Jonger!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk jaar was jij ook al weer ... Jonger of ouder dan tong?

Ik wou het niet zeggen... Maar daar kan Muis ook weer niets aan doen toch ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goedenavond..... Beetje moeilijk want de lijst is nogal ruk, maar toch, doe dan maar nr. 73. Thnx.

Snap ik!quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
Californication is mijn Bohemian Rhapsody van RHCP

Geestelijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Tong80 een puber was

Ja, dat kan best, maar wat moet ik met de restquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
Californication is mijn Bohemian Rhapsody van RHCP

quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Tong80 een puber was

kies gewoon watquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat kan best, maar wat moet ik met de rest

Oordopjes in doenquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]

En er staat nog een RHCP inquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]

Ach ik krijg vaak te horen dat men denkt dat ik een 25-jarige lange slungel ben met lang, zwart haar!quote:

Volgens mij juist wel tegenwoordig… Want extra geld voor die huftersquote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef ToT het volgende:
Tering, ik was net al de koffer en de handbagage aan het inpakken voor mijn vakantie, alvast om te kijken wat allemaal wel en wat niet mee kan. maar DAMN wat zit je snel aan het maximum gewicht zeg!
Maar handbagage wordt meestal toch niet gewogen he?

Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik krijg vaak te horen dat men denkt dat ik een 25-jarige lange slungel ben met lang, zwart haar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |