quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:23 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik toevallig wel! Grap, ik verdiep me daar niet in. Het spijt me.
Niet meer als ik mijn touw tevoorschijn heb gehaald.quote:
Boarden wat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
zonnetje is ook flink aan de shine hier, dus ik ga laatste muziekjes op telefoon gooien en dan ga ik eens boarden weer
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:30 schreef bondage het volgende:
Niet meer als ik mijn touw tevoorschijn heb gehaald.
De boemel van Zwolle naar Enschede zit vaak vol met mooie vrouwen heb ik gemerkt. Dat maakt zo'n rit erg aangenaam.quote:
Niet zo gek, dat ding zit zo vol altijd, de kans is dan erg grootquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef bondage het volgende:
[..]
De boemel van Zwolle naar Enschede zit vaak vol met mooie vrouwen heb ik gemerkt. Dat maakt zo'n rit erg aangenaam.
m'n nek breken lololquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat is t gekste wat je kan vindt je zelf?
Klopt, maar merk dat de verdeling man/vrouw in het voordeel van de vrouwen is, wat weer een voordeel voor de mannen is natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet zo gek, dat ding zit zo vol altijd, de kans is dan erg groot
Laterquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Muziek, check. Weer, check. Drinken, check.
Aight, later bbyppl
Lataa, breek je nek nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Muziek, check. Weer, check. Drinken, check.
Aight, later bbyppl
Ga overdrijvenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het gewoon vervelend hoe hard to get die Crip is.
Zal jou eens hard krijgenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het gewoon vervelend hoe hard to get die Crip is.
Ik lig echt zwetend angstig in mijn bed 's nachts met de gedachte hoeveel bergen werk ik moet verzetten om Crip te getten.quote:
beetje apart ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een stijfje van Hold the Line.
Ja echt lekker bezig. Ga hem nu wel opzetten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nice, ik mis de context. Way to go Zwabber.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nice, ik mis de context. Way to go Zwabber.
Wacht wat? Nou ben ik niet 100% op de hoogte van de catalogus van Heidevolk, maar ik ken verder geen Engelse nummers van ze. Is dit een primeur?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
wow heidevolk heeft nieuw nummer met engelse tekst
ik denk een primeur ja want voor mij ook eerste keer dat ik ze in het engels hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht wat? Nou ben ik niet 100% op de hoogte van de catalogus van Heidevolk, maar ik ken verder geen Engelse nummers van ze. Is dit een primeur?
alcoholistquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:18 schreef Flippiee het volgende:
CHEERS TO THE FREAKIN WEEKEND. I DRINK TO THAT YEAHHH
okee ik ga ff peukje doen buiten en mijn zusje rotschop geven en dan kom ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een beetje brak en ik wil wel met een prinses zoenen. Dus kom wel ffe online.
Fix ik ffe wat te eten en drinken en laptop opstarten en koffie en dan kom ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee ik ga ff peukje doen buiten en mijn zusje rotschop geven en dan kom ik
edit: komt onaardiger over dan ik het bedoeldequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:30 schreef Flippiee het volgende:
Doe dus rustig aan met dt peukje pls.
Heb laatste tijd bizar veel zin in een sigaret.
Oke je vat het zo op als ik bedoelde dus in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisterenavond/nacht al gehad. Die cocktails man man man. Ze waren sterk gemixt.
Joh ik voel me niet snel aangevallen en ik ben brak dus ik merk de helft toch al niet op😂quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
edit: komt onaardiger over dan ik het bedoelde
Ik voel me wel snel aangevallen dus ja als ik me dan inleef...quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joh ik voel me niet snel aangevallen en ik ben brak dus ik merk de helft toch al niet op😂
Ik heb het probleem dat ik altijd denk dat ik mensen onbedoeld beledig waardoor ik mezelf soort van probeer te verontschuldigen en uit te leggen tegelijkertijd waardoor de ander het dus wel als een belediging op vatquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik voel me wel snel aangevallen dus ja als ik me dan inleef...
Herkenbaar. Zelf erger maken terwijl de ander het überhaupt al niet zo ervaardequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik altijd denk dat ik mensen onbedoeld beledig waardoor ik mezelf soort van probeer te verontschuldigen en uit te leggen tegelijkertijd waardoor de ander het dus wel als een belediging op vat
Snap je mij nog
Precies.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:39 schreef jodelahity het volgende:
In dit specifieke geval dacht ik dus dat ik iets onnodig erg maakte en me daarom verontschuldigde terwijl het blijkbaar wel meeviel
Nee je hebt gelijk, die ontbreek ik. Wil je me ze leren. Plantsoen om 1:15.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies.en soms moet je ook denken 'fuck it' het is maar een forum. Eigenlijk is dit forum goed om sociale skills aan te leren.
Niet dat je die niet hebt ofzo (hier ga ik dus al) maar nou ja
Haha.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk is dit forum goed om sociale skills aan te leren.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, die ontbreek ik. Wil je me ze leren. Plantsoen om 1:15.
quote:
Je katten hebben een moordcomplot bedacht?quote:
Dit doen ze al 24/7quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef Flippiee het volgende:
Je katten hebben een moordcomplot bedacht?
Longboard of skateboard?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit doen ze al 24/7
Neen, ik merk dat na jaren niet boarden het best zwaar is om het weer op te pakken
Grunnquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja aangezien ik in de stad Groningen woon
Zie post boven je.quote:
Skateboard mang.quote:
crip, was jij op de radio gisteren?quote:
kreeg dm van hoink, maar was wegquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu de neiging om een drie meter lang longboard te maken en alsof er niets aan de hand is langs alle hipsters met een longboard te cruisen.
+150 browniepoints. Kan je tricks?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie post boven je.
[..]
Skateboard mang.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu de neiging om een drie meter lang longboard te maken en alsof er niets aan de hand is langs alle hipsters met een longboard te cruisen.
Wat is mijn totaal nu?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
+150 browniepoints. Kan je tricks?
heb ik wat gemist?quote:
Wat heb jij nou weerquote:
Over 9000.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is mijn totaal nu?
En ja, de basics heb wel weer onder de knie.
Maar ik moet het weer even wat vaker gaan oppakken, toch wel gemist![]()
En het weer gaat nu ook wat meer meewerken hoop ik.
Speakers eropquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien ook air ride inbouwen. Bouncen met die board jonguh.
Kan ik ook dingen kopen met die punten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Over 9000.
Ik moet ook eens vaker skaten
Dingen voor mijquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan ik ook dingen kopen met die punten?
We moeten een skate & eet houden! En doen inderdaad. Heerlijk.
Maar waar worden die punten geaccepteerd dan?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dingen voor mij![]()
![]()
![]()
Ik kan bijna een ollie
Tony hawk pro skater?quote:
Bij de browniestorequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar waar worden die punten geaccepteerd dan?![]()
Je moet ergens beginnen jwz
quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is dat het daadwerkelijk geld kost, anders had ik het gedaan.
LittleBrownie.nlquote:
Voor station Enschede heb je een skateparkje toch? Die is volgens mij best okéquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is mijn totaal nu?
En ja, de basics heb wel weer onder de knie.
Maar ik moet het weer even wat vaker gaan oppakken, toch wel gemist![]()
En het weer gaat nu ook wat meer meewerken hoop ik.
quote:
Mag ik ook mee met de skate en eet?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kan ik ook dingen kopen met die punten?
We moeten een skate & eet houden! En doen inderdaad. Heerlijk.
Jep, wel een kut parkjequote:Op vrijdag 3 april 2015 17:08 schreef politiekman het volgende:
[..]
Voor station Enschede heb je een skateparkje toch? Die is volgens mij best okékon er al wel een kickflippie vanaf?
No problem!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:09 schreef politiekman het volgende:
[..]
Mag ik ook mee met de skate en eet?
Echt, als ik het geld ervoor zou hebben zou mijn vrije tijd gevuld zijn met dat soort onzin.quote:
Die zijn tofquote:
Ah jammer, ik zag daar namelijk best een sexy handrailtje. Hoe zit et met street in Enschede? Misschien kom ik wel een keertje langs, als jij me meeneemt met een rodje street.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep, wel een kut parkjeEn allemaal vervelende kinderen
Niks voor mij.
En ja, na een paar pogingen wel weer, gelukkig
http://www.defabriek.org/fotos/quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:11 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ah jammer, ik zag daar namelijk best een sexy handrailtje. Hoe zit et met street in Enschede? Misschien kom ik wel een keertje langs, als jij me meeneemt met een rodje street.
staat nog niet op soundcloudquote:
Madelieffquote:Op vrijdag 3 april 2015 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat nog niet op soundcloud
met wie mag je gaan daten?
nicequote:
Ja, Enschede zelf is meh. Of je moet in binnenstad gaan, of juist wat verder afgelegen juist.quote:
Matig danquote:
quote:
Jammer man, had het wel verwacht omdat het wel een beetje een nieuwere stad is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, Enschede zelf is meh. Of je moet in binnenstad gaan, of juist wat verder afgelegen juist.
Het is niet echt skate-friendly
Moet zeggen omdat ik het al een tijd niet heb gedaan ik ook niet meer helemaal up2date ben.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:35 schreef politiekman het volgende:
[..]
Jammer man, had het wel verwacht omdat het wel een beetje een nieuwere stad is.
Is goed, het lekkere weer komt er weer aan als het goed is. Kom ik wel een keer een dagje skaten!quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet zeggen omdat ik het al een tijd niet heb gedaan ik ook niet meer helemaal up2date ben.
Maar nu zal ik er wat meer op gaan letten
Ga jij dan ook mee skaten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dingen voor mij![]()
![]()
![]()
Ik kan bijna een ollie
Aight, is chill.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:38 schreef politiekman het volgende:
[..]
Is goed, het lekkere weer komt er weer aan als het goed is. Kom ik wel een keer een dagje skaten!Lijkt me lachen
Maybequote:
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
zei Surge laatst ook over mijn muziekstijl
Een Marokkaanse die valt voor Kurt Cobain ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
zei Surge laatst ook over mijn muziekstijl
je hebt gesport > hebt snel suikers nodig > zodat je kan dansen op een gala.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
zo ironic wel
sportkleding --> chocolade halen --> gala make up.
beter luister je morgen weerrquote:
hijs echt hot thoquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Marokkaanse die valt voor Kurt Cobain ?
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je hebt gesport > hebt snel suikers nodig > zodat je kan dansen op een gala.
Mensen die dit niet snappen
HAHA, die nieuwe belfunctie van app is echt leuk. Behalve toen je me gisteren 2 keer wakker liet schrikken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Crip is sws moeilijk bby, dan ben je lief dan ben je weer een sukkel, en elke keer als je aan het typen bent gaat ze je onderbreken.
lastig wel deze
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
je hebt gesport > hebt snel suikers nodig > zodat je kan dansen op een gala.
Mensen die dit niet snappen
Echt zonde dat hij dead is. zijn stem is ook echt hotquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
een lijk hot vinden![]()
Maar wel rip deze held
sorry lumpy ging 2 keer op dat knopje staanquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:13 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, die nieuwe belfunctie van app is echt leuk. Behalve toen je me gisteren 2 keer wakker liet schrikken.
Die hebben ze hier (nog) niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Crip het volgende:
wie heeft die nieuwe oreo ijsjes geprobeerd btw?
Die lijken mij niet lekkerquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Omg ik heb weer cornetto's in koffie smaak
raw-assquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Echt zonde dat hij dead is. zijn stem is ook echt hot
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou alleen van nep koffie. IJskoffie en dat soort dingen
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou alleen van nep koffie. IJskoffie en dat soort dingen
Hier, 7/10quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:14 schreef Crip het volgende:
wie heeft die nieuwe oreo ijsjes geprobeerd btw?
Ja kindaquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ga die binnenkort ook eens proberen
smaken ze echt oreoish?
had je mij gegoogledquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Als je een naam intypt in Google, en bij de 1e 3 letters al weet wie je bedoelt.
Knap wel![]()
ik heb alle info over je als startpagina dus niet nodigquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Resultaten voor Kim Kardashian
Zoek in plaats daarvan naar Kjiem Kerdeshen
Jonguh, ik weet heus wel wat ik wil zoeken hoor
Goed bezig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
ff de deur uit met Paramore op. Lang niet naar ze geluisterd
HAHA wat een baasquote:Op vrijdag 3 april 2015 18:35 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Man masturbeert half jaar lang in koffie collega
Siepiequote:Op vrijdag 3 april 2015 18:35 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Man masturbeert half jaar lang in koffie collega
quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kompuuters jatten terwijl de vrouw theme hospital speelt
Straks motorrijden met The Doors denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:19 schreef Crip het volgende:
ff de deur uit met Paramore op. Lang niet naar ze geluisterd
Nicequote:Op vrijdag 3 april 2015 20:33 schreef Crip het volgende:
Cookies are done
Zo op elkaar gestapeld zien ze weird uit kan niet plaatsen waar het op lijkt
[ afbeelding ]
Soz, ik wacht nog steeds op die dag dat ik voor je moest koken.quote:
Damn, die lucht is goed zwart ook. Als dat geen onweer gaat wordenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef bondage het volgende:
Maan is goed zichtbaar vanavondFoto is een beetje crappie helaas, mijn telelens is niet zo geweldig als ik de zoom volledig benut.
[ afbeelding ]
De lucht was nog blauw. Ik heb echter de sluitertijd zo ingesteld dat de maan mooi naar voren zou komen. Geen onweer dusquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Damn, die lucht is goed zwart ook. Als dat geen onweer gaat worden
Gelukkigquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
De lucht was nog blauw. Ik heb echter de sluitertijd zo ingesteld dat de maan mooi naar voren zou komen. Geen onweer dus
quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gelukkig
Maar nice wel, zag het zojuist ook buiten. Waar zit jij ergens btw?
Volgens mij ben ik daar echt nog maar een paar keer geweestquote:
Moooi, op zulke dagen zit ik graag buiten in de nacht om te kijken in peaceee.quote:Op vrijdag 3 april 2015 20:55 schreef bondage het volgende:
Maan is goed zichtbaar vanavondFoto is een beetje crappie helaas, mijn telelens is niet zo geweldig als ik de zoom volledig benut.
[ afbeelding ]
pffffttttt is verquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Soz, ik wacht nog steeds op die dag dat ik voor je moest koken.
Ben hier gaan samenwonen met mijn (inmiddels ex) vriendin. Ik kom van origine uit Stadskanaal, ben daarna naar Gasselternijveenschemond verhuist en daarna naar Assen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar echt nog maar een paar keer geweest
Wat moet je daar mang
Thanks. Jammer dat het nu een beetje koud is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Moooi, op zulke dagen zit ik graag buiten in de nacht om te kijken in peaceee.
Legitieme reden. Geen plannen te vertrekken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ben hier gaan samenwonen met mijn (inmiddels ex) vriendin. Ik kom van origine uit Stadskanaal, ben daarna naar Gasselternijveenschemond verhuist en daarna naar Assen.
Vertelquote:Op vrijdag 3 april 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij
Ik ben het hier allemaal wel mee eens.quote:
Wat doe je vanavond?quote:
Nooit van gehoord.quote:
Halloquote:
Dat kanquote:
quote:
Hoihoiquote:
Je post slaat nergens meer opquote:
Beetje youtubefilmpjes kijken en muziekluisteren en niet veel meer.quote:
Dat vind ik nou ook.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:17 schreef Dagoduck het volgende:

89.000

Tieten?quote:
IK?! Pff..quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet echt een gesprek maar leef je uit
Wat doet die tegenwoordig?quote:
Ja geen idee eigenlijk. Volgens mij zag ik hem laatst nog ergens in een forum, maar daarnaast zie ik 'm nooit meer. Dacht tot toen dat 'ie gewoon weg wasquote:
Ja godver, dat wou ik posten.quote:
tietenquote:Op vrijdag 3 april 2015 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zie weer overal tieten hier![]()
Waarom niet, schaam je je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |