Ook waar, maar in dit geval is GFS van mening dat optie 2 (de oper run dus) wel koud isquote:Op woensdag 8 april 2015 12:51 schreef aloa het volgende:
[..]
optie 1 en 2 zijn niet altijd koud!
Deze is voor vrijdag en dan kan het hier 20 graden worden.![]()
[ afbeelding ]
Warmer, warmer, warmer!!quote:
ik dacht dat het een voorbeeld wasquote:Op woensdag 8 april 2015 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook waar, maar in dit geval is GFS van mening dat optie 2 (de oper run dus) wel koud is
Zonquote:Op woensdag 8 april 2015 13:13 schreef Adrie072 het volgende:
Tis overigens nu ook best lekker in het zonnetje!
Als het echt zo makkelijk was geweest...quote:Op woensdag 8 april 2015 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
ik dacht dat het een voorbeeld was![]()
Kan in alle gevallen warm worden uiteraard. Alleen niet standvastig weer bij de 1e 3(?)
Waar dat dan? Limburg? Hier in Assen nog 50 tinten grijsquote:Op woensdag 8 april 2015 13:45 schreef Infection het volgende:
Goed te doen nu. Zonnetje en weinig wind.
Provincie Utrecht.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waar dat dan? Limburg? Hier in Assen nog 50 tinten grijs
Ik wil ook zon!quote:
Na die eerste warme dag vorige maand was ik er klaar mee en heb ik mijn jas figuurlijk in het haardvuur gegooid en ben ik koppig door blijven fietsen door de kou zonder jas. Gelukkig leef ik nog.quote:
50 tinten hierquote:
Overvloedige regenval? Ze voorspellen nog niet eens 1 mm voor zaterdag johquote:Op woensdag 8 april 2015 18:56 schreef Djeez het volgende:
Morgen in het Noorden gelukkig weer grijs en koud. Wat een depressief weer zeg! Vrijdag iets beter, en dit weekend weer overvloedige regenval. Hoe verzinnen ze het, ik wil emigreren naar een land met zon
4, en zondag nog meerquote:Op woensdag 8 april 2015 19:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Overvloedige regenval? Ze voorspellen nog niet eens 1 mm voor zaterdag joh.
Hier vandaag 15 kleuren geel, 15 kleuren blauw en 20 kleuren grijs (vooral in de ochtend). Was niet zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |