als ik ga werken is het 3 graden. En als ik dan tegen half 3 na huis ga is het warm. Ik zit dan nog wel met die jas. Dus trek hem maar aan, want heb geen zin om te sjouwen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:55 schreef quirina het volgende:
Ik zie serieus nog mensen met jassen aan voorbij lopen . WTF?
Met dat probleem zit ik ook steeds. Ik knoop m'n jas dan gewoon om m'n fiets.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:34 schreef fotostarter het volgende:
[..]
als ik ga werken is het 3 graden. En als ik dan tegen half 3 na huis ga is het warm. Ik zit dan nog wel met die jas. Dus trek hem maar aan, want heb geen zin om te sjouwen.
Kom maar doorrrrrquote:Op vrijdag 10 april 2015 18:17 schreef NaturalScience het volgende:
De nieuwste run van de GFS gaat inderdaad helemaal los. Totaal zomer de hele volgende week! (In tegenstelling tot andere runs)
25 graden in grote delen van de Benelux op woensdag met een ferme onweersbui in de avond!
Laat ik nu net elke woensdagmiddag vrij zijnquote:
6 graden op tessel en bijna 20 in nijmegenquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:58 schreef aloa het volgende:
Wat een verschil in temperatuur.
[ afbeelding ]
Kakt het na woensdag nou in, of zijn dat geen voorspellingen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 03:01 schreef aloa het volgende:
Pluim ziet er niet verkeerd uit. Vanaf woensdag weer warme dagen.
[ afbeelding ]
Zeker, tot en met 28 september.quote:
Waar kan ik er voor tekenenquote:Op zaterdag 11 april 2015 08:01 schreef dl3b het volgende:
[..]
Zeker, tot en met 28 september.
Daarna 2 maanden zwaar onweer.
Verder kunnen ze niet kijken.
Brrrrr..... vreselijk van die mensen die bij elk zonnestraaltje half naakt rond lopen met hun witte lijf.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoezo overdreven. Ik had m'n korte broek aan vandaag
Hooguit 20 in Den Haag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
25 graden woensdag.... doe eens ff lekker normaal.
Hmm.. 20 is ook warm zat voor doordeweeks. Bewaar die 25 maar voor in het weekendquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hooguit 20 in Den Haag.
De vorige run was toch beter met 26 graden
Was toch echt gewoon voorspeld hoor. Typisch wel, wèèr in het weekend de temperatuurdip met bewolking en regenquote:
Nee, dan moet het 15 en bewolkt zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm.. 20 is ook warm zat voor doordeweeks. Bewaar die 25 maar voor in het weekend.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dan moet het 15 en bewolkt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |