5 dagen is net te doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Basekid_NZ het volgende:
Nu ik dit topic zo een paar maanden actief volg merk je wel dat het weerbericht van meer dan 1 week toch wel erg lastig te voorspellen is
Altijd doordeweeks. Plan zulke dingen lekker in het weekend of zoquote:
Prima weertje voor bij de vrijdagmiddagborrelquote:Op woensdag 8 april 2015 21:23 schreef Djeez het volgende:
[..]
Altijd doordeweeks. Plan zulke dingen lekker in het weekend of zo
barbeque erbijquote:Op woensdag 8 april 2015 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima weertje voor bij de vrijdagmiddagborrel
heel goed! lui die beweren dat ze verder dan 5 dagen vooruit kunnen kijken vergeten altijd te zeggen dat dat nogal onzeker is. De pluim is tegenwoordig gemeengoed, maar hoe je die moet bekijken is, voor in ieder geval de meeste journalisten, kennelijk lastig.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:07 schreef Basekid_NZ het volgende:
Nu ik dit topic zo een paar maanden actief volg merk je wel dat het weerbericht van meer dan 1 week toch wel erg lastig te voorspellen is
Dus ik zag de laatste dagen het ISS, nicequote:Op woensdag 8 april 2015 21:43 schreef Fred0w het volgende:
Even na 22.00 uur komt ISS over. zeer heldere 'ster' die vrij snel van W naar O beweegt, hoog aan de hemel. tussen 22.03 en 22.07
Zou wel Jupiter zijn geweestquote:Op woensdag 8 april 2015 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dus ik zag de laatste dagen het ISS, nice
? Hier strakblauw en zonnig!quote:Op donderdag 9 april 2015 08:55 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor tyfusweer is het! Zeer dichte mist en ijskoud!
Misschien in Limburg.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:18 schreef Infection het volgende:
Komt die voorspelde 20 graden voor morgen nog uit?
Waar woon jequote:Op donderdag 9 april 2015 08:55 schreef Djeez het volgende:
Wat een vies, goor tyfusweer is het! Zeer dichte mist en ijskoud!
Bij Djeez in het noorden des lands? Ik heb gehoord dat het daar 24/7 potdicht zit en dat het altijd vriestquote:Op donderdag 9 april 2015 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
3X raden waar ik morgen toevallig een klus heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |