SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Forcefield City Bewoner
Ik wilde iets gaan zeggen, maar zag dat het topic kwijt was en bij gesloten topics stond al een minuut of 20. Dus ja...quote:
Maar jij zegt nooit wat hier, we missen jequote:Op vrijdag 3 april 2015 21:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wilde iets gaan zeggen, maar zag dat het topic kwijt was en bij gesloten topics stond al een minuut of 20. Dus ja...
Zomer![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij zegt nooit wat hier, we missen je
Tijd voor iemand om te af te vallen en te socializen zo te zien.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:02 schreef Klonk het volgende:
Yeah, 20 +
Warme slaapkamers, buren die tot diep in de nacht buiten zitten te schreeuwen als neanderthalers, klote muggen, geen poot kunnen verzetten zonder in zweten uit te breken.
Is het al herfst?
Hoe komt het eigenlijk dat we elkaar hier ooit tegen kwamen, maar ik je nooit meer zie buiten de BIT SC? Het is nog steeds gezellig hier als Dven een ban heeft (nu bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Zomerweer in aantocht, onweersbuien dus ook. Hittegolven, de sensor van het weerstation vol in de zon leggen en een foto van de 60 graden proberen te maken (vorig jaar op 58.8 gestokt) enz enz
Ik kwam hier vroeger heel veel. Nu eigenlijk alleen nog als er iets aan de hand is buiten. BIT staat altijd open, de rest niet. Dus ja...quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk dat we elkaar hier ooit tegen kwamen, maar ik je nooit meer zie buiten de BIT SC? Het is nog steeds gezellig hier als Dven een ban heeft (nu bijvoorbeeld).
En waarom dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel veel. Nu eigenlijk alleen nog als er iets aan de hand is buiten. BIT staat altijd open, de rest niet. Dus ja...
54 kilo afgevallen leek me wel genoegquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tijd voor iemand om te af te vallen en te socializen zo te zien.
Als ik 54 kilo afval weeg ik nog 7quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
54 kilo afgevallen leek me wel genoeg
En socializen met tokkies zie ik niet zitten, ik heb zo mijn grenzen
ik had het niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wilde iets gaan zeggen, maar zag dat het topic kwijt was en bij gesloten topics stond al een minuut of 20. Dus ja...
Zomer![]()
Ik ga ook weg. Even wat leuks doen na een lange lange werkweek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, de enge Dven is weg.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga ook weg. Even wat leuks doen na een lange lange werkweek.
Tot vannacht op BIT
+ zonne-allergie en teken. Maar ik zie ook wel voordelen in warmer weer hoor. Bbq, vrolijkere mensen en natuur straks weer groen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:02 schreef Klonk het volgende:
Yeah, 20 +
Warme slaapkamers, buren die tot diep in de nacht buiten zitten te schreeuwen als neanderthalers, klote muggen, geen poot kunnen verzetten zonder in zweten uit te breken.
Is het al herfst?
gvd,dat geldt voor mij ookquote:
Jij bent een meisje. Maar das een mooi gewichtquote:
En Sinterklaas bestaat ookquote:Op zaterdag 4 april 2015 08:45 schreef marcel-o het volgende:
Wat een vies goor herfstig takkeweer zeg![]()
Mahja.
Volgende week 20gr
Laten we niet gaan overdrijven.quote:
Prima temperatuur voor deze tijd van het jaar. En met niet al te veel wind zal het ook nog lekker zijnquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:10 schreef aloa het volgende:
Wat een pluim. Gemiddelde naar 15 graden...de natuur komt tot leven.
[ afbeelding ]
Zo overdreven is dat niet hoor. Ik heb hier de laatste uitvoer van de 12Z TX van de GFSquote:
Ruim 7 dagen verder. Meer dan 200 uur. Erg realistisch om dan te zeggen dat volgende week 20 graden wordt..quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zo overdreven is dat niet hoor. Ik heb hier de laatste uitvoer van de 12Z TX van de GFS
Run: 00z
Run type: Oper
Datum: 04-04-15
Plaats: De Bilt (502 / 353)
Verwachting voor : Tx
Uren vooruit | Minimale waarde | Maximale waarde:
Tx 12z (1400 CEST):
+12 | 6 | 9
+36 | 9 | 12
+60 | 9 | 12
+84 | 12 | 15
+108 | 9 | 12
+132 | 12 | 15
+156 | 15 | 18
+180 | 15 | 18
+204 | 18 | 21
+228 | 18 | 21
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 4 april 2015 21:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ruim 7 dagen verder. Meer dan 200 uur. Erg realistisch om dan te zeggen dat volgende week 20 graden wordt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Argh, af en toe mis ik het "vind ik leuk" knopje bij het zien van zoiets.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:41 schreef marcel-o het volgende:
Leipe wolk in de verte [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |