Niet de veel betere orginele versie gebruikenquote:Op donderdag 9 april 2015 10:51 schreef Dven het volgende:
Lekker stormpje
https://www.windyty.com/?2015-04-10-06,-19.280,65.654,6
GEEF LINK DANquote:Op donderdag 9 april 2015 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet de veel betere orginele versie gebruiken
Haha nee daar kom ik nooit. Morgen lekker naar Maastrichtquote:Op donderdag 9 april 2015 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Djeez in het noorden des lands? Ik heb gehoord dat het daar 24/7 potdicht zit en dat het altijd vriest
Ik zie hier zowaar een uiterst zeldzaam natuurverschijnsel. Geen idee hoe het heet, maar er komt warmte vanaf. Heel apart, ik zal zo ff een foto maken en op de fp zettenquote:Op donderdag 9 april 2015 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Djeez in het noorden des lands? Ik heb gehoord dat het daar 24/7 potdicht zit en dat het altijd vriest
Dus nog steeds, paar dagen rond 15 a 17 gr en daarna weer zakkend naar 12 gradenquote:
Prachtig weer voor de eerste vliegoefeningen met mijn quadcopterquote:Op donderdag 9 april 2015 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus nog steeds, paar dagen rond 15 a 17 gr en daarna weer zakkend naar 12 graden![]()
Overigens wel fucking mooi weer nu, en natuurlijk heb ik de hele middag filmklussen in de studio, zonder ramen
Ik ga vast op de uitkijk staan om te zwaaienquote:Op donderdag 9 april 2015 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prachtig weer voor de eerste vliegoefeningen met mijn quadcopter
Jammer alleen dat ik om 14:00 moet werken...
Ik had er 1 uit de eerste series, die waren best wel lastig te besturen. daar moest je met de trim (x4) hem stabiliseren op geringe hooggte voordat je kon vliegenquote:Op donderdag 9 april 2015 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prachtig weer voor de eerste vliegoefeningen met mijn quadcopter
Jammer alleen dat ik om 14:00 moet werken...
Ik heb een DJI phantom, makkelijk stabiel te houden. Alleen als ie een beetje te veel uit zichzelf beweegt ben ik het al kwijtquote:Op donderdag 9 april 2015 13:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had er 1 uit de eerste series, die waren best wel lastig te besturen. daar moest je met de trim (x4) hem stabiliseren op geringe hooggte voordat je kon vliegen
Net lekker op het terras gelunchtquote:Op donderdag 9 april 2015 14:15 schreef Stefanovich het volgende:
T-shirt weer hier in het oosten des lands!
Je bent zelf dertigquote:Op donderdag 9 april 2015 13:08 schreef Dven het volgende:
Ik zie een lijntje de 30 raken
[ afbeelding ]
Dankjewel Knutquote:
De tandjesquote:
Dit komt ws toch niet uit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |