In principe niet slecht toch? Alleen op de verre termijn, maar goed, dat kan zoals we allemaal weten zo weer veranderen..quote:
Ik zie in april gewoon niet graag een dalende lijn in de pluim.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:40 schreef Dven het volgende:
[..]
In principe niet slecht toch? Alleen op de verre termijn, maar goed, dat kan zoals we allemaal weten zo weer veranderen..
Wat omlaag gaat moet ook weer eens omhoog komenquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zie in april gewoon niet graag een dalende lijn in de pluim.
Voorspellingen voor volgende week woensdag trouwens uitstekend, hopelijk blijft dat zo zodat we de verjaardag van dochter lekker in de tuin kunnen vieren!
Ik heb het ijskoud nog. Pas bij de 30 doe ik een jasje uit.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:55 schreef quirina het volgende:
Ik zie serieus nog mensen met jassen aan voorbij lopen . WTF?
Hier in het zuiden al de hele middag 22!quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:36 schreef Infection het volgende:
Nog maar 4 graadjes en we hebben de 20 bereikt in het midden van het land.
Ja is grappig nu. Ik zag net iemand fietsen met een hemdje aan (wat ook weer overdreven is) en daar achter fietste iemand met een winterjas en laarzen...quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:55 schreef quirina het volgende:
Ik zie serieus nog mensen met jassen aan voorbij lopen . WTF?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij plaatst toch altijd overal foto's van?
Hoezo overdreven. Ik had m'n korte broek aan vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja is grappig nu. Ik zag net iemand fietsen met een hemdje aan (wat ook weer overdreven is) en daar achter fietste iemand met een winterjas en laarzen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |