Blijf vooral mijn woorden heerlijk verdraaien om jouw eigen onbegrip te proberen te verbergen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef Geralt het volgende:
OK Vettel heeft er in zijn eentje voor gezorgd dat Ferrari weer een goede auto heeft gebouwd.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Jajaja, OP is kapot. Ik heb geen HTML rechten.
Schunkelsterretje, je had de LAPO
Nop, want je kunt nog niet veel over de 2015 editie vertellen. Plus dat er dan weer ''maar dat is de OP van Maleisië''-jankers beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:16 schreef franklop het volgende:
Je had er op zijn minst al wel China van kunnen maken
heb het al veranderd. OP komt na het weekend.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nop, want je kunt nog niet veel over de 2015 editie vertellen. Plus dat er dan weer ''maar dat is de OP van Maleisië''-jankers beginnen
Haha, goed gevonden, of was dat toeval?quote:St. Sebastian
quote:Saint Sebastian is a popular male saint, especially among athletes.
Toevalquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:21 schreef twiFight het volgende:
[..]
Haha, goed gevonden, of was dat toeval?
[..]
oke manquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vettel. Weggereden worden door Ricciardo, die op zijn beurt in een betere auto op zijn plaats wordt gezet door een kind van 17
OMG hoe goed is Esteban Ocon wel niet dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vettel. Weggereden worden door Ricciardo, die op zijn beurt in een betere auto op zijn plaats wordt gezet door een kind van 17
Omdat hij veel langer in de simulator heeft gereden dan Vettel?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar haal ik slechts uit dat hij bruikbare feedback geeft, maar niet (veel) meer dan Vettel. Ze hebben toch beiden evenveel dagen in de winter rondjes gereden...
Dus waarom zou Kimi nou zoveel meer input gegeven hebben?
Excuses, ik zit smiddags altijd mobiel. Niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Jajaja, OP is kapot. Ik heb geen HTML rechten.
Schunkelsterretje, je had de LAPO
Alleen Kimi heeft een hekel aan simulators.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij veel langer in de simulator heeft gereden dan Vettel?
De wagen wordt vooral in de windtunnel en simulator ontwikkeld en op de baan worden alleen nog wat nuances bijgesteld (omdat ze niet veel op de baan mogen testen). Het meeste ontwikkelwerk gebeurd in de simulator en daar heeft een coureur dus ook veel invloed op.
6 goed.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
OMG hoe goed is Esteban Ocon wel niet dan?
Dus je bent het nu met mij eens neem ik aan?quote:
Alons is er toch ook amper te vinden?quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:10 schreef Waffle het volgende:
[..]
Alleen Kimi heeft een hekel aan simulators.
Ik ben ook niet overtuigd van het nut in de racerij eerlijk gezegd...quote:
Wat maar heel beperkt mag. En voila, daar heb je je nut.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet overtuigd van het nut in de racerij eerlijk gezegd...
Niets gaat boven daarwerkelijk rondjes draaien.
Ik snap het waarom wel, maar ik twijfel dus aan het nut.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:15 schreef twiFight het volgende:
Wat maar heel beperkt mag. En voila, daar heb je je nut.
Wordt ook veel gebruikt voor reservecoureurs, etc. Die moeten toch ook iets van ervaring op doen.
Is het een beetje een interessante show? Dan kan ik hem hier (heel langzaam) binnen halem met wifi in een bungalow huisje... gelukkig wel hdmi tv hier + zelf adaptertje mee voor de tablet (Chromecast 0.5)quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef Beach het volgende:
https://vid.me/ewYh
de Sky F1 show van gisteren
och redelijke 45min tijdvulling meer nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is het een beetje een interessante show? Dan kan ik hem hier (heel langzaam) binnen halem met wifi in een bungalow huisje... gelukkig wel hdmi tv hier + zelf adaptertje mee voor de tablet (Chromecast 0.5)
Als je eens niks te doen hebt en het nieuws niet helemaal gevolgd hebt welquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is het een beetje een interessante show? Dan kan ik hem hier (heel langzaam) binnen halem met wifi in een bungalow huisje... gelukkig wel hdmi tv hier + zelf adaptertje mee voor de tablet (Chromecast 0.5)
De discussie erom ook. Die 15 minuten net voor de start dat er wat meiden met parapluutjes staan te zwaaien is verwaarloosbaar voor de 6 uur racen wat ze doen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef Beach het volgende:
Hadden jullie trouwens gelezen dat WEC de gridgirls afschaft?
Kansloos.
Tsja, als de F1 voor vrouwen ooit door zou gaan, en we zetten voor elke auto een Chippendale neer, zouden die vrouwen daar dan ook over klagen..?quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef Beach het volgende:
Kansloos.
Toevallig was ik net een artikel over haar aan het lezen op GPupdate:quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Gelukkig hebben we in de F1 gewoon nog een team als Lotus, wat met droge ogen een model wat haar geld gebruikt om wat te racen als 'development driver' aanneemt en haar in Maleisie in een veel te kort broekje in de pit zet.
Capaciteiten genoeg denk ik, maar racen is er niet één van..quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Het modelletje moet eens kijken naar haar eigen capaciteiten in plaats van beginnen te zeuren dat het niveau lager moet worden.
Ik ben het volledig eens met het afschaffen daarvan.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:46 schreef Beach het volgende:
Kansloos.
Schaamteloze vertoning inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Gelukkig hebben we in de F1 gewoon nog een team als Lotus, wat met droge ogen een model wat haar geld gebruikt om wat te racen als 'development driver' aanneemt en haar in Maleisie in een veel te kort broekje in de pit zet.
Zullen we lekkere wijven in zijn algemeen maar meteen afschaffen dan?quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:58 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ben het volledig eens met het afschaffen daarvan.
De twee opties zijn:quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zullen we lekkere wijven in zijn algemeen maar meteen afschaffen dan?
voor en tegenquote:Op zaterdag 4 april 2015 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De twee opties zijn:
- vrouwen als nietzeggende versiering gebruiken;
- lekkere wijven in het algemeen maar meteen afschaffen.
Stemmen maar!
Dat is geen optie. De wereld kent alleen zwart en wit, dus je MOET kiezen!quote:
Ik had er eentje in de klas. Ze was er ook best blij mee.quote:Op zaterdag 4 april 2015 18:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
voor en tegen
Trouwens.. ik ken toevallig een gridgirl en voor haar is het gewoon werk
Oh zo. Ja hoe goed een simulator ook is, je haalt het nooit bij de echte rondjes natuurlijk. Toch zijn er vast wel genoeg dingen waar een simulator prima bij kan helpen. De layout van een baan leren, bijvoorbeeld. Scheelt je toch net weer een paar rondjes tijdens het testen waarbij je je vast op belangrijkere dingen kan concentreren.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap het waarom wel, maar ik twijfel dus aan het nut.
Haha ja. De FIA regisseur lustte er wel pap van, want ze kwam genoeg ik beeld. Ik hou wel van wat vrouwelijk schoon, maar het moet wel om het racen blijven gaan. Als ik mooie schaarsgeklede vrouwen wil zien dan kijk ik wel een Victoria's Secret fashion show of zo.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Als een 16 jarige een formule 1 wagen tot de max kan rijden hoeft het fysiek niet per se een probleem te zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Toevallig was ik net een artikel over haar aan het lezen op GPupdate:
Carmen Jorda: "Vrouwen tegen mannen is niet eerlijk"
2 GP's aanwezig en al beginnen zeurenEen echte vrouwe dus
Na de 2de alinea al gestopt met lezen wegens té domme argumenten. Het modelletje moet eens kijken naar haar eigen capaciteiten in plaats van beginnen te zeuren dat het niveau lager moet worden.
Susie Wolff heeft dat plan al bekritiseerd en het belachelijk te vinden, zij wil zich juist mengen tussen de andere coureurs, zij is helemaal niet bezig met dat man/vrouw gezeur. Aan de ene kant naief, want ik denk ook zeker dat het bij vrouwen indd anders werkt in het bolletje wat betreft de 'mental skills', voornamelijk ruimtelijk inzicht en reactievermogen, maar ook met stress gaan vrouwen anders om dan mannen en angst net zo. Maar ik bejubel wel haar instelling en zij gewoon de 'niet zeuren maar doen' houding aanneemt. #TeamSusiequote:Op zondag 5 april 2015 07:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Als een 16 jarige een formule 1 wagen tot de max kan rijden hoeft het fysiek niet per se een probleem te zijn.
Maar vraag me af of een vrouw ooit de snelste coureur zou kunnen zijn. Mss naast fysiek ook dingen als reactievermogen, ruimtelijk inzicht, concentratie die iets achter blijven?
Apart wel, zijn wel meer sporten waarin het fysiek niet voorbij een punt wordt gepushed dat niet haalbaar is voor vrouwen, maar de mannen toch 20+% beter zijn.
Volgens het blad Formule 1 wist de plaatsvervangend teambaas het niet eensquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Capaciteiten genoeg denk ik, maar racen is er niet één van..
En over lopende zakken geld gesproken:
[ afbeelding ]
De man in het midden is ene Steven Goldstein, Colombiaan en schijnbaar ook ontwikkelingscoureur van Force India... Is door de marketingafdeling aangesteld op verzoek van een sponsor, maar zal niet rijden of bij GP's aanwezig zijn..
de Tweet die ze destijds de wereld instuurde als tegenreactie op jonge coureurs die wel capabel genoeg zijn met daarin "you are al just jealous, blablabla...." getuigde toch dat ze daar niet bewust genoeg van was nadat ze pas aangesteld wasquote:Op zondag 5 april 2015 10:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
In dat zelfde blad wordt trouwens verteld dat die Carmen idd weet dat ze te langzaam is en racen gewoon een hobby is van haar.
Ik ben het helemaal met Wolff eens. Ik ben de laatste om verschillen tussen man en vrouw te ontkennen, maar ik zie geen verschil wat een vrouw zou verhinderen om races te winnen. Autosport is ook van oudsher de meest geemancipeerde sport ter wereld. Nog voor de eerste feministische golf raceten er al vrouwen, en hard ook. Je hebt een auto en je hebt de klok, dus is er weinig om op de prestaties af of bij te doen: er is geen glazen plafond. In de rallywereld is het ook nooit een probleem geweest met gevierde rijders als Pat Moss en Michelle Mouton die zich geheel op eigen kracht bewezen hebben als zeer goede rijders. Dat extra publicitaire voordeel hadden ze niet eens nodig. Als er een aparte, mindere, vrouwenklasse was geweest had je hen van een kans beroofd om daadwerkelijk te laten zien wat ze waard zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 07:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Susie Wolff heeft dat plan al bekritiseerd en het belachelijk te vinden, zij wil zich juist mengen tussen de andere coureurs, zij is helemaal niet bezig met dat man/vrouw gezeur. Aan de ene kant naief, want ik denk ook zeker dat het bij vrouwen indd anders werkt in het bolletje wat betreft de 'mental skills', voornamelijk ruimtelijk inzicht en reactievermogen, maar ook met stress gaan vrouwen anders om dan mannen en angst net zo. Maar ik bejubel wel haar instelling en zij gewoon de 'niet zeuren maar doen' houding aanneemt. #TeamSusie
Wij zijn het zowaar een keer eens.quote:Op zondag 5 april 2015 11:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Wolff eens. Ik ben de laatste om verschillen tussen man en vrouw te ontkennen, maar ik zie geen verschil wat een vrouw zou verhinderen om races te winnen. Autosport is ook van oudsher de meest geemancipeerde sport ter wereld. Nog voor de eerste feministische golf raceten er al vrouwen, en hard ook. Je hebt een auto en je hebt de klok, dus is er weinig om op de prestaties af of bij te doen: er is geen glazen plafond. In de rallywereld is het ook nooit een probleem geweest met gevierde rijders als Pat Moss en Michelle Mouton die zich geheel op eigen kracht bewezen hebben als zeer goede rijders. Dat extra publicitaire voordeel hadden ze niet eens nodig. Als er een aparte, mindere, vrouwenklasse was geweest had je hen van een kans beroofd om daadwerkelijk te laten zien wat ze waard zijn.
Maar ik denk niet dat ik iets heel raars zeg als ik stel dat er voor elk meisje dat wil gaan racen er minstens 100 jongetjes klaarstaan die dat net zo graag willen. Dat maakt de kans dat er regelmatig een vrouw tot de top behoort niet heel groot, en de F1 is een hele kleine smalle top met weinig plek.
Dit is het vooral. De instroom is gewoon veel minder van vrouwen.quote:Maar ik denk niet dat ik iets heel raars zeg als ik stel dat er voor elk meisje dat wil gaan racen er minstens 100 jongetjes klaarstaan die dat net zo graag willen. Dat maakt de kans dat er regelmatig een vrouw tot de top behoort niet heel groot, en de F1 is een hele kleine smalle top met weinig plek.
Ik weet niet of dat wel zo belangrijk is, misschien speelt wel veel meer mee dat sport in de VS meer een familie-uitstapje is, en dus meisjes al vroeg in aanraking komen met de sport die papa leuk vindt. Michelle Mouton had ook een rolmodel kunnen zijn, maar zij werd vooral gevierd door de mannelijke rallyfans, en een verdwaalde feministe die er toevallig van gehoord had.quote:Op zondag 5 april 2015 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wij zijn het zowaar een keer eens.
Een tak van autosport waar vrouwen wel veel aanwezig zijn is drag racing. En ook succesvol, ze winnen regelmatig races en een vrouw werd in 2014 kampioen in de pro stock klasse.
Een grote reden daarvoor is denk ik omdat er in de jaren 70 maar een vrouw was die mee deed (Shirley Muldowny) en die ook meteen een paar keer kampioen werd. Die liet dus zien dat het kan en is een role model voor meisjes. Zoiets hebben we (nog) niet in andere takken van autosport.
Dat weet ik niet zo, de dochters van John Force bijvoorbeeld zijn gaan racen omdat hun vader dat deed en ze vinden het zelf ook leuk. Dus wederom rolmodel. Dat autosport voornamelijk aantrekkingskracht heeft op mannen is waar, maar naar mijn mening wordt dat ook een self-fulfilling prophecy. Oftewel, omdat het voornamelijk mannen aantrekt denken ook vrouwen dat er voor hun niets te vinden is.quote:Op zondag 5 april 2015 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo belangrijk is, misschien speelt wel veel meer mee dat sport in de VS meer een familie-uitstapje is, en dus meisjes al vroeg in aanraking komen met de sport die papa leuk vindt. Michelle Mouton had ook een rolmodel kunnen zijn, maar zij werd vooral gevierd door de mannelijke rallyfans, en een verdwaalde feministe die er toevallig van gehoord had.
Even heel kort door de bocht, het zal over het algemeen wel gaan om meisjes waar een kop op zit. Het zullen toch meisjes zijn die al van jongs af aan hun eigen plan trekken, donder op met je poppenhuis, ik ga in een boom klimmen. Alle meisjes willen paardrijden, doe mij maar een brommer, het type meisje dat altijd met jongens omgaat zeg maar. Dat vraagt al aardig wat eigenzinnigheid en ik vraag me dan ook af of die wel zo hard een vrouwelijk rolmodel nodig hebben. Het is immers het type dat zich sowosie wil en kan meten met de jongens.
Dat bedoel ik ook eigenlijk, je hebt het over meisjes die jongensdingen leuk vinden. Dat zijn uitzonderingen, prima, alleen waarom zouden ze dan geholpen zijn met een vrouwelijk rolmodel? Ze moeten in contact komen met de sport, maar of dat via een man of via een vrouw is zal niet zoveel uitmaken, als ze kiezen wie hun voorbeeld is hebben ze net zo goed recht op een individuele keuze als de jongens, en zijn ze niet gebonden aan die ene vrouw.quote:Op zondag 5 april 2015 12:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo, de dochters van John Force bijvoorbeeld zijn gaan racen omdat hun vader dat deed en ze vinden het zelf ook leuk. Dus wederom rolmodel. Dat autosport voornamelijk aantrekkingskracht heeft op mannen is waar, maar naar mijn mening wordt dat ook een self-fulfilling prophecy. Oftewel, omdat het voornamelijk mannen aantrekt denken ook vrouwen dat er voor hun niets te vinden is.
Uitzonderingen worden makkelijker geaccepteerd, rolmodellen zijn niet zo dwingend meer. Dat is een goede zaak, maar daarmee vermindert ook het belang van vrouwelijke rolmodellen. De vraag of een vrouw het uberhaupt zou kunnen en niet tijdens een race overvallen wordt door vrouwenprobleempjes als plotseling opkomende hysterie, huilbuien en een onbedwingbare neiging om in de spiegel haar make-up te controleren zijn we toch wel voorbij hoop ik.quote:Maar wellicht heb je een punt en ik denk dat het in de toekomst absoluut beter gaat worden. Antieke geslachtsrollen verdwijnen steeds meer en het duurt gewoon een generatie of twee voordat dat doorwerkt in de cultuur.
ooit als een probleem werd gezien sowieso.quote:De vraag of een vrouw het uberhaupt zou kunnen en niet tijdens een race overvallen wordt door vrouwenprobleempjes als plotseling opkomende hysterie, huilbuien en een onbedwingbare neiging om in de spiegel haar make-up te controleren zijn we toch wel voorbij hoop ik.
Dat is een stroman.quote:Op zondag 5 april 2015 12:52 schreef Beach het volgende:
Het soort vrouw dat serieus gaat racen heeft gewoon de mentaliteit net zoals de mannen.
Niet het soort dat verwacht omdat ze vrouw is dat alles haar maar aan komt waaien en iedereen alles voor haar moet doen.
Dan ben je nogal naiëf.quote:Dus ik verwacht niet dat
[..]
ooit als een probleem werd gezien sowieso.
Ik wil wel over voetbal en darten schrijven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:10 schreef WEST het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)graag-schrijven.html
nee die klopt niet. Morgen komt de goede standquote:Op woensdag 8 april 2015 16:48 schreef Googolplexian het volgende:
Standings in de OP kloppen niet echt (of ik moet browser-geschiedenis eens wissen).
Ik geloof er helemaal geen zak van.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:49 schreef tong80 het volgende:
In Maleisië legde Williams met Valtteri Bottas en Felipe Massa beslag op de vijfde en zesde plaats. Red Bull en Toro Rosso denken zich in China met dat team te kunnen meten.
Tsja, "meten met", definieer meten met. Misschien dat ze op verse banden wel vergelijkbare rondetijden kunnen rijden. Of tijdens pitstops er even voor kunnen rijden. Maar normaal gesproken zullen ze de Williamsen echt niet bij kunnen houden. Net zoals normaal gesproken een Mercedes nog weinig te vrezen zal hebben van een Ferrari. Maar in de F1 kunnen altijd verrassende dingen gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal geen zak van.
Neemt niet weg dat ik het ze help hopen.
Conditioneel niet genoeg vermogen. Het is gewoon logisch dat vrouwen conditioneel niet het niveau van mannen hebben en daardoor ook in de racerij tekort komen.quote:Op zondag 5 april 2015 11:46 schreef Zorro het volgende:
Bij darten, snooker, schaken om maar wat te noemen zie ik ook geen reden waarom vrouwen niet gewoon hetzelfde zouden kunnen als mannen. Toch blijven de schaakzusje Polgar de hoge uitzondering hierin.
maar eem knaap van net 17 heeft dat wel?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Conditioneel niet genoeg vermogen. Het is gewoon logisch dat vrouwen conditioneel niet het niveau van mannen hebben en daardoor ook in de racerij tekort komen.
Blijkbaar heeft die dat vermogen ja. Dat zie je ook in het zwemmen bijvoorbeeld. Ik noem een Ian Thorpe op de 400 meter.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
[..]
maar eem knaap van net 17 heeft dat wel?
Nee die HTML heb ik voor afbeeldingen vervangen. Het is wel in een tabel gemaakt en daar een screen van gemaakt. Dus geen last meer van kapotte OP'squote:
betersquote:Op donderdag 9 april 2015 00:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee die HTML heb ik voor afbeeldingen vervangen. Het is wel in een tabel gemaakt en daar een screen van gemaakt. Dus geen last meer van kapotte OP's
Ja mij ook. Ik dacht dat als ik hem plaats hem de volgende automatisch ook in tabel kwam. Helaas niet dus.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
beterswant die " LOL, OP
" opmerkingen begonnen toch wel te vervelen op 't laatst.
Nu nog iets verzinnen om de trolls te negeren en dan is er weer een topic als vanouds
Mehquote:Op donderdag 9 april 2015 14:05 schreef WEST het volgende:
De grindbak bij de pits ingang is verdwenen. Is een lap asfalt geworden.
Hier zit een Verstappengrap in...quote:Op donderdag 9 april 2015 14:05 schreef WEST het volgende:
De grindbak bij de pits ingang is verdwenen. Is een lap asfalt geworden.
Het ging in Maleisie wel bijna mis op een soort gelijke manier als Hamilton destijds. Dus het zou me niks verbazen.quote:
0%quote:
Met die lap asfalt parkeert Malledonna zijn wagen gewoon op die bandenstapel daar.quote:
Slaat ze ook harder dan een mannelijke (kick)bokser? MMA is niet alleen hard slaan, hoeft zelfs niet eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:18 schreef Googolplexian het volgende:
Over die vrouwen-discussie : Laat maar zien.
Al dat gelul over waar vrouwen fysiek niet in staat toe zouden zijn komt mij een beetje te bekend voor uit tijden dat men van "bepaalde" rassen zeiden dat ze niet goed zouden presteren in sport. Inmiddels weten we beter maar dat is ook alleen maar omdat de kansen gegeven zijn en argumenten plaats hebben gemaakt voor bewijs.
En nee ... niet eens in de 10 jaar een vrouw in een F1-auto zetten en als dat niet naar volle tevredenheid gaat de komende 10 jaar roepen; "zie je wel?!".
Net zoals Max zullen er ook zat vrouwen zijn met aangeboren talent voor F1. Die vind je niet met de huidige houding naar vrouwen in de F1.
Edited to add :
Was mij inderdaad opgevallen, nu je het zo zegt.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:34 schreef WEST het volgende:
Het ging in Maleisie wel bijna mis op een soort gelijke manier als Hamilton destijds. Dus het zou me niks verbazen.
Heb je Massa gezien?:P zoutzak XDquote:Op donderdag 9 april 2015 12:25 schreef tsystem het volgende:
Ligt Ericsson daar bijna te slapen of is hij stoned? Erg fris ziet hij er in ieder geval niet uit.
Max is dus beter dan Hamiltonquote:Op donderdag 9 april 2015 15:34 schreef WEST het volgende:
[..]
Het ging in Maleisie wel bijna mis op een soort gelijke manier als Hamilton destijds. Dus het zou me niks verbazen.
Yep. Het verschil tussen mercedes en ferrari lijkt groter te zijn, vooral op het rechte stuk. Als er niks stuk gaat, gaat Hamilton met gemak winnen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 05:50 schreef Geralt het volgende:
Niemand VT1 gekeken? Ik niet in elk geval.
Lewis voor Rosberg en Vettel. Max P12 en Sainz 4 tienden sneller dan Max
Buitenomquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:13 schreef KingRadler het volgende:
gunstig voor Verstappen hoe meer asfalt hoe beter.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:19 schreef Max23 het volgende:
WTF was dat![]()
Een man die tussen de auto's door over de finishlijn rent![]()
Toro Rosso heeft een Renault motor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:21 schreef aesop het volgende:
McLaren iserg goed bezig tot nu toe! Toro Rosso zit er weer goed bij maar kennelijk is hun topsnelheid een van de laagste. Hoewel het verschil minder groot is dan ik dacht. Aan de andere kant, Alonso stond vorig jaar op het podium met een vrij matige ferrarimotor.
Moet er wel heel wat fout gaan bij anderen wil TR dat lukkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:37 schreef aesop het volgende:
[..]
Duh...ging er om dat je met een relatief zwakke motor podium kunt rijden.
Op die manier, maar Toro Rosso gaat normaal gesproken geen podium halen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:37 schreef aesop het volgende:
[..]
Duh...ging er om dat je met een relatief zwakke motor podium kunt rijden.
Nee was net een bruidspaar op de tribune op tvquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
je trouwt vandaag in Shanghai of begrijp ik het niet goed?
OK, ik heb het wel aan staan maar kijk niet echtquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nee was net een bruidspaar op de tribune op tv
Ben op t werk dus ik kijk af en toe maar die zag ik net hahahquote:Op vrijdag 10 april 2015 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik heb het wel aan staan maar kijk niet echt
Ik denk dat ze gewoon de snelheid missenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:05 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop dat ze bij STR bezig zijn met de long run set ups...
Zou Red Bull ineens zo'n grote stap gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de snelheid missen
Lijkt het helaas vooralsnog wel op..quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon de snelheid missen
meestal wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geen live/volledige uitzending hier (we hebben geen SKY sports) om terug te kijken... Kunnen het wel met de BBC samenvattingen doen, maar helemaal kijken is leuker, ookal moeten we dan wel de BBC presentatie missen![]()
Weet iemand of deze dingen ook online worden gegooid toevallig? Dwnldbl?
Deze zijn vaak ook wel als torrent te downloaden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
Geen live/volledige uitzending hier (we hebben geen SKY sports) om terug te kijken... Kunnen het wel met de BBC samenvattingen doen, maar helemaal kijken is leuker, ookal moeten we dan wel de BBC presentatie missen![]()
Weet iemand of deze dingen ook online worden gegooid toevallig? Dwnldbl?
Nee, maar punten leek me best mogelijk toen ik dat typte. Topsnelheid lijkt minder belangrijk,ook gezien de posities van RedBull. Maar Toro Rosso valt erg tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Op die manier, maar Toro Rosso gaat normaal gesproken geen podium halen.
Nee dat is die Britse priester.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Hockenheim-baanrenner is naar China geemigreerd?
Momenteel Irvine interview bij Sky inclusief over die crash met Verstappen in Brazilië '94 waarbij Irvine 3 races geband werd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 10:34 schreef kweetutniet het volgende:
BBC zend maar 10 wedstrijden Live uit. Dit weekend alleen samenvattingen en volgende week weer alles live op BBC1.
Het live BBC verslag van wedstrijd van Malaysia kun je downen via een torrent . En die is echt de moeite waard om terug te kijken (met name de voorbeschouwing) met minimaal 20 minuten ooohs en waauws van Eddy Jordan over Verstappen (met intervieuws).
Dit is gewoon waar ze horenquote:Op vrijdag 10 april 2015 10:07 schreef aesop het volgende:
[..]
Nee, maar punten leek me best mogelijk toen ik dat typte. Topsnelheid lijkt minder belangrijk,ook gezien de posities van RedBull. Maar Toro Rosso valt erg tegen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef Beach het volgende:
F1, MotoGP en World Superbikes. Wordt weer een drukke zondag.
ik ga weer geen klote gedaan krijgen in/aan of rond het huisquote:
Heerlijk!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef Beach het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:51 schreef Beach het volgende:
En IndyCar, Nascar, Formule 3, Blancpain Endurance Series, FR 2.0 NEC.quote:
Onzin. Op de medium band lange stint ging Raikkonen harder dan de Mercedessen...het wordt een leuk weekend. Op 1 rondje is Mercedes sneller, qua racepace zijn Ferrari en Mercedes evenredig aan mekaar. Wordt leuk weekend!quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Dit is gewoon waar ze horen
Eerst komt Mercedes
Dan op redelijke afstand ferrari
Dan op redelijke afstand williams
Dan op korte afstand red bull
En dan is er op korte afstand een groepje van TR, Lotus en Sauber
Daarna komt op redelijke afstand FI
Dan op onbekende afstand mclaren
En dan komt Manor
op zondag werkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
ik ga weer geen klote gedaan krijgen in/aan of rond het huis![]()
Ik hoop het maar denk dat door het koudere weer (tov Maleisië) het moeilijker wordt voor Ferrari of eigenlijk makkelijker voor Mercedesquote:Op vrijdag 10 april 2015 13:56 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Onzin. Op de medium band lange stint ging Raikkonen harder dan de Mercedessen...het wordt een leuk weekend. Op 1 rondje is Mercedes sneller, qua racepace zijn Ferrari en Mercedes evenredig aan mekaar. Wordt leuk weekend!
je moet naar de kerk zeker op zondag?quote:
Wat een onzin. Hij vraagt toch niet om de camera op z'n gezicht te krijgen? Het zijn de media die het in beeld brengen. Jos heeft ook maar te doen wat TR hem zegt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:05 schreef 0108daniel het volgende:
vd Gijp heeft inderdaad wel gelijk.
Jos is bijna meer in beeld dan Max zelf.
en de marathon, waar ik zelf ook aan mee doequote:Op vrijdag 10 april 2015 13:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
En IndyCar, Nascar, Formule 3, Blancpain Endurance Series, FR 2.0 NEC.
Nee maar wel toevallig boos weglopen als Max zijn motor kapot gaat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij vraagt toch niet om de camera op z'n gezicht te krijgen? Het zijn de media die het in beeld brengen. Jos heeft ook maar te doen wat TR hem zegt.
Het is de schuld van Jos dat hij gefilmd wordt?quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee maar wel toevallig boos weglopen als Max zijn motor kapot gaat.
En heel toevallig schakelt de camera dan over op Jos.
Je denkt dat als ie thuis op de bank had gezeten,zonder enige camera in de buurt, dat ie niet met de afstandbediening gesmeten zou hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2015 16:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Jos zei tegen de cameraman (want Jos wist dat de auto kapot ging); film me meteen als ik boos doe !!!!!!quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:16 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Vader van Button was ook vaak in beeld als Jenson zelf in beeld was geweest, puur regie werk. Ik wou dat ik het die Nicole kwaad kon nemen, of die vriendin van Rosberg, maar ze hebben daar 0,0 invloed op.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:05 schreef 0108daniel het volgende:
vd Gijp heeft inderdaad wel gelijk.
Jos is bijna meer in beeld dan Max zelf.
Dat weet ik wel zeker. Er werd gevloekt en gescholden. En subiet nog een rondje bier besteld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Sterker nog, ikzelf stond op het punt met de AB te gooien, en ik denk Vosss op café evengoed....
mijn kerk is toevallig op zaterdagavond 20:45quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je moet naar de kerk zeker op zondag?
Ik heb tentamensquote:Op vrijdag 10 april 2015 12:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
ik ga weer geen klote gedaan krijgen in/aan of rond het huis![]()
Dat Jan ooit gezegd heeft dat Jos een lul eerste klas is is later in 2008 weer bijgelegd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vader van Button was ook vaak in beeld als Jenson zelf in beeld was geweest, puur regie werk. Ik wou dat ik het die Nicole kwaad kon nemen, of die vriendin van Rosberg, maar ze hebben daar 0,0 invloed op.
Wat ik vooral mooi vind aan Jan zijn reactie,is dat hij de persoon Jos Verstappen buiten discussie houdt, hij heeft ook wel eens gezegd dat Jos een lul eerste klas is, maar op dit gebied, zijn kunnen en zijn coaching met Max, kan je hem gewoon totaal niets verwijten, heeft imo een uitstekende staat van dienst en nu ook 1 van de beste rijders coaches die de f1 wereld dit moment kent (& bekend is).
Jos zou zo het stokje van Helmut over kunnen nemen, oog voor puur talent, oog voor autotecniek en autosport en een vechter, iemand die hoe dan ook een doel voor ogen heeft, geen gejammer, geen gemaar.
Dat wist ik niet, dat zou dan wel dat A1GP verhaal zijn, salaris etc. etc.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat Jan ooit gezegd heeft dat Jos een lul eerste klas is is later in 2008 weer bijgelegd.
Max is gewoon het uithangbord voor heel autosport Nederland is een feit. Iedereen profiteerd ervan. Zul je straks ook gewoon met DTM etc zien. Het zelfde geldt voor vd Mark in de superbike.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, dat zou dan wel dat A1GP verhaal zijn, salaris etc. etc.
Desaltniettemin, prachtig pleidooi waarom Max en Jos op dit moment hele goede dingen doen voor de Nederlandse autosport. Max is pas 2 GP's verder, maar bij Coronel dus o.a. al 20% méér kartheats verreden !
http://www.telegraaf.nl/t(...)tm_campaign=facebook
quote:Op vrijdag 10 april 2015 16:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vader van Button was ook vaak in beeld als Jenson zelf in beeld was geweest, puur regie werk. Ik wou dat ik het die Nicole kwaad kon nemen, of die vriendin van Rosberg, maar ze hebben daar 0,0 invloed op.
Die V/d Mark neem ik niet serieus als ik zijn resultaten in de 125cc en Moto2 bekijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 17:41 schreef WEST het volgende:
[..]
Max is gewoon het uithangbord voor heel autosport Nederland is een feit. Iedereen profiteerd ervan. Zul je straks ook gewoon met DTM etc zien. Het zelfde geldt voor vd Mark in de superbike.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:00 schreef Nober het volgende:
VI maakt wat los, en dat terwijl die uitzending al een paar weken geleden is.
[..]
Die V/d Mark neem ik niet serieus als ik zijn resultaten in de 125cc en Moto2 bekijk.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:00 schreef Nober het volgende:
VI maakt wat los, en dat terwijl die uitzending al een paar weken geleden is.
[..]
Die V/d Mark neem ik niet serieus als ik zijn resultaten in de 125cc en Moto2 bekijk.
Jan moet niet zo overdrijven.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:58 schreef Geralt het volgende:
http://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/324152/
Hulde voor Lammers
Domme mensen van VI.
Achter die schermen zijn ook camera'squote:Op vrijdag 10 april 2015 18:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jan moet niet zo overdrijven.
Ze brengen Jos in verband met een grindbak... Nounou, poehpoeh.
De onderliggende boodschap: blijf achter de schermen, is zo gek nog niet overigens.
Je kan ook je mond houden...quote:
Klopt, want Hulkenberg heeft zijn zes punten in de eerste race gepakt, Max in de tweede. Sainz 4+2. Dus Nico voor Max voor Carlos in de stand.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:07 schreef Geralt het volgende:
Ik dacht dat Verstappen in de stand voor Sainz stond met gelijke punten omdat Max zijn punten in 1 race verzameld heeft en Sainz er 2 voor nodig had, maar ik zie nu pas dat Hulkenberg ook 6 punten heeft en die staat boven Max?
Althans in het overzicht wat in dit topic staat. Op de officiele site die volkomen kut geworden is kan ik het waarschijnlijk niet vinden de actuele WK stand.
Iemand?
Ach zo. Ik dacht al als Max 6 punten heeft kan Nico die nooit ook gehaald hebben, maar ik was even vergeten dattie dan waarschijnlijk diezelfde punten een race eerder gehaald moet hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:09 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Klopt, want Hulkenberg heeft zijn zes punten in de eerste race gepakt, Max in de tweede. Sainz 4+2. Dus Nico voor Max voor Carlos in de stand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:12 schreef Beach het volgende:
Max bij de Sky F1 showNu wil ik het ook weten ook. Waar kijkt iedereen naar Sky!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
Volgens mij werkt het altijd al via dit principe. Eerst wordt naar de hoogste klasering gekeken en daarna naar het tijdstip waarop deze gehaald zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ach zo. Ik dacht al als Max 6 punten heeft kan Nico die nooit ook gehaald hebben, maar ik was even vergeten dattie dan waarschijnlijk diezelfde punten een race eerder gehaald moet hebben
Werd er voorheen niet met gedeelde plaatsen geteld? Er staat me wel vaag iets bij, maar ik weet het niet zeker.
Ergo: is dit altijd al zo?
Illegale streams?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nu wil ik het ook weten ook. Waar kijkt iedereen naar Sky!?
Omdat Alonso nog geen race heeft gefinished.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef Geralt het volgende:
Ik zie ineens dat Alonso niet op de officiële site in de WK stand staat?!
http://www.formula1.com/c(...)river-standings.html
Ja maar dan heeft ie toch ook gewoon 0 punten?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:15 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Omdat Alonso nog geen race heeft gefinished.
Nee, want hij is officieel niet geklasseerd in de race, dan krijg je ook geen 0 punten achter je naam.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ie toch ook gewoon 0 punten?
Ja ik weet dit waarschijnlijk ook wel gewoon, maar nu even niet, ik heb een zware week achter de rug met in totaal iets van 2 volledige nachten minder slaap dan ik gehad zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Vosss, hoelang kijk je al manOlav heeft dit al uitgebreid uitgelegd in '94, '97, '00, '01, '02, '07, '11 en 2 weken geleden
9 uurquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja ik weet dit waarschijnlijk ook wel gewoon, maar nu even niet, ik heb een zware week achter de rug met in totaal iets van 2 volledige nachten minder slaap dan ik gehad zou moeten hebben.
Te laat naar bed, te vroeg op, kansenparels van de multicul die inbreken en kabaal maken 's nachts en weet ik wat al dies meer zij.
Vanavond maar vroeg naar bed. De Q is om wat, 11 toch?
Beste resultaat > Tweede bestequote:Op vrijdag 10 april 2015 21:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ach zo. Ik dacht al als Max 6 punten heeft kan Nico die nooit ook gehaald hebben, maar ik was even vergeten dattie dan waarschijnlijk diezelfde punten een race eerder gehaald moet hebben
Werd er voorheen niet met gedeelde plaatsen geteld? Er staat me wel vaag iets bij, maar ik weet het niet zeker.
Ergo: is dit altijd al zo?
Owja, 11 april 9 uur niet 9 april 11 uurquote:
Er wordt altijd gekeken naar de klasseringen als het aantal punten gelijk is. Hulkenberg heeft een 7de en 14de plaats. Max een Dnf en een 7de plaats. Sainz een 8ste en 9de. Vandaar Hulkenberg voor Max want een 14de tov een dnf en beiden voor Sainz want 7de vs 8ste als hoogste klassering.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:14 schreef lasters het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het altijd al via dit principe. Eerst wordt naar de hoogste klasering gekeken en daarna naar het tijdstip waarop deze gehaald zijn.
Inderdaad, nu je het zegt. Had het verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er wordt altijd gekeken naar de klasseringen als het aantal punten gelijk is. Hulkenberg heeft een 7de en 14de plaats. Max een Dnf en een 7de plaats. Sainz een 8ste en 9de. Vandaar Hulkenberg voor Max want een 14de tov een dnf en beiden voor Sainz want 7de vs 8ste als hoogste klassering.
volgende week is de race eind van de middag. Een avond race in Bahreinquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Owja, 11 april 9 uur niet 9 april 11 uur
Ik moet meer slapen. Volgende week ga ik daarmee beginnen. Gelukkig kan ik dankzij goed nieuws bij de dierenarts zojuist elke ochtend een half uur langer in mn nest blijven liggen. Gaat goed met dikke Mike
Even googelen op Acestream, werkt perfect.quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:13 schreef Geralt het volgende:
Op vrijdag 10 april 2015 21:12 schreef Beach het volgende:
Zit net te kijken...quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:39 schreef LWD-Godius het volgende:
Zo te zien kan max weer niet tippen aan de snelheid van Carlos over 1 rondje. Hopelijk krijgen ze verschillende strategieën voor de race want Carlos heeft hier duidelijk de overhand op max.
Want in Malaysia werkte Carlos zijn strategie met 2x stoppen ipv 3x ook..quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:39 schreef LWD-Godius het volgende:
Zo te zien kan max weer niet tippen aan de snelheid van Carlos over 1 rondje. Hopelijk krijgen ze verschillende strategieën voor de race want Carlos heeft hier duidelijk de overhand op max.
9:00quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:46 schreef Reismeis het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd is de echte race morgen?
Vind het toch wel leuk om weer is te bekijken met Max in de baan...
8 uur zomertijd, 7 uur wintertijd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:46 schreef Reismeis het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd is de echte race morgen?
Vind het toch wel leuk om weer is te bekijken met Max in de baan...
8 uur tochquote:
Logisch. Sainz lijkt beter in de kwalificatie. Ricciardo gaat m ook verslaan. Nasr wellicht ook wel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:50 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja zeg... Ome Max gaat al blij zijn met P10...
ja dat met een ==>quote:
Hmja...quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch. Sainz lijkt beter in de kwalificatie. Ricciardo gaat m ook verslaan. Nasr wellicht ook wel.
Verstappen maakte een fout in Australië, eens kijken hoe ze het nu doen zonder fouten en zonder regen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch. Sainz lijkt beter in de kwalificatie. Ricciardo gaat m ook verslaan. Nasr wellicht ook wel.
Het vierde team blijven ze sowieso niet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Verstappen maakte een fout in Australië, eens kijken hoe ze het nu doen zonder fouten en zonder regen.
Maar Toro Rosso zal het moeilijk genoeg krijgen om het vierde team te blijven.
P8-9 lijkt me normaal.quote:Op zaterdag 11 april 2015 08:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het vierde team blijven ze sowieso niet.
RTLquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:02 schreef King_Merc het volgende:
Iemand een stream? , geen sport 1 hier...
Hopelijk is Mercedes en Ferrari niet zo snel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:06 schreef Fer het volgende:
Denk trouwens dat STR in de race net zo snel is als RB. Williams wellicht nog sneller.
Meer dan een seconde sneller dan de Toro Rossos.quote:
Bandenverschil zou 1,5 sec per ronde zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer dan een seconde sneller dan de Toro Rossos.
verschil kan anderhalve seconde zijn met de banden las ik hier ergensquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer dan een seconde sneller dan de Toro Rossos.
Wie niet?quote:
Ik las ergens anders 1 seconde.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:10 schreef franklop het volgende:
[..]
verschil kan anderhalve seconde zijn met de banden las ik hier ergens
Dan zou hij toch niet zo snel zijn. Of ze hebben het licht gezien bij Mclarenquote:
Denk t ook ja...quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:12 schreef Fer het volgende:
Iedereen moet op soft denk ik? Alleen Mercedes misschien niet
softe banden. Terwijl een aantal teams o.a STR op de harde band de tijd neer gezet heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan zou hij toch niet zo snel zijn. Of ze hebben het licht gezien bij Mclaren
Ah ok.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:13 schreef WEST het volgende:
[..]
softe banden. Terwijl een aantal teams o.a STR op de harde band de tijd neer gezet heeft.
op zachtquote:
op de softs jaquote:
staan de pits dus jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:16 schreef Fer het volgende:
Zou Mercedes de gok wagen?,Sparen ze wel een setje soft op Ferrari.
nee in de run nuquote:
Verstappen rijdt nog en nu op soft.quote:
moet nog op softsquote:
zijn op de mediums wel sneller dan de FI en Lotus op soft. Dus jaquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:16 schreef Fer het volgende:
Zou Mercedes de gok wagen?,Sparen ze wel een setje soft op Ferrari.
Komt allemaal goed. Denk ik.quote:
let eens op zometeenquote:
6e jaquote:
Die kan er echt bijzonder weinig van.quote:
OK NU PAK IK METEEN EEN SPORT 1 ABONNEMENT !!!111!!!quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:20 schreef nils7 het volgende:
Voor diegene die geen Sport1 kijken, Olav houdt de sectoren van Max gewoon bij waardoor je al weet of ie goed zit of niet.
ik ben ook vergeten te wisselen. Maar ik had STR en Sauberquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik nu gewoon gewisseld had...
quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK NU PAK IK METEEN EEN SPORT 1 ABONNEMENT !!!111!!!
Lotus zou wel eens het vierde team kunnen zijn.quote:
?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:20 schreef exile79 het volgende:
Waarom ging Alonso ook al weer naar Mclaren?
Ik ook Max en Nasrquote:Op zaterdag 11 april 2015 09:21 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben ook vergeten te wisselen. Maar ik had STR en Sauber
Waarmee?quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik nu gewoon gewisseld had...
Ik heb ook Sainz en Nasr. Maar veel Sauber lijkt me ook niet zo gunstig, Ericsson lijkt me niet een al te beste coureur.quote:Op zaterdag 11 april 2015 09:21 schreef WEST het volgende:
[..]
ik ben ook vergeten te wisselen. Maar ik had STR en Sauber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |