quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
Warmer dan 23 hoeft het toch niet te worden voor me, alles daarboven is te zweterig
Als zelfs een ijsbeer je emogift dan doe je echt iets verkeerd hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:12 schreef Basekid_NZ het volgende:
Warmer dan 23 hoeft het toch niet te worden voor me, alles daarboven is te zweterig
Kan jij ons wat meer over het weer in Japan uitweiden aubquote:
Eindelijk een zomerhater die ik wel kan begrijpen, en jij reageert zoquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef dick_laurent het volgende:
Pluim is alweer koeler en bewolkter dan eerst. Wordt hooguit een of twee daagjes wat warmer. Daarna zakken we weer lekker terug naar 10 graden ofwel temps beneden normaal met dikke vette westcirculatie
Lente 2015 wordt lekker overgeslagen zo....
Nieuwe pluim is toch een stukje meer somber. Ook voor GFS....quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah... lijkt maar zo.
Twee mogelijkheden:
- Via het noorden straalstroom -> westelijke warme aanvoer
- Deze plaatjes -> Hete zuidelijke aanvoer en wolkeloos(en onweersbuien ofc)
Kortom, we krijgen een of misschien twee dagen dat het nét 15 graden of iets daarboven wordt, en daarna zakken we dus weer rap terug naar de treurige 10 gradenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Nieuwe pluim is toch een stukje meer somber. Ook voor GFS....
Europeanen
[ afbeelding ]
Amerikanen
[ afbeelding ][/img]
Het ziet er iets positiever uit dan een treurige tien graden, en ook 10 graden kan met de juiste omstandigheden aangenaam zijn maar inderdaad, het is een fikse achteruitgang met hetgeen ons een x-aantal dagen voorgehouden werd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kortom, we krijgen een of misschien twee dagen dat het nét 15 graden of iets daarboven wordt, en daarna zakken we dus weer rap terug naar de treurige 10 graden
Het is nog steeds graftyfuskoud hier in Assen. Ik geloof dan ook geen hol van die 15+ komende weekquote:
Niets verradelijker dan het weerquote:Op dinsdag 7 april 2015 17:29 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het is nog steeds graftyfuskoud hier in Assen. Ik geloof dan ook geen hol van die 15+ komende week
Raar ja. De laatste pluim geeft het immers meer dan 80% kans dat het onder de 14 graden blijft maandag.quote:Op woensdag 8 april 2015 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf maandag al 20 graden, prachtig weer gewoon
Zo raar dat die pluimen achterblijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |