Inderdaad, iedereen doet dat ook. Of het is via computer berichtjes, of er word op het bankje geroddeld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Flow3r het volgende:
Maar sowieso he, wie heeft eigenlijk bepaald dat je niet achter iemands rug om mag lullen?![]()
Ik wacht op het moment dat iemand zegt: ja, ik lul zoveel als ik maar kan en nee, ik zeg het niet in je gezicht, waarom zou ik ook want iedereen is hier schijnheilig
maar dan nog blijft het geheim van die briefjes daarquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaby zegt nu zelf dat ze gelogen heeft
Dat snap ik ook niet , ik bepaal zelf wat ik zeggen mag .quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef Flow3r het volgende:
Maar sowieso he, wie heeft eigenlijk bepaald dat je niet achter iemands rug om mag lullen?![]()
Ik wacht op het moment dat iemand zegt: ja, ik lul zoveel als ik maar kan en nee, ik zeg het niet in je gezicht, waarom zou ik ook want iedereen is hier schijnheilig
ja dusquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom gaby verdedigen ze gaf tien de schuld en was een leugen . en wordt goedgepraat omdat de lauras??
is dat nu het script dat ze dat moet doen op goede vrijdag , diep triest ditquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaby zegt nu zelf dat ze gelogen heeft
Ik vind dit echt heel triest....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met je eens Annelo ...![]()
dit is zwak zwakker zwakst
nee hoorquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:33 schreef Goldencharly het volgende:
Gaby heeft gelogen,ow ow God zal dit niet leuk vinden heur
Die denkt nog steeds dat Tineke wel briefjes heeft geschreven...quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:35 schreef Goldencharly het volgende:
Laaf heeft een slecht onderbuik gevoel
Daar moet een kruikje op.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:35 schreef Goldencharly het volgende:
Laaf heeft een slecht onderbuik gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |