quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:23 schreef politiekman het volgende:
[..]
Ik toevallig wel! Grap, ik verdiep me daar niet in. Het spijt me.
Niet meer als ik mijn touw tevoorschijn heb gehaald.quote:
Boarden wat?quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
zonnetje is ook flink aan de shine hier, dus ik ga laatste muziekjes op telefoon gooien en dan ga ik eens boarden weer
quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:30 schreef bondage het volgende:
Niet meer als ik mijn touw tevoorschijn heb gehaald.
De boemel van Zwolle naar Enschede zit vaak vol met mooie vrouwen heb ik gemerkt. Dat maakt zo'n rit erg aangenaam.quote:
Niet zo gek, dat ding zit zo vol altijd, de kans is dan erg grootquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef bondage het volgende:
[..]
De boemel van Zwolle naar Enschede zit vaak vol met mooie vrouwen heb ik gemerkt. Dat maakt zo'n rit erg aangenaam.
m'n nek breken lololquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:34 schreef politiekman het volgende:
[..]
Wat is t gekste wat je kan vindt je zelf?
Klopt, maar merk dat de verdeling man/vrouw in het voordeel van de vrouwen is, wat weer een voordeel voor de mannen is natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet zo gek, dat ding zit zo vol altijd, de kans is dan erg groot
Laterquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Muziek, check. Weer, check. Drinken, check.
Aight, later bbyppl
Lataa, breek je nek nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Muziek, check. Weer, check. Drinken, check.
Aight, later bbyppl
Ga overdrijvenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het gewoon vervelend hoe hard to get die Crip is.
Zal jou eens hard krijgenquote:Op vrijdag 3 april 2015 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik vind het gewoon vervelend hoe hard to get die Crip is.
Ik lig echt zwetend angstig in mijn bed 's nachts met de gedachte hoeveel bergen werk ik moet verzetten om Crip te getten.quote:
beetje apart ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd een stijfje van Hold the Line.
Ja echt lekker bezig. Ga hem nu wel opzetten.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nice, ik mis de context. Way to go Zwabber.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
Nice, ik mis de context. Way to go Zwabber.
Wacht wat? Nou ben ik niet 100% op de hoogte van de catalogus van Heidevolk, maar ik ken verder geen Engelse nummers van ze. Is dit een primeur?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
wow heidevolk heeft nieuw nummer met engelse tekst
ik denk een primeur ja want voor mij ook eerste keer dat ik ze in het engels hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht wat? Nou ben ik niet 100% op de hoogte van de catalogus van Heidevolk, maar ik ken verder geen Engelse nummers van ze. Is dit een primeur?
alcoholistquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:18 schreef Flippiee het volgende:
CHEERS TO THE FREAKIN WEEKEND. I DRINK TO THAT YEAHHH
okee ik ga ff peukje doen buiten en mijn zusje rotschop geven en dan kom ikquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben een beetje brak en ik wil wel met een prinses zoenen. Dus kom wel ffe online.
Fix ik ffe wat te eten en drinken en laptop opstarten en koffie en dan kom ik.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee ik ga ff peukje doen buiten en mijn zusje rotschop geven en dan kom ik
edit: komt onaardiger over dan ik het bedoeldequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:30 schreef Flippiee het volgende:
Doe dus rustig aan met dt peukje pls.
Heb laatste tijd bizar veel zin in een sigaret.
Oke je vat het zo op als ik bedoelde dus in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisterenavond/nacht al gehad. Die cocktails man man man. Ze waren sterk gemixt.
Joh ik voel me niet snel aangevallen en ik ben brak dus ik merk de helft toch al niet op😂quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
edit: komt onaardiger over dan ik het bedoelde
Ik voel me wel snel aangevallen dus ja als ik me dan inleef...quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joh ik voel me niet snel aangevallen en ik ben brak dus ik merk de helft toch al niet op😂
Ik heb het probleem dat ik altijd denk dat ik mensen onbedoeld beledig waardoor ik mezelf soort van probeer te verontschuldigen en uit te leggen tegelijkertijd waardoor de ander het dus wel als een belediging op vatquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik voel me wel snel aangevallen dus ja als ik me dan inleef...
Herkenbaar. Zelf erger maken terwijl de ander het überhaupt al niet zo ervaardequote:Op vrijdag 3 april 2015 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het probleem dat ik altijd denk dat ik mensen onbedoeld beledig waardoor ik mezelf soort van probeer te verontschuldigen en uit te leggen tegelijkertijd waardoor de ander het dus wel als een belediging op vat
Snap je mij nog
Precies.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:39 schreef jodelahity het volgende:
In dit specifieke geval dacht ik dus dat ik iets onnodig erg maakte en me daarom verontschuldigde terwijl het blijkbaar wel meeviel
Nee je hebt gelijk, die ontbreek ik. Wil je me ze leren. Plantsoen om 1:15.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies.en soms moet je ook denken 'fuck it' het is maar een forum. Eigenlijk is dit forum goed om sociale skills aan te leren.
Niet dat je die niet hebt ofzo (hier ga ik dus al) maar nou ja
Haha.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:42 schreef Flippiee het volgende:
Eigenlijk is dit forum goed om sociale skills aan te leren.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, die ontbreek ik. Wil je me ze leren. Plantsoen om 1:15.
quote:
Je katten hebben een moordcomplot bedacht?quote:
Dit doen ze al 24/7quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef Flippiee het volgende:
Je katten hebben een moordcomplot bedacht?
Longboard of skateboard?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit doen ze al 24/7
Neen, ik merk dat na jaren niet boarden het best zwaar is om het weer op te pakken
Grunnquote:Op vrijdag 3 april 2015 16:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja aangezien ik in de stad Groningen woon
Zie post boven je.quote:
Skateboard mang.quote:
crip, was jij op de radio gisteren?quote:
kreeg dm van hoink, maar was wegquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu de neiging om een drie meter lang longboard te maken en alsof er niets aan de hand is langs alle hipsters met een longboard te cruisen.
+150 browniepoints. Kan je tricks?quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie post boven je.
[..]
Skateboard mang.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nu de neiging om een drie meter lang longboard te maken en alsof er niets aan de hand is langs alle hipsters met een longboard te cruisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |