Op de een of andere manier komen die anekdotes van jou er niet helemaal uit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ernie Brandts had ook een hond
pics van jullie samenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem Vissers is een persoonlijke vriend van mij overigens. Net als Hans Nijland.
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige die de columns van Nico echt kut vindt?
Neequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind ze altijd erg vermakelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Die metaforen die hij gebruikt zijn allemaal zo vreemd en totaal niet grappigquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd erg vermakelijk
Heeft ze wel La Decima opgeleverdquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:38 schreef Zorro het volgende:
Madrid heeft ook Robben laten gaan en Bale gekocht.
Vind je het gek, Robben was drie keer per maand geblesseerd toen hij bij Real Madrid speeldequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:38 schreef Zorro het volgende:
ze hebben Royston laten gaanquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:38 schreef Zorro het volgende:
Bale kwam pas een paar jaar laterquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:38 schreef Zorro het volgende:
jij ook dikke eierenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een heerlijk begin toch weer van het Paasweekend.
Allemaal fijne Pasen gewenst
Nope.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:36 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wil ze zien, niet horen wie ze eventueel heeft gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers kan getuigen dat die foto's er zijn
Bij dezen. Naast jou lijkt Hans Nijland een heel aardige man.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers kan getuigen dat die foto's er zijn
En zondag het hoogtepuntquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat me meer om de beslissingen die ze maken, al was Robben toen inderdaad vaak geblesseerd. Maar dan nog, die 100 miljoen voor Bale blijft voor mij de miskoop van de eeuw. En dan reken ik Sulejmani mee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bale kwam pas een paar jaar later
Jammer dat je geen enkele waarde hecht aan de mening van cavaliers.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik wil ze zien, niet horen wie ze eventueel heeft gezien
Trollquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Guus Hiddink is een dementerende opa
Hierna Danny Blind![]()
![]()
zalig Pasen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Je interpreteert mijn post helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je geen enkele waarde hecht aan de mening van cavaliers.
Veel te veel geld, maar Robben ging weg toen Ronaldo kwam. En dat is nog wel uit te leggenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat me meer om de beslissingen die ze maken, al was Robben toen inderdaad vaak geblesseerd. Maar dan nog, die 100 miljoen voor Bale blijft voor mij de miskoop van de eeuw. En dan reken ik Sulejmani mee.
Hans Nijland is ook een heel aardige man.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij dezen. Naast jou lijkt Hans Nijland een heel aardige man.
Ik heb nog een geniale 1 april grap over Hans Nijland voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans Nijland is ook een heel aardige man.
Klaassen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Wat is het verschil tussen een overtreding en een vieze overtreding?
aber natürlichquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Natuurlijk is Klaassen beter. Strootman kan nauwelijks lopen.
Ik had ook een sterke 1 april grap. Ik noemde guitarist een actieve user.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nog een geniale 1 april grap over Hans Nijland voorbij zien komen.
er zit iets in je snorquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had ook een sterke 1 april grap. Ik noemde guitarist een actieve user.
Wie?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM, Davy en ik vonden dat erg leukquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was ik er helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Davy en ik vonden dat erg leuk
Legendarische tv was dat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef koosfransoos het volgende:
Negativiteit over Ajax en Jan-Joost is geagiteerd.
#Jodengezicht.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef koosfransoos het volgende:
Negativiteit over Ajax en Jan-Joost is geagiteerd.
#Jodengezicht.
Hilarisch!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het nat loopt uit z'n lul.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu het over Ajax gaat moeten ze even een dweiltje neerleggen onder het stoeltje van Jan Joost.
inderdaad haha JanJoost was daar helemaal niet op uit. Johan respons zei allesquote:
Kaas ui?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nog een zak gele lays chips liggen
gewoon 1 handje chips nemen niet de hele zak in 1 keer leeg vroetenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb nog een zak gele lays chips liggen
Ja , en die gaan dus nooit doorbreken dankzij een paar Van Gaal vriendjesquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah qua jeugd is het wel beter heb ik het idee
Jaquote:
ja maar als je een handje neemt dan eet je de hele zak in 1 keer leegquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gewoon 1 handje chips nemen niet de hele zak in 1 keer leeg vroeten
heb jij zulk grote handen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja
[..]
ja maar als je een handje neemt dan eet je de hele zak in 1 keer leeg
Ik geef Overmars nog deze zomer het voordeel van de twijfel om goede aankopen te doen, anders mag hij opbokken jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja , en die gaan dus nooit doorbreken dankzij een paar Van Gaal vriendjes
Dat IS zijn gezicht.quote:
Nee , gewoon die Nouri en vd Beek erin jagen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef Overmars nog deze zomer het voordeel van de twijfel om goede aankopen te doen, anders mag hij opbokken ja
Oranje gaat zich niet plaatsenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:51 schreef Vasion het volgende:
2016 wordt net zoals de afgelopen EKs weer een grote teleurstelling.
twitter:vkwillemvissers twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 16:42:25Straks twee optredens na verschijnen Voetbal als medicijn, de biografie #PietdeVisser: om 18.00 uur bij @BNRfridaymove, na 20.30 bij #vitv. reageer retweet
Duitslandquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Er valt nog genoeg te genieten dan op het EK.
Niet voor het gemiddelde tokkiepubliek dat ook altijd naar wedstrijden gaatquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Engeland zal iedereen doen verbazen dat geef ik je hier op een briefjequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat heeft geen zin als de coach alleen maar tikkie terug wilt spelenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , gewoon die Nouri en vd Beek erin jagen.
Frank heeft zijn langste tijd wel gehad jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin als de coach alleen maar tikkie terug wilt spelen
Duitsland en België dacht ik maar toen ik België tegen Israël zag moest ik huilen zeg dus voor nu alleen Duitsland.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Hoop het maar, hebben best een leuk elftal op papier.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Engeland zal iedereen doen verbazen dat geef ik je hier op een briefje
Die heeft een boek geschreven.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
Wat de neuk doet die loser van een Willem Vissers daar????
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit niet boeiende gesprek duurt te lang.
quote:
Maar er is geen geschikte opvolgerquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank heeft zijn langste tijd wel gehad ja
Wat nieuwe landjes nu ook op het EK, Wales ofzo lijkt me ook wel tof.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duitsland en België dacht ik maar toen ik België tegen Israël zag moest ik huilen zeg dus voor nu alleen Duitsland.
Begin jaren 80 mocht er ook zijn hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef koosfransoos het volgende:
Zelfde patroon.
Nederland heeft zowat de slechtste generatie sinds de jaren 50.
Engeland schijnt ook goed te zijn als ze allemaal fit zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er is geen geschikte opvolger
[..]
Wat nieuwe landjes nu ook op het EK, Wales ofzo lijkt me ook wel tof.
Fred Kuttenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar er is geen geschikte opvolger
[..]
Rooney en Sturridge voorin is niks mis meequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Engeland schijnt ook goed te zijn als ze allemaal fit zijn.
Ben ff wat te vreten klaar gaan maken in de keuken, kom ik terug is die loser nog aan het woord. Wtf?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb totaal niet geluisterd naar die Raymond Verheijen
Emile Heskey niet uitvlakken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rooney en Sturridge voorin is niks mis mee
Emile zit er nooit meer man, hoe lang heb jij al niet gekeken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Kan Raymond Verheijen niet een paar keer aanschuiven aan tafel, in plaats van Emile Schelvis?
Deze man heeft echt goede teksten
Hij kom van Amsedam.quote:
Geen woorden maar daden!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik gebruik tenminste nog weinig woorden
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Bla bla bla want Raymond houdt nooit zijn mond.
Fucking saai.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit
Ik schakel net pas in
quote:
high 5 maatquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is dit
Ik schakel net pas in
Waar slaat dit plaatje op?quote:
wel sigarenroker van het jaar geweestquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Waar komt deze vage aanval van Johan vandaan?
Heeft zelf het ook niet echt ver geschopt he
Gary Speed is niet meer zo speedquote:
9+quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Wat voor cijfer geven jullie dat meisje achter Johan?
Gruwelijkquote:
6quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Johan heeft het in de auto op weg naar vi nog nooit over Raymond gehad.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef Evertjan het volgende:
doet me denken aan de keren dat Maaskantje en die babbelzieke Joegeslaaf in de studio waren
verbaastquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
Verbaasd me dat niemand Nederland - Whales plaatje heeft gepost.
Ja maar als iemand babbelziek in deze land dan is de Johan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef Evertjan het volgende:
doet me denken aan de keren dat Maaskantje en die babbelzieke Joegeslaaf in de studio waren
Die is 16quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
OKEE GENOEG VERHEIJEN VERDER MET DE TAFEL OKEE JAAA DANK JE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |