Heb je er een grafiek bij?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:49 schreef Nattekat het volgende:
De straalstroom volgende week; hij begint zich nu al om te vormen tot een sterke rechte lijn waardoor wij in de komende paar dagen te maken krijgen met een uitloper van een hogedrukgebied en dus heel kalm weer.
[ afbeelding ]
Zodra dit gebeurd is stuit deze sterke straalstroom uiteindelijk op een blokkade waardoor deze afzwakt en de blokkade verder richting het zuiden komt te liggen. Hierdoor krijgen we bijna zeker prachtig lenteweer
Zo ver een uit de duim gezogen voorspelling van Nattekat.
Ieder geval aan de grondquote:Op zondag 5 april 2015 08:49 schreef Resistor het volgende:
Het gras is gewoon wit van de rijp. Volgens mij is het dan wel fris buiten
Het is altijd zonnig als het koud is. 2 graden toen ik wakker werd. Volgend weekend 20 graden fuck yeah.quote:Op zondag 5 april 2015 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonnig wakker worden. Niets mis mee.
Ben benieuwd of de 20 aangetikt gaat worden komend weekend @ de bilt, ik vrees dat het een gevalletje "net niet" gaat worden.... maar ach boeie, de lente komt LOS!quote:
Misschien in de Bilt niet...zuiden en oosten waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 5 april 2015 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de 20 aangetikt gaat worden komend weekend @ de bilt, ik vrees dat het een gevalletje "net niet" gaat worden.... maar ach boeie, de lente komt LOS!
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zondag 5 april 2015 13:42 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik drop je wel samen met mijn collega's op de noordpool.
Komt helemaal goed!
die zitten er al een maand aan hierquote:Op zondag 5 april 2015 11:02 schreef summer2bird het volgende:
Knoppen zitten alweer aan de bomen, narcissen schieten overal uit de grond en het wordt zachter weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |