Ik bedoel dit niet persoonlijk, maar: zeur toch niet zoquote:Op woensdag 15 april 2015 20:02 schreef Norrage het volgende:
Bijkomend probleem van Melkweg en ook Bitterzoet is dan ook meteen de hitte. Ben in Bitterzoet bijna een keer onwel geworden....
Maar dan misschien eens balkon proberen bij Melkweg
Andere gezeik bij Melkweg is de garderobe....je staat daar altijd minstens 45 minuten te wachten op je jas. Wat een kutzaal eigenlijk ook![]()
Hey, ik overdrijf echt niks in dit geval. Ik sta daar altijd minstens een half uur tot 45 minuten te wachten. De laatste 2x melkweg ben ik letterlijk voor de toegift weggegaan, omdat ik geen zin heb om zolang te wachten. Normaalgesproken drink ik nog wel een biertje en dan valt het wel mee, maar als het concert 2 uur duurt en ik op tijd thuis wil zijn is het onmogelijk.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet persoonlijk, maar: zeur toch niet zoEen paar minuutjes in de rij staan, boehoe. Zelfs op het drukste punt sta je nooit meer dan 5 minuten. Met je drie kwartier.
Ik geloof je echt niet, sorry. Ik ben al minstens tien keer in de Melkweg geweest voor concerten, feesten en normaal uitgaan en hoewel de garderobe inderdaad druk en chaotisch is hoef ik nooit zo lang te wachten. Sterker nog, in dat smalle gangetje van Paradiso sta ik vaak langer.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, ik overdrijf echt niks in dit geval. Ik sta daar altijd minstens een half uur tot 45 minuten te wachten. De laatste 2x melkweg ben ik letterlijk voor de toegift weggegaan, omdat ik geen zin heb om zolang te wachten. Normaalgesproken drink ik nog wel een biertje en dan valt het wel mee, maar als het concert 2 uur duurt en ik op tijd thuis wil zijn is het onmogelijk.
Ik zweer het je, en ik kan mijn concertmaatjes (Pat waar ben je?) laten getuigen. Maar misschien heb ik de laatste keren gewoon pech gehad hoor. Ook met de mensen die de jassen ophalen ofzo(soms zijn die zo incapabel....)quote:Op woensdag 15 april 2015 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof je echt niet, sorry. Ik ben al minstens tien keer in de Melkweg geweest voor concerten, feesten en normaal uitgaan en hoewel de garderobe inderdaad druk en chaotisch is hoef ik nooit zo lang te wachten. Sterker nog, in dat smalle gangetje van Paradiso sta ik vaak langer.
edit: Trouwens, nooit aan gedacht je jas gewoon op het Leidseplein in een cafeetje te hangen? Moet je niet je allerbeste jas meenemen natuurlijk maar kan prima lijkt me.
Ha, nog meer voordringersquote:Op woensdag 15 april 2015 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij Paradiso herken het in ieder geval niet. Zo lang je maar niet te lang wacht en wel linksom de trap naar de garderobe gaat en niet aansluit aan de ingang-kant.
Die 'rij' zit alleen in je hoofd.quote:
"There is no queue"quote:Op woensdag 15 april 2015 21:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 'rij' zit alleen in je hoofd.
Ja hallo, dat zou ik ook vervelend vindenquote:Op woensdag 15 april 2015 22:01 schreef MaJo het volgende:
Het enige kutte is wel dat mensen moeilijk gaan doen als je even naar de wc gaat en dan terug wil en ze je er niet langs willen laten![]()
"Nee ik stond net ook al helemaal vooraan ik moest alleen even naar de wc"quote:Op woensdag 15 april 2015 22:06 schreef Xrenity het volgende:
Inderdaad, net als Ziggo Dome, daar is het geluid ook prima.
He Nor.
[..]
Ja hallo, dat zou ik ook vervelend vinden
Dit, heel erg ja .quote:Op woensdag 15 april 2015 22:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Naar de WC gaan, geen probleem. Mensen die vooraan staan en vervolgens de hele tijd bier gaan halen, dat zijn de klojo's. Al helemaal als ze met een blad rond lopen te stoten en de halve inhoud over de rest van het publiek gaat. Eikels.
Dus je vindt dat je als je uren vooraan staat dan maar niet naar de wc moet gaan?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:06 schreef Xrenity het volgende:
Inderdaad, net als Ziggo Dome, daar is het geluid ook prima.
He Nor.
[..]
Ja hallo, dat zou ik ook vervelend vinden
Dat ben ik met je eens. Als ik vooraan sta ga ik sowieso geen drank halen, moet ik alleen maar vaker van naar de wcquote:Op woensdag 15 april 2015 22:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Naar de WC gaan, geen probleem. Mensen die vooraan staan en vervolgens de hele tijd bier gaan halen, dat zijn de klojo's. Al helemaal als ze met een blad rond lopen te stoten en de halve inhoud over de rest van het publiek gaat. Eikels.
In alle eerlijkheid? Ja. Ik stoor me er gigantisch aan als mensen bij een superdruk concert proberen bij de voorste rijen te komen. Die zijn nou eenmaal altijd bezet door mensen die er maling aan hebben dat jij een plasje moest plegen.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus je vindt dat je als je uren vooraan staat dan maar niet naar de wc moet gaan?
Dus dan mag je met een zwakke blaas nooit vooraan staan?quote:Op woensdag 15 april 2015 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid? Ja. Ik stoor me er gigantisch aan als mensen bij een superdruk concert proberen bij de voorste rijen te komen. Die zijn nou eenmaal altijd bezet door mensen die er maling aan hebben dat jij een plasje moest plegen.
Prima natuurlijk als je níet helemaal vooraan staat, maar de plekken tegen de hekken brengen niet de luxe mee van makkelijk toiletbezoek of even snel een biertje halen.
Ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen eigenlijk bezielt om helemaal vooraan te gaan staan. Dat lijkt me echt driewerf kut. Al dat gehannes om wat zweetdruppels op te kunnen vangen, da's toch niks.
Zo vooraan is gewoon intenser, je maakt het zoveel beter mee dan achterin de zaalquote:Op woensdag 15 april 2015 22:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vraag me altijd af wat mensen eigenlijk bezielt om helemaal vooraan te gaan staan. Dat lijkt me echt driewerf kut. Al dat gehannes om wat zweetdruppels op te kunnen vangen, da's toch niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |