quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie het niet op plaat heeft gezet...
Sowieso, het voorprogamma zijn van U2quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Kelis die in het voorprogramma van U2 Nirvana's Smells Like Teen Spirit deed.
Geen goed idee...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, het voorprogamma zijn van U2
Oh, en U2
Daar hebben we dus toch een verschilletje!quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, het voorprogamma zijn van U2
Oh, en U2
Na Pop ben ik echt bij ze afgehaakt qua muziek…. En Bono kan ik al jaren niet hachelen met zijn politieke geneuzel… Maak gewoon muziek denk ik danquote:
Ja in de '00s had je veel geile negerts muziek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Wel veel Ruk & Bef muziek.
Ik weet nu weer waarom ik toen een beetje afgehaakt ben...
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de '00s had je veel geile negerts muziek.
Was ook niet veel meer om tegen te protesteren door de jeugd van toen, dus alles was love and peacequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de '00s had je veel geile negerts muziek.
Hadden ze beter de muziek van de jaren 60 kunnen oppakkenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ook niet veel meer om tegen te protesteren door de jeugd van toen, dus alles was love and peace
Da's ouwe lullen muziekquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hadden ze beter de muziek van de jaren 60 kunnen oppakken
Ik vind hun oude werk wel ok, het nieuwere minder.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar hebben we dus toch een verschilletje!
Ik vind U2 wel tof!(Buiten Bono's ego dan.)
Uh, van the Stooges uit die tijd kan ik maar weinig hachelenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar het is tenminste 'muziek'
If You're Going to San Francisco" by Scott McKenziequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar het is tenminste 'muziek'
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind hun oude werk wel ok, het nieuwere minder.
Nu heb ik kaartjes gewonnen voor Ziggo Dome, maar weet niet of dat voor het oude of nieuwe werk is (schijnt gescheiden te zijn)
Helemaal met je eens, maar zoals eerder gezegd kan ik hun eerdere werk zeer waarderen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Na Pop ben ik echt bij ze afgehaakt qua muziek…. En Bono kan ik al jaren niet hachelen met zijn politieke geneuzel… Maak gewoon muziek denk ik dan
Is dat een verzoekje voor straks?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
If You're Going to San Francisco" by Scott McKenzie
Heeft het geloof ik niet gehaald in de FOK! MUZ Top 100 van de 60'squote:Op vrijdag 3 april 2015 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
If You're Going to San Francisco" by Scott McKenzie
Ik vond de kaartjes te prijzigquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar zoals eerder gezegd kan ik hun eerdere werk zeer waarderen.
Bij songs vanaf POP en later ga ik wel een drankje halen of zo.
En toch ga ik in september weer...
Kan hoorquote:
Daar hebben meer 19-jarigen last vanquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
2000 alweer dit nummer….
* Spezza19 voelt zich oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |