nou, het komt meer door Bert en Ernie eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet echt een ander account nemen….![]()
Die 19 zit me echt dwars

Bert en Ernie zijn voor alle leeftijdenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, het komt meer door Bert en Ernie eigenlijk

Doe er eens wat aan jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
Die 19 zit me echt dwars

hoe jong ben je nou eigenlijk dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bert en Ernie zijn voor alle leeftijden

Officieel mag ik 40+ nog niet inquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe jong ben je nou eigenlijk dan?

Volgens mij al jaren 19quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe jong ben je nou eigenlijk dan?

Dus ik heb voor niks 100 euro betaald voor een valse ID kaart?quote:

quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik krijg nu ineens trek in een curry...

quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus ik heb voor niks 100 euro betaald voor een valse ID kaart?![]()

wilde je zo graag meedoen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus ik heb voor niks 100 euro betaald voor een valse ID kaart?![]()

ooh je bent uit 1900 ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:06 schreef Spezza19 het volgende:
Die 19 zit me echt dwars

Ik heb mijn nichtje van 5 proberen wijs te maken dat haar jongere broertje haar in gaat halen, maar daar trapte ze niet inquote:

Ah op die fiets… Dacht al, KLF/Jams zelf is niet verbodenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Jams = KLF en wegens een rechtenkwestie waren deze tracks verboden...

haha, geweldig, dat soort dingen haal ik met clienten ook wel eens uitquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn nichtje van 5 proberen wijs te maken dat haar jongere broertje haar in gaat halen, maar daar trapte ze niet in

http://en.m.wikipedia.org/wiki/1987_(What_the_Fuck_Is_Going_On%3F)quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah op die fiets… Dacht al, KLF/Jams zelf is niet verboden

dan zie je er nog goed uit voor je leeftijdquote:

Die trappen daar wel in?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
haha, geweldig, dat soort dingen haal ik met clienten ook wel eens uit

* Spezza19 eBay op gaatquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/1987_(What_the_Fuck_Is_Going_On%3F)

Weet je hoe ik er uit zie dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
dan zie je er nog goed uit voor je leeftijd

Oh je bent net zo erg als Yvonne die elk jaar weer 38 wordtquote:

truth is verderopquote:

vertel die arme jongen nou maar dat je af en toe mijn glazen bol even leent, anders ligt hij de hele nacht wakkerquote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan word ik maar gewoon 46quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je bent net zo erg als Yvonne die elk jaar weer 38 wordt

quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]daar kom ik niet ToTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are

Fixedquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je bent net zo erg als Yvonne die elk jaar weer 83 wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |