Wat is Radio. 49?quote:Even voordat er misverstanden gaan ontstaan:
- Het bespreken van een eventuele move van R49 van ONZ naar MUZ was achter de schermen al een tijdje aan de gang.
- De daadwerkelijke verhuizing ging iets sneller dan we verwacht hadden (zoef!), waardoor ik geen aankondiging heb kunnen doen. Ook ik ben lichtelijk verrast, maar ach: de kat is nu uit de zak.
- Waarom van ONZ naar MUZ? Omdat R49 tegenwoordig veel weg heeft van een echt radiostation met muziekliefhebbers, oude piraten en radioamateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Vraag dat eens aan een tailfox, die zal het tegenovergestelde bewerenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef ToT het volgende:
@ TT!
Ach er zitten best aardige tussen hoor!Maar het is wel duidelijk dat men VROEGER ECHTE muziek maakte, sprak de ouwe lul.
Tja, de jeugd van tegenwoordig ook he!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vraag dat eens aan een tailfox, die zal het tegenovergestelde beweren
Welk jaar was jij ook al weer ... Jonger of ouder dan tong?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:31 schreef ToT het volgende:
@ TT!
Ach er zitten best aardige tussen hoor!Maar het is wel duidelijk dat men VROEGER ECHTE muziek maakte, sprak de ouwe lul.
De Jeugd van Tegenwoordigquote:
Ben ik mee eensquote:
Uh, als je nu pas binnen komt, dan heb je denk ik de eerste twee van jouw verzoekjes gemist.quote:
Owquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, als je nu pas binnen komt, dan heb je denk ik de eerste twee van jouw verzoekjes gemist.
7 en 82 zijn al gedraaid, maar als je nog meer verzoekjes hebt, dan zijn ze welkomquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goedenavond..... Beetje moeilijk want de lijst is nogal ruk, maar toch, doe dan maar nr. 73. Thnx.
Linkje naar de lijst?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
7 en 82 zijn al gedraaid, maar als je nog meer verzoekjes hebt, dan zijn ze welkom
Jonger!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk jaar was jij ook al weer ... Jonger of ouder dan tong?
Ik wou het niet zeggen... Maar daar kan Muis ook weer niets aan doen toch ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goedenavond..... Beetje moeilijk want de lijst is nogal ruk, maar toch, doe dan maar nr. 73. Thnx.
Snap ik!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
Californication is mijn Bohemian Rhapsody van RHCP
Geestelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Tong80 een puber was
Ja, dat kan best, maar wat moet ik met de restquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
Californication is mijn Bohemian Rhapsody van RHCP
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Tong80 een puber was
kies gewoon watquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat kan best, maar wat moet ik met de rest
Oordopjes in doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En er staat nog een RHCP inquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ik krijg vaak te horen dat men denkt dat ik een 25-jarige lange slungel ben met lang, zwart haar!quote:
Volgens mij juist wel tegenwoordig… Want extra geld voor die huftersquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef ToT het volgende:
Tering, ik was net al de koffer en de handbagage aan het inpakken voor mijn vakantie, alvast om te kijken wat allemaal wel en wat niet mee kan. maar DAMN wat zit je snel aan het maximum gewicht zeg!
Maar handbagage wordt meestal toch niet gewogen he?
Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik krijg vaak te horen dat men denkt dat ik een 25-jarige lange slungel ben met lang, zwart haar!
Degene met het langste haar zal ik wel weer zijn maar einde van de maand gaat er een stukje af..quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik krijg vaak te horen dat men denkt dat ik een 25-jarige lange slungel ben met lang, zwart haar!
Noop, stond wel al klaarquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je dat niet dan?
Weer een illusie armer
Nee de Queen hem welquote:
Gaat die knul dadelijk ook met zijn slipje gooienquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat die knul dadelijk ook met zijn slipje gooien![]()
Ik zie der al swingen op sex bombquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee de Queen hem wel
(Tot ridder geslagen)
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee de Queen hem wel
(Tot ridder geslagen)
Dat schijnt de gewoonte te zijn bij Tom...quote:
Die "knul" is de zanger van The Scriptquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaat die knul dadelijk ook met zijn slipje gooien![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat schijnt de gewoonte te zijn bij Tom...
Oma onderbroeken tegenwoordig zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat schijnt de gewoonte te zijn bij Tom...
Ik ken hem niet, heb ik iets gemist nu?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die "knul" is de zanger van The Script
Als je een radio hebt ken je 'm welquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, heb ik iets gemist nu?
Vanaf het 3e album gingen ze hard achteruitquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, heb ik iets gemist nu?
idd!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:51 schreef Spezza19 het volgende:
Een Vengaboys liedje dat ik niet ken
Nu dus wel
Ik heb er een maar ik luister er nooit naar. Zelfbescherming.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
Jamaica?
* Spezza19 pakt zijn hennep kraskaart erbij
Oh, er komt straks nog een Bohemian van je langs, maar dan zeg ik wel dat het nummer slechts 5 minuut 20 duurtquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ik kan veel hebben, maar deze gaat even op mute
Er is helemaal niets mis met de verzoekjes die ik binnen heb gekregen, gelukkig géén Justin B.quote:
Ook denk ik omdat je weet dat ik zelf nooit Eminem 'spontaan' als verzoekje zou draaien denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
Deze expres niet aangevraagd… had hem toch al verwacht
Noop, op vrijdag altijd om 19:00quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon denken dat Muis om 20.00u zou beginnen...
Dat ligt om de hoek, maar denk dan ui = eu erbij...quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
Wel grappig, want het gros van de woorden die hij opnoemt spreken ze ook in de Zaanstreek
We hebben echt dezelfde afwijking wat betreft GP's en BH'squote:
D'r zit een keuken in de keukenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt om de hoek, maar denk dan ui = eu erbij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |