee, gewoon meisjes die een karper vasthouden.
Zaten best leuke meisjes bij..

Ik denk zomaar dat jij met baby op die chart gaat komen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk zomaar dat ik niet op die chart terechtkom

* Spezza19 beperkt zich tot R49 topic na een absentie van 2 en een half jaar ofzoquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:34 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dit niet weten![]()
Hele reeksen met alleen maar meisjes die karpers beethouden.

daar is vast een aparte chart voorquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat jij met baby op die chart gaat komen.

ach, er zijn ook gedeeltes op het forum waar ik nog niet ben geweest.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 beperkt zich tot R49 topic na een absentie van 2 en een half jaar ofzo

Ik gok dat dat voor iedere Fokker geldtquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ach, er zijn ook gedeeltes op het forum waar ik nog niet ben geweest.

No way!!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die chart kan ook worden onderbouwd met bewijs![]()

Ik denk dat ik minder dan 1% van Fok kenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
ach, er zijn ook gedeeltes op het forum waar ik nog niet ben geweest.

Jij was te dronken toenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
No way!!!
Ik kom ook in zo'n lijstje voor en er klopt helemaal niets van!

vertel eensquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
No way!!!

Die heb ik beide ook gehadquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien van de crewfora en het oo forum ben ik overal geweest.

Ik kom vooral in hier tegenwoordig, en in sommige painttopics.quote:

zulke lijstjes hebben ook nul waardequote:Op vrijdag 3 april 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
No way!!!

Das toch de algemene stelregel van Fok?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke lijstjes hebben ook nul waarde

precies!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zulke lijstjes hebben ook nul waarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |