SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gaby loopt ook al zo vreemdquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:57 schreef snetje het volgende:
Niet weg te slaan daar ... Laura heeft dus gewoon een hele dag bezoek![]()
[ afbeelding ]![]()
ik heb m door met die neus: als ze die latente *** een pijpbeurt geeft, geeft ze 'm met dr neus meteen automatisch een anale massage
verhip, een signature!![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:00 schreef ddww het volgende:
ik heb m door met die neus: als ze die latente *** een pijpbeurt geeft, geeft ze 'm met dr neus meteen automatisch een anale massage![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze haalt zijn prostaat wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:00 schreef ddww het volgende:
ik heb m door met die neus: als ze die latente *** een pijpbeurt geeft, geeft ze 'm met dr neus meteen automatisch een anale massage
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:00 schreef ddww het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hop alles wat over is van gister in bakjes doen
Voila picknick is ready
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Super handigquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:02 schreef snetje het volgende:
Wel handig dat Gio er niet is .. zo kan Gaby de restjes van gisteren gebruiken![]()
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is de picknick voor de groep ,of voor bezoekers ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:03 schreef snetje het volgende:
Kaasje erbij ...die red zich wel![]()
[ afbeelding ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alleen voor de groep.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is de picknick voor de groep ,of voor bezoekers ?Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
met paasuitleg en een liedjequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is de picknick voor de groep ,of voor bezoekers ?![]()
Gaby tegen Chris: Kom je straks ook mee picknicken?
Chris: Nee ik ben bezig .... maar wel bedanktWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
dat was voor de eerste paasdag bedoeld, die uitleg enz.quote:Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
dan ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:06 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat was voor de eerste paasdag bedoeld, die uitleg enz.
10 wil niet met lau praten
ze zegt : ik hoor van anderen dat jij hebt gezegd dat ik het gedaan heb
gaby vaag: ik heb niks gezegd maar mijn uitdrukking is misschien verkeerd geïnterpreteerd![]()
col zegt dat jij hebt gezegd tegen lau dat ik het heb gedaan
10 wil niet mee picknicken
gaby: je moet je niet druk maken
hoe komt het dat ze zo doen?![]()
Tineke: Col zegt dat jij hebt gezegd dat ik het gedaan heb...
Col zag Gaby alleen maar knikken met haar hoofd en naar wat ik nu hoor Gaby totaal verkeerd begrepen...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dit vind ik wel heel erg hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:09 schreef krabje het volgende:
[..]
ja doet ze steeds om niemand kwaad te maken
Ik had niet verwacht dat Gaby hierover zou liegen
wat een teleurstelling ditMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
col is helderhorend en dergelijkequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:10 schreef snetje het volgende:
Col zag Gaby alleen maar knikken met haar hoofd en naar wat ik nu hoor Gaby totaal verkeerd begrepen...
dus die weet dat allemaal alIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Nee, want gister gaf Gaby toe dat Tineke briefjes heeft geschrevenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:10 schreef snetje het volgende:
Col zag Gaby alleen maar knikken met haar hoofd en naar wat ik nu hoor Gaby totaal verkeerd begrepen...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Niemand die dit surrealistische verhaallijntje nog kan volgen hoop ik?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Tineke molt de zooi
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zo dan!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Oeps ..Tineke ontploft weer maalt alles van het aanrechtWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
lol ik snap er echt al maanden niks meer van, briefjesquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:11 schreef pullup het volgende:
Niemand die dit surrealistische verhaallijntje nog kan volgen hoop ik?![]()
![]()
Komt goed Joezi ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik snap er echt al maanden niks meer van, briefjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik keek ook niet ,maar ik heb het wel opgenomenquote:
oh wacht ik kan het niet laten zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eigen schuld Gaby. Moet je maar niet zo draaien en liegen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aan de reactie te zien geloof ik Tineke eerder dan Gaby met haar schijnheilige kop.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
ik keek ook niet was net een luier aan het verschonen van de kleine hahahaha,ik hoorde het wewll,en hierop heb ik gewacht hahahahahaha![]()
En met dank aan die 2 valse roddeltantes...... Ik had ze echt allebei op de bek geslagen
met hun gestook![]()
![]()
Dat krijg je er vanquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef beequeen het volgende:
Eigen schuld Gaby. Moet je maar niet zo draaien en liegen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef mazaru het volgende:
Aan de reactie te zien geloof ik Tineke eerder dan Gaby met haar schijnheilige kop.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dus dat!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef mazaru het volgende:
Aan de reactie te zien geloof ik Tineke eerder dan Gaby met haar schijnheilige kop.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Precies dat jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef Soulraven het volgende:
Gaby probeert ruzie te vermijden, lukt haar niet echt. Als je iets zegt, sta er dan ook achter.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik snap er echt al maanden niks meer van, briefjesik ook jaquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:14 schreef mazaru het volgende:
Aan de reactie te zien geloof ik Tineke eerder dan Gaby met haar schijnheilige kop.Ik heb alleen geen idee waarin
"toen ik dit briefje schreef" en ondertussen heeft ze tegen Laub beweert dat zij dat niet was.quote:![]()
quote:
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
LauraB tegen Gaby je moet eerlijk zijn ... terwijl Col er nu bijna achter komt dat LauraB dus liegtWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Zo danquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Verdorie, geen picknick dus
Ivan zegt opdonderen als je hier niet wilt zijn
Opeens gaat Waaif los: geld ook voor Chris, opz opz opzouten![]()
![]()
quote:
We gaan gezellig picknicken meis het komt allemaal goedMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Col er klopt hier iets niet ... die laat niet meer los hoop ik ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:17 schreef puzziepie het volgende:
We gaan gezellig picknicken meis het komt allemaal goed![]()
![]()
Met 14 op 1 is daar gewoontequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En nu is het allemaal de schuld van Tien? Ivan neemt het ook al niet
meer op voor haar???Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze denken dat Gaby het slachtoffer is, maar die heeft dit juist veroorzaakt!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
En nu is het allemaal de schuld van Tien? Ivan neemt het ook al niet
meer op voor haar???TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Ze denken dat Gaby het slachtoffer is, maar die heeft dit juist veroorzaakt!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh ...het is Tinekes schuld gewoon
net zo makkelijk dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:18 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
de neus in actie De grootste rat in actie"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ze willen gewoon dat Tineke de zondebok blijft, draaien en glibberen om de juiste woorden in dat stuk schijnheil haar mond te leggen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heb de streams aangezet en ook meteen weer uit.
Ongeloofelijk hoe het kan dat er één of twee daar zo buiten spel worden gezet.
Nieuwe samenleving... een vies rotzootje is het daar.![]()
Ik vind haar niet bang overkomen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:19 schreef Flow3r het volgende:
Laura B wordt al bang, ik hoop dat ze door de mand valt
ik zit vol walging te kijkenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat houdt mij op de been, de hoop dat er een dag komt dat ze tot haar gierennek in de stront zaktquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:19 schreef Flow3r het volgende:
Laura B wordt al bang, ik hoop dat ze door de mand valt![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Dat zou voor het eerst zijnquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Die sluit zich ook gewoon bij die walggroep aanquote:
Hier nog een poeziepoepiequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar niet bang overkomen eigenlijk
ik zit vol walging te kijken
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:20 schreef Soulraven het volgende:
Dus Gaby heeft gelogen maar Tineke is de slechterik....
nieuw script?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:21 schreef rowan634 het volgende:
Go3d zo Nicole!!! Ik wist dat je het konIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
kun je door het beeld eten danquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik vind dit zulk middelbare school gedoe. Het verlegen meisje wil bij het populaire groepje horen en dus offert ze de enige op die vriendelijk tegen haar was.![]()
het word met de dag erger daar.vies walgelijk aso zooitje,op een kamp zijn ze netter,ze zijn lager als laag![]()
quote:
Zag je haar bek vertrekken toen Col door bleef vragen? schijtwijfquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:19 schreef Flow3r het volgende:
Laura B wordt al bang, ik hoop dat ze door de mand valt![]()
Ja ,maar zie hoe makkelijk het weg geveegd wordt ... en hoe makkelijk het aangenomen wordt als waarheidquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
komt niet binnenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:22 schreef utopinee het volgende:
eindelijk trekt er iemand haar mond open tegen de lautjes ..... een dikke + voor nicole![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
En Toekan lult er gauw overheen: het is goede vrijdag![]()
![]()
Inderdaadquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Grootoog zegt zoveelquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
jij zegt jammer geen picknick, alsof de picknick voor jou bestemd wasquote:
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Het zwarte daglicht.![]()
![]()
Collie bemoeit zich er ook even mee![]()
Precies de grote bek van Lotquote:
hopelijk houdt ze het vol!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:22 schreef utopinee het volgende:
eindelijk trekt er iemand haar mond open tegen de lautjes ..... een dikke + voor nicoleTEAM TAFEL![]()
Kijk dan die Collie![]()
Jij beweert dus dat Tineke briefjes geschreven heeft
Gaby: Nee
Duidelijk
Meteen de Laura's de boel over willen nemen![]()
![]()
Een kut tattoo.quote:
Ik ben voor een tribunaalquote:
Ik verheugde me enorm op de streams van de picknickquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
jij zegt jammer geen picknick, alsof de picknick voor jou bestemd wasBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
quote:
quote:![]()
![]()
Hahaha, ja, geen wonder dat die Diana beweert dat die 2 talent hebben, ze kan zelf nietsquote:
datquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Nee Laura, gisteren zei ze niet van wel, dat heb JIJ in haar mond gelegd![]()
Laura is in een pakket gezetBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Liefst met de uitgaande post.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hey ze weten dat Gaby liegtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:28 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Liefst met de uitgaande post.![]()
![]()
Nu is Gaby ook de klos
Laaf weg"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gaby viel door de mand
meer een stuk fruitquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
De Laura's hebben het over briefjes maar laten die niet zien. Die briefjes hebben Joey en Giorgio waarschijnlijk geschreven.
Nou is er blijkbaar één briefje gevonden gisteren, waarin niemand genoemd wordt verder.
Gaby heeft zich naar mijn idee gisteren onder druk laten zetten om te zeggen dat ze weet van de briefjes. Ze 'weet' ook van de briefjes, omdat de Laura's zeggen dat er briefjes gevonden zijn.
Nu wordt Gaby afgerekend op briefjes die zij en Tineke nooit geschreven hebben.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
En nog steeds is dat bewuste briefje niet boven water
Vieze vuile leugenaar Gaybi.. riep het al vanaf het begin..
Dat mens lult ALLES bij elkaar om maar door iedereen lief gevonden te worden (wat dr toch niet lukt)
![]()
![]()
![]()
Toch niet hoor.....quote:
er zijn dus briefjes blijkbaar
alleen kan niemand ze zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heel dat briefje bestaat niet anders had ze het er allang bij gehaald!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef pullup het volgende:
En nog steeds is dat bewuste briefje niet boven water![]()
Er worden door de Laura's gewoon woorden in Gaby haar mond gelegd... geen wonder dat dat kind er niks meer van snaptWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hoe krijgt die neus het allemaal uit dr bek
Dan had had ze niet moeten liegen en tien in schoenen moeten schuivenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef AnneLo het volgende:
Pfff, wat een script, knap hoor regie, drie mensen tegen een meisje van 18!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
laub beschrijft hier even haar eigen gedrag, lelijk over me praten en in mijn gezicht aardig doen .... ja laub dat doe jij inderdaad
(toch niet geschakeld)![]()
![]()
ik ben het helemaal met je eens Annelo ...quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:30 schreef AnneLo het volgende:
Pfff, wat een script, knap hoor regie, drie mensen tegen een meisje van 18!![]()
dit is zwak zwakker zwakst
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
echt wel fritsiequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Neus is echt dochter van de duivel.....
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Leugenaars hebben moeite hun leugentjes te onthouden. Gaby wordt gedwongen om te liegen en weet niet wat ze dan zeggen moet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:31 schreef snetje het volgende:
Er worden door de Laura's gewoon woorden in Gaby haar mond gelegd... geen wonder dat dat kind er niks meer van snapt
Nu is Gaby zover onder druk gezet dat ze opbiecht aan Fräulein Joey.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Maar sowieso he, wie heeft eigenlijk bepaald dat je niet achter iemands rug om mag lullen?![]()
Ik wacht op het moment dat iemand zegt: ja, ik lul zoveel als ik maar kan en nee, ik zeg het niet in je gezicht, waarom zou ik ook want iedereen is hier schijnheilig![]()
![]()
Gaby zegt nu zelf dat ze gelogen heeft
Vuile snotaap waar is die Tieneke zegt Lau.
Hou je bek gore laaf, disrespectvolle darm dat je er bent.![]()
Nee neus, je vindt het helemaal niet prima als mensen je niet aardig vinden."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Inderdaad, iedereen doet dat ook. Of het is via computer berichtjes, of er word op het bankje geroddeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Flow3r het volgende:
Maar sowieso he, wie heeft eigenlijk bepaald dat je niet achter iemands rug om mag lullen?![]()
Ik wacht op het moment dat iemand zegt: ja, ik lul zoveel als ik maar kan en nee, ik zeg het niet in je gezicht, waarom zou ik ook want iedereen is hier schijnheilig![]()
maar dan nog blijft het geheim van die briefjes daarquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaby zegt nu zelf dat ze gelogen heeft
want die zijn er volgens LaafMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
waarom gaby verdedigen ze gaf tien de schuld en was een leugen . en wordt goedgepraat omdat de lauras??Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat snap ik ook niet , ik bepaal zelf wat ik zeggen mag .quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Flow3r het volgende:
ja dusquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom gaby verdedigen ze gaf tien de schuld en was een leugen . en wordt goedgepraat omdat de lauras??
want er zijn briefjes volgens LaafMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
is dat nu het script dat ze dat moet doen op goede vrijdag , diep triest ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaby zegt nu zelf dat ze gelogen heeftA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik vind dit echt heel triest....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens Annelo ...![]()
dit is zwak zwakker zwakst![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef Goldencharly het volgende:
Gaby heeft gelogen,ow ow God zal dit niet leuk vinden heur
een weesgegroetje en het is weer vergeven
dat zei rienk eerder ook al over dree
christenen zijn daar makkelijk inIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Die denkt nog steeds dat Tineke wel briefjes heeft geschreven...quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:35 schreef Goldencharly het volgende:
Laaf heeft een slecht onderbuik gevoelWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Daar moet een kruikje op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:35 schreef Goldencharly het volgende:
Laaf heeft een slecht onderbuik gevoel
"het boeit me ook helemaal niet want ik heb het zelf ook gedaan" Waarom maak je er dan nu zo'n punt van, trut?![]()
Enorm groot, veel te groot! Echt lelijk idd!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:31 schreef rowan634 het volgende:
Die tattoo van Laaf is zooo lelijknet goed!
![]()
denkt!!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Die denkt nog steeds dat Tineke wel briefjes heeft geschreven...
maar ze wist het toch zeker? ze had ze gevonden zei ze
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gaby is een smerige griet om 10neke in kwaad daglicht te zettenquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom gaby verdedigen ze gaf tien de schuld en was een leugen . en wordt goedgepraat omdat de lauras??Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Past goed bij haar.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:36 schreef xFleur het volgende:
[..]
Enorm groot, veel te groot! Echt lelijk idd!
geen goede reclame voor diana ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:31 schreef rowan634 het volgende:
Die tattoo van Laaf is zooo lelijknet goed!
![]()
meer een stuk sinaasappelquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Gaby moet gewoon zeggen dat ze weigert te praten zolang er geen BEWIJS wordt getoond van die briefjes.
Onbegrijpelijk dat ze daar hele gesprekken voeren zonder dat er ook maar IEMAND is die per se die briefjes wil zien![]()
Allemaal idioten daar![]()
![]()
idd, maar ze zal wel denken dat dat bij lot haar taroo pastquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:36 schreef xFleur het volgende:
[..]
Enorm groot, veel te groot! Echt lelijk idd!![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:35 schreef Goldencharly het volgende:
Laaf heeft is een slecht onderbuik gevoel![]()
Zwart daglicht.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Gaby is een smerige griet om 10neke in kwaad daglicht te zetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar ook niet echt slimquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Je kan niet iemand beschuldigen als je het niet zeker weet zegt Col tegen Gabi...
en dat heb ik wel gedaan zegt Gaby....
Wat????![]()
quote:
Verdorie... Ik kan ook niet ff wat nuttigs gaan doe hè..
Fitty gemist !
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Maar al met al is er nu al tig keer beweerd dat Tineke GEEN briefjes geschreven heeft,
Toch gaan de Laura's nog even door met inprenten dat het WEL zo is![]()
![]()
vind die van lot echt heel veel mooier. diana heeft dezelfde tattoo in haar nek als lau nu heeftquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
idd, maar ze zal wel denken dat dat bij lot haar taroo past![]()
Dus Tineke heeft op zeer slinkse wijze helemaal niets gedaan
De tarut
Het maakt geen fluit uit wat er op die briefjes stond
waarom dan zo boos LaafMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laura ziet al 2 weken lang dat Tineke Gaby meetrekt in haar negativiteit ... euh ik heb toch echt Tineke Gaby zien motiveren... en helpenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Tineke kan goed gooienquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie... Ik kan ook niet ff wat nuttigs gaan doe hè..
Fitty gemist !My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik kan echt niet meer naar die 2 snollen luisteren en ook niet naar die gaybi wat een stel scheinheilen![]()
Col tegen een Laura ... je wilt nu de woorden uit haar mond trekken dat Tineke wel briefjes heeft geschrevenWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Je zit fout ....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:38 schreef pullup het volgende:
Dus Tineke heeft op zeer slinkse wijze helemaal niets gedaan
De tarutJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Col spreekt LauA aan.... op het gebrek aan briefje/bewijs...
En plots is LauA er klaar mee.
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja maar nog niet duidelijk ditquote:
Het blijft allemaal lekker in het middenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat begrijp ik er ook uit, smerig zeg!quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:38 schreef Flow3r het volgende:
Maar al met al is er nu al tig keer beweerd dat Tineke GEEN briefjes geschreven heeft,
Toch gaan de Laura's nog even door met inprenten dat het WEL zo is![]()
Collie heeft in de gaten dat Laura het per se bij Gaby en Tineke wil neerleggen, omdat ze zelf schuldig is aan de leugen?
Ze heeft volgens mij helemaal NIKS gelezen![]()
Mijn badkamer is vol ondertussenquote:
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: