Omdat Sigthorsson de naaktfoto's van Franks dochters heeftquote:Op zondag 5 april 2015 13:03 schreef j0rdiiii het volgende:
snap niet waarom sigthorsson nog steeds de voorkeur krijgt boven van der hoorn
Ik versta dat hamas joden aan het gas niet eensquote:Op zondag 5 april 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:
'Hamas hamas joden aan het gas'
'Publiek gaat er nog maar weer eens achter staan'
In- en intriest jaquote:Op zondag 5 april 2015 13:23 schreef Ooku het volgende:
Boilesen, van Rhijn, Schone, Serero, Sigthorsson![]()
![]()
Ik word zo moe van die eikel. Schone, Sigthorsson, Boilesen. Wat doen die verdomme in de basis?quote:
Wat een prutser, goede tackle net weer...quote:
Johansson, Arias, Wilkshire en Diksquote:
Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.quote:
Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt watquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
Utrecht kan er weinig van trouwens, die Haller zit in de zak van Veltman.
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.quote:Op zondag 5 april 2015 13:41 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Haller mag Veltman's schoenen niet eens poetsen, en dat zegt wat
Hij deed een leuke omhaal in het strafschopgebied van Utrecht om een bal weg te poeierenquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.
In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me welquote:Op zondag 5 april 2015 13:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik hoorde verhalen dat die Haller zo'n geweldige speler was maar nog niks van 'm gezien.
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.quote:Op zondag 5 april 2015 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In andere wedstrijden van Utrecht beviel hij me wel
'Niet de slechtste' en dat hoort dan een dragende speler te zijnquote:Op zondag 5 april 2015 13:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is zeker niet de slechtste hoor. Maar goed, altijd makkelijk om alle schuld af te schuiven op 1 of 2 spelers.
What you see is what you get. Hij kan niet beter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Monolith het volgende:
'Sigthorson zit niet lekker in de wedstrijd'.
Mahahahahahaquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.
Is nog de beste verdediger die we hebben. Met afstandquote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Veltman doet het goed trouwens, die is beter dan velen denken.
Jij hebt er dan ook totaal geen kijk op.quote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Maar die Joel die bij Ajax achterin staat![]()
Zwaar overschat.
Jij kijkt nooit naar Ajaxquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Of er moet nog een andere Veltman ergens op de voetbalvelden lopen die wel goed is.
Zwaar overschat.
Ik heb tot nu toe hele wedstrijd vandaag gezien hoor.quote:
Rot gewoon lekker op idiootquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mahahahahaha
Zwaar overschat.
Met het oog op de toekomst speelt Schönequote:Op zondag 5 april 2015 13:50 schreef Pedroso het volgende:
El Ghazi in de spits en Kishna erbij, heb je ook wat snelheid erbij.
Waarom speelt Kishna niet trouwens, gepasseerd ?
Die kan volgend jaar inderdaad beter op de toekomst spelen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met het oog op de toekomst speelt Schöne
Op dat weekje met Barca thuis en Cambuur uit na maakt hij ook nooit een foutquote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Monolith het volgende:
Cillessen keept wel echt een uitstekend seizoen.
Jammer dat zijn contract verlengd is. Vasthouden aan de middelmaatquote:Op zondag 5 april 2015 13:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die kan volgend jaar inderdaad beter op de toekomst spelen.
Ik weet dat het Pasen is, maar dit schrijven we doorgaans met een ij.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat het Pasen is, maar dit schrijven we doorgaans met een ij.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik weet dat het Pasen is, maar dit schrijven we doorgaans met een ij.
Dat je uberhaupt nog op dat kereltje ingaatquote:
Die dikke pizzabakker gaat ook wel piepen als Kishna wel speelt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Die pizzaboer zal deze week wel weer huilie huilie gaan doen in de media omdat zijn sterspeler niet speelt.
Jij hebt dat balletje in de eerste helft gemist waarvoor hij 10 seconden de tijd nam en vervolgens over 6 meter in de voeten van de tegenstander tikte?quote:
Waardeloze selectie ook, Marc moet weg.quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef Ooku het volgende:
100% schuld van de Boer met zijn waardeloze opstellingen
#EXITFRANK
Yep, drama seizoen. Nog een wonder dat je nog als 2e gaat eindigen ook.quote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids dit weer. Wat een verschrikkelijk waardeloos seizoen.
Hopelijk worden er eens conclusies getrokken.quote:Op zondag 5 april 2015 14:18 schreef Scorpie het volgende:
Pure oogaids dit weer. Wat een verschrikkelijk waardeloos seizoen.
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isquote:Op zondag 5 april 2015 14:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, drama seizoen. Nog een wonder dat je nog als 2e gaat eindigen ook.
Hopen op een definitieve doorbraak van een paar spelers volgend seizoen. Dan kan het nog wel eens leuk worden.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Die voorronde CL doorkomen gaat ook een kansloze opgave worden vrees ik
Met een normale opstelling en Klaassen voorin is er nog wel een kans.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Misschien met wat goede aankopen kan dat.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:20 schreef Gruisman het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.
Het is een godswonder dat je met dit zooitje en deze speelwijze überhaupt punten pakt. 2e helft 1(!!!!) schot op doelquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isDoe effe normaal man.
Zeg ik dat dan ? De rest is nog slechter dus maar of je daar blij mee moet zijn...quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat is daar een wonder aan dan? Alsof de rest wel fantastisch isDoe effe normaal man.
Nee want dat zou betekenen dat Feyenoord tweede gaat worden. Gewoon serieus die voorronde in gaan en hopen op een scenario van 5 jaar geledenquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja joh, je kan net zo goed derde worden. Maakt geen drol uit, behalve een meer ideale voorbereiding als je derde wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |