Daarom ga ik juichen voor Cheng Jiquote:Op donderdag 2 april 2015 21:12 schreef Blik het volgende:
Gehandicapte ronde met al die toppers die niet meedoen, jammer
Dan hoop ik eigenlijk dat jij er niet bent.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zin in.
Met wat geluk (lees: goed weer) Ben ik Zondag aanwezig in het vlaamse land
Krek gaat voor een mooie ereplaatsquote:Op donderdag 2 april 2015 23:05 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zou mijn geld ook op Greg zetten! Hij heeft toch niks overgehouden aan die val van vorige week he?
Zag gisteren bij Studio Sport Boonen vs. Cancellara op de Muur. Wat mij betreft een van de mooiste momenten van de recente wielergeschiedenis.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan nog steeds niet wennen aan het parcours.
Een Katusha-podium gelardeerd met een vage Astana-junk is ook niet te versmaden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga voor de winnaar die de meeste's zal opwekken, dus Geraint Thomas heeft mijn onvoorwaardelijke steun. Als 't even kan met Stannard en Wiggo mee op 't podium.
Een-podium met Stybar, Terpstra en Vandenbergh die live worden ondergeëjaculeerd door Lefevre is een acceptabel alternatief.
Thomas zal geleerd hebben van Gent-Wevelgem, waar hij imo door een tactische fout de koers niet won (niet aanvallend genoeg gekoerst, uiteindelijk). De vraag is wel of hij z'n piek nòg een week kan rekken, want naar eigen zeggen was het de planning tot oogsten van PN tot de E3.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga voor de winnaar die de meeste's zal opwekken, dus Geraint Thomas heeft mijn onvoorwaardelijke steun. Als 't even kan met Stannard en Wiggo mee op 't podium.
Een-podium met Stybar, Terpstra en Vandenbergh die live worden ondergeëjaculeerd door Lefevre is een acceptabel alternatief.
Zeker, de Muur heeft echt wat unieks, nu weer drie keer over de Oude Kwaremont en Paterberg, die al twee weken lang het beeld van elke finale zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zag gisteren bij Studio Sport Boonen vs. Cancellara op de Muur. Wat mij betreft een van de mooiste momenten van de recente wielergeschiedenis.
Als je beschuldigd wordt van het hebben van een motor in je fiets, weet je dat je goed bezig bent.
Die Oude Kwaremont kun je bijna wel dromen na de afgelopen weken. Vind dat 'nieuwe' parcours ook echt minder dan voorheenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeker, de Muur heeft echt wat unieks, nu weer drie keer over de Oude Kwaremont en Paterberg, die al twee weken lang het beeld van de finale zijn.
Het nieuwe parcours mist een climax-moment.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Die Oude Kwaremont kun je bijna wel dromen na de afgelopen weken. Vind dat 'nieuwe' parcours ook echt minder dan voorheen
Klopt, de Muur was echt altijd zo'n climax. Elk jaar weer een mooi gevoel van spanning als ze daarheen reden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het nieuwe parcours mist een climax-moment.
Ik zou ook niet meteen weten wat ik prefereer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:08 schreef Bugno het volgende:
Nadeel van een climaxmoment is wel dat 't daarvoor alleen maar kijken was en daarna beslist.
Dat dus, maar dan wel een finale van 6 met 3 Quick Steppers erbij die 4, 5 en 6 in koers worden. Zal ze leren, en Patje janken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Een Katusha-podium gelardeerd met een vage Astana-junk is ook niet te versmaden.
't staat in de TTquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:22 schreef komrad het volgende:
He we zijn op pagina 2 en het woord hoogmis is nog niet gevallen
dus het staat op elke paginaquote:
http://rvv.pro.p.assets.f(...)maa15.pdf?1426502045quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:30 schreef poiuytr het volgende:
finish ongeveer verwachten? Heb een etentje maar wil 'm wel graag afkijken. Weer is beter dan vorige week dus verwacht niet dat t veel zou uitlopen.
Gaat er dus om spannen, dank iig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
http://rvv.pro.p.assets.f(...)maa15.pdf?1426502045
Ergens tussen 16:15 en 17:30u
Zeer inspirerende teksten + omgeving.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef Spies het volgende:
Maarten geeft advies:
http://nos.nl/artikel/2028418-niki-doe-geen-meter-kopwerk.html
Kopwerk doen dus.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef Spies het volgende:
Maarten geeft advies:
Niki geen kopwerk doen, Sep mag al niks doen. Katyusha wil de boel lam leggen. Wie mag er wel op kop?quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef Spies het volgende:
Maarten geeft advies:
Roompot.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niki geen kopwerk doen, Sep mag al niks doen. Katyusha wil de boel lam leggen. Wie mag er wel op kop?
- De Zeeuwse Leeuw danquote:
twitter:JitseBos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 09:37:22@Krakeling25 Herbert en Maarten, wat ik nu weet. reageer retweet
wie wil er nu deze koers op de NOS kijken?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:12 schreef Jason22 het volgende:
Geen Mart waarschijnlijk.twitter:JitseBos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 09:37:22@Krakeling25 Herbert en Maarten, wat ik nu weet. reageer retweet
Sep heeft ook een Hilaire nodig om hem in bedwang te houden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:25 schreef Steven184 het volgende:
Nu nog even kijken wie van Roompot in de aanval meezit.
Het gros van de Nederlandse wielerkijkersquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
wie wil er nu deze koers op de NOS kijken?
Mart zou een reden geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zonder een paar kapiteins moet er nog uitgekeken worden dat het geen Ronde ala 1992 wordt met Jacky Durand voor de eeuwige roemquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niki geen kopwerk doen, Sep mag al niks doen. Katyusha wil de boel lam leggen. Wie mag er wel op kop?
Meestal zap ik tussen beide en neem ik de laatste 10km van beide zenders op.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar is dit parcours volgens mij veel te zwaar voor. Begin jaren '90 was men de RVV ook gewoon veel te licht aan het maken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zonder een paar kapiteins moet er nog uitgekeken worden dat het geen Ronde ala 1992 wordt met Jacky Durand voor de eeuwige roem
De tempobeulen van BMC, Schär en Oss.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Though absent from the race due to a crash at E3 Harelbeke, Trek Factory Racing's Fabian Cancellara will still be involved in the Ronde van Vlaanderen as he takes over the team's Twitter account (@TrekFactory) during the most exciting kilometers of the race. With roughly 60 km (just before the second passage of Oude Kwaremont and the Paterberg) remaining in the race, the team will be handing the keys to the Twitter account to one of the cycling world's most popular figures to give his unique and very intimate perspective on how the race unfolds.
An unprecedented event in the world of professional cycling, fans and followers of the team can interact directly with Spartacus himself through following @TrekFactory. Join us as we celebrate one of the greatest days of racing of the year with one of racing's greatest champions.
Ik kijk helemaal nergens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bullshit. Met 90% van de wedstrijden kun je het met de finale en een valpartijcompilatie afdoen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:37 schreef Chiappucci het volgende:
Weer een mooi en herkenbaar stukje van onze Thijs:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)lemaal-of-niet.dhtml
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullshit. Met 90% van de wedstrijden kun je het met de finale en een valpartijcompilatie afdoen.
Als je bij een voetbalwedstijd vindt dat je met alleen de laatste 30 minuten weg kunt komen is het lachwekkend om te roepen dat een hele koers extreem veel interessanter is dan dat.quote:
twitter:sporza twitterde op zondag 05-04-2015 om 09:30:04Zalig Pasen! Geniet op deze hoogdag van de Ronde! #rvv http://t.co/sNNbQ0Km8y http://t.co/XVPmufKglI reageer retweet
38 uur, naar het schijntquote:Op zondag 5 april 2015 09:46 schreef Van_Poppel het volgende:
264km lopen![]()
Vraag me af hoelang die er over heeft gedaan.
Hij heeft het gelopen, niet gestapt. Vermoedelijk heeft hij tussendoor flinke rustpauzes gehad. In Nederland zou je 'hardlopen' zeggen.quote:Op zondag 5 april 2015 09:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch nog 7km/uur...moet je behoorlijk doorstappen (als je pauzes enzo meerekent)
Zat maar half op te letten, maar dat eerste heeft 'ie zeker gevraagd.quote:Op zondag 5 april 2015 10:04 schreef heywoodu het volgende:
De Belg vraagt aan Sagan of hij minder sterk is dan vorige jaren en hoe het zat met het volgen van Thomas op de Oude Kwaremont?
Een poging om te kijken of ik iets Italiaans versta
Verrek, daar had ik nog nooit over nagedacht.quote:Op zondag 5 april 2015 10:14 schreef danos het volgende:
Toch wel mooi hè al die renners die gewoon langslopen en staan te wachten op de start. Stel het waren voetballers dan stonden ze daar met hun Beatz op de oren verveeld om zich heen te kijken of met hun telefoon te spelen.
Wielrennen is dan toch ook wat westerser dan een Marathon. Maar het is ook gewoon geldquote:Op zondag 5 april 2015 10:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Verrek, daar had ik nog nooit over nagedacht.
Wat dat betreft is wielrennen echt een volkssport. Waar kun je nog zo dicht bij de sporters komen.
Echt heel apart.quote:Op zondag 5 april 2015 10:40 schreef franklop het volgende:
Gaan de Belgen Boonen nou 'afschrijven' ?
Dat ik dit nog mag meemaken
Johnnyquote:Op zondag 5 april 2015 10:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nee hoor komt er van achtergrond al eentje aangereden
Je hebt natuurlijk gelijk, maar bij de allereerste sprong bleef er eentje een beetje hangen.quote:Op zondag 5 april 2015 10:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nee hoor komt er van achtergrond al eentje aangereden
Is zeker mooi. Zouden ze vaker moeten doen.quote:Op zondag 5 april 2015 10:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk, maar bij de allereerste sprong bleef er eentje een beetje hangen.
Wel mooi om te zien allemaal.
Terpstra.quote:Op zondag 5 april 2015 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
wie wint er?
Zeg het maar jongens, dan kan ik nog ff wat geld inzetten
Boonen of Cancellaraquote:Op zondag 5 april 2015 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
wie wint er?
Hier precies hetzelfdequote:Op zondag 5 april 2015 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat die man Nick Nuyens is ipv een renner uit de jaren '80
quote:Op zondag 5 april 2015 10:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfdeLijkt verdorie Pieter Vink wel.
Gregquote:Op zondag 5 april 2015 10:46 schreef Jahr00n het volgende:
wie wint er?
Zie het niet gebeuren. Zal wel weer gewoon een groep vertrekken vanaf de laatste Kwaremont en daar zullen die 2 niet bij zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
Kristoff of Degenkolb, als die de heuveltjes goed overkomt.
Ze doen maar 140 kmquote:Op zondag 5 april 2015 11:04 schreef Jahr00n het volgende:
komen de vrouwen wel voor het donker binnen zo?
Ja, ik ook. Van die kleine haartjes die naar voren geplakt worden. Ik vind het heel eigenaardig (en arbeidsintensief)quote:Op zondag 5 april 2015 11:01 schreef marcodej het volgende:
Geintrigeerd door het kapsel van Nuyens. Heeft ie nou het voorste randje weg geschoren?
Is pas de afgelopen week besloten dat het niet integraal zou zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 11:18 schreef noodgang het volgende:
integraal uitzenden is door de Belgen ook niet helemaal begrepen he?
Dat heb ik gemist danquote:Op zondag 5 april 2015 11:25 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Is pas de afgelopen week besloten dat het niet integraal zou zijn.
quote:De vluchters naderen Sint-Eloois-Winkel, waar de eerste renner zijn gewicht in bier (Steene Molen) wint.
Al zou Venturini alweer gelost zijn.quote:Kopgroep van 6
6 renners hebben een gaatje geslagen: Groenewegen, Sergent, Gaudin, Matzka, Venturini en Brammeier. De Fransman Jérôme Pineau probeert halsoverkop de sprong te maken, maar slaagt niet in z'n missie.
quote:
quote:Hij doet het! Brammeier (MTN-Qhubeka) wint de tussensprint in Sint-Eloois-Winkel en zijn gewicht in bier. We hebben het eventjes opgesnord: de Ier weegt 73 kg droog aan de haak.
twitter:Mattbrammeier85 twitterde op zaterdag 04-04-2015 om 22:19:19@daniellloyd1 nobody cares. It's all about #km34 reageer retweet
twitter:daniellloyd1 twitterde op zondag 05-04-2015 om 09:48:19Crucial parts of #RVV:Stem for bergs, cobbles and feedzones. Handlebars for weight in beer. cc @Mattbrammeier85 http://t.co/e1e98BA6sm reageer retweet
70 liter Radler, geen idee hoe je dat weg krijgt...quote:Op zondag 5 april 2015 11:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die geeft een rondje vanavond
Was ook wel iets voor LTD geweest.
Met 200 man moet dat nog wel lukken.quote:Op zondag 5 april 2015 11:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
70 liter Radler, geen idee hoe je dat weg krijgt...
Met Bak en Sergent zitten er nu toch twee pionnen van serieuze ploegen vooraan.quote:7 koplopers
Bak en Frapporti hebben de oversteek gemaakt naar voren, waardoor we nu 7 leiders tellen. De namen: Sergent, Gaudin, Matzka, Brammeier, Groenewegen, Bak & Frapporti.
twitter:daniellloyd1 twitterde op zondag 05-04-2015 om 11:51:56Rumour has it that @Mattbrammeier85 weighs 100kg. Or at least he will do at the weigh in later.#marginalgains reageer retweet
Nee maar we hebben de afgelopen weken wel moet horen dat ze de hele wedstrijd, met onderbreking tijdens het Journaal, uit zouden zenden. Het zijn gewoon leugenaars.quote:Op zondag 5 april 2015 12:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan doen ze juist niet...ze zenden alleen de laatste 200km uit
en gelukkig nog weinig renners met hun benen en armen onder de plakplaatjesquote:Op zondag 5 april 2015 10:14 schreef danos het volgende:
Toch wel mooi hè al die renners die gewoon langslopen en staan te wachten op de start. Stel het waren voetballers dan stonden ze daar met hun Beatz op de oren verveeld om zich heen te kijken of met hun telefoon te spelen.
Duizenden euro's investeren om de lak een heel klein beetje aerodynamischer te maken en dan een baard laten staanquote:Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef Evertjan het volgende:
Wel meer renners met baarden maar dat is alleen maar goed
quote:Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef Evertjan het volgende:
Ik gok op een podium Terpstra Boom en Langeveld
Gewoon om de Belgjes te sarren
quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Duizenden euro's investeren om de lak een heel klein beetje aerodynamischer te maken en dan een baard laten staan.
Een uitsmijtertje, kop sterke zwarte koffie en een glas melk.quote:Op zondag 5 april 2015 12:12 schreef Evertjan het volgende:
Wat was jullie paasontbijt? Ik had pistoletjes croisantjes en gekookte eieren
Tosti en koffie! Ideaal ontbijtquote:Op zondag 5 april 2015 12:12 schreef Evertjan het volgende:
Croissants en gekookte eieren.quote:Op zondag 5 april 2015 12:12 schreef Evertjan het volgende:
Hoewel iedereen 'weet' wat met sport bedoeld wordt, is het lastig om hiervan een eensluidende definitie te geven. De term evolueert continu om nieuwe activiteiten die men als sport ervaart onder deze noemer te brengen. Sporten zijn meestal activiteiten gebaseerd op fysieke beweging gebruikmakend van karakteristieken als kracht, snelheid, behendigheid en denkvermogen. Hieronder volgt een aantal kenmerken:quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee Mexicano verkondigt geen onzin, wielrennen is overrated aangezien fietsen geen sport is.
Die voetbalwedstrijd opmerking slaat nergens op, enkel stelde jij dat je de koers met enkel de finale zou kunnen afdoen. En de kilometers hebben juist invloed op de koers. Bos kan bijvoorbeeld wel na 100 km een massasprint winnen, maar niet na 200 km. Je krijgt gewoon een totaal anders koers als alle wedstrijden zou inkorten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je bij een voetbalwedstijd vindt dat je met alleen de laatste 30 minuten weg kunt komen is het lachwekkend om te roepen dat een hele koers extreem veel interessanter is dan dat.
En het aantal koersen wat werkeljk boeiend is op verder dan 50 kilometer van de streep is jaarlijks op een paar handen te tellen. En dan neem ik alle niveau 1-wedstrijden als maatstaf.
Op een bepaald moment zou ook ons Sierd door de anekdotes raken.quote:Op zondag 5 april 2015 12:18 schreef Evertjan het volgende:
Sierd de Vos bij de ronde zou leuke tv opleveren
Ander voorbeeld: de etappes die Jeroen Blijlevens won in de Tour, waren meestal de langste.quote:Op zondag 5 april 2015 12:19 schreef Steven184 het volgende:
Die voetbalwedstrijd opmerking slaat nergens op, enkel stelde jij dat je de koers met enkel de finale zou kunnen afdoen. En de kilometers hebben juist invloed op de koers. Bos kan bijvoorbeeld wel na 100 km een massasprint winnen, maar niet na 200 km. Je krijgt gewoon een totaal anders koers als alle wedstrijden zou inkorten.
Paolini heeft een hele studie ervan gemaakt voordat hij zijn baard liet staan.quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Duizenden euro's investeren om de lak een heel klein beetje aerodynamischer te maken en dan een baard laten staan.
als je de wegen ziet zou je dat wel denkenquote:Op zondag 5 april 2015 12:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ze lopen 80 jaar achter in Vlaanderen.
+ de Tourquote:Op zondag 5 april 2015 12:24 schreef Evertjan het volgende:
Over 5 jaar heeft MVP de Ronde al een keer gewonnen?
Minstens 4 keer!quote:Op zondag 5 april 2015 12:24 schreef Evertjan het volgende:
Een dochter ziet er idd heel anders uitquote:Op zondag 5 april 2015 12:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Je kunt wel zien dat die Massimo een zoon is.
Dan rijdt hij nog steeds cross koersen.quote:Op zondag 5 april 2015 12:24 schreef Evertjan het volgende:
Euskadi Ta Askatasuna voor alle Baskische fans hier.quote:
ik hoop het wel je ziet het aan Stybar die is ook te lang doorgegaan in de cross.quote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet hij wel zsm uit het blubberfietsen stappen.
Estimated Time of Arrivalquote:
Ik vraag me af of die beter geweest zou zijn als hij eerder de overstap had gemaakt, denk dat dat blubbertrappen niet verkeerd is geweest voor hemquote:Op zondag 5 april 2015 12:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik hoop het wel je ziet het aan Stybar die is ook te lang doorgegaan in de cross.
Half 5 ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 12:29 schreef Bugno het volgende:
Was wat onduidelijk in mijnvraag: Ik was benieuwd of iemand de verwachte aankomststijd heeft..
Als je er vanuit gaat dat hij en Boom even sterk waren, dan is 't wel duidelijk wie er meer voordeel heeft uitgehaald.quote:Op zondag 5 april 2015 12:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die beter geweest zou zijn als hij eerder de overstap had gemaakt, denk dat dat blubbertrappen niet verkeerd is geweest voor hem
het is goed weerquote:Op zondag 5 april 2015 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's best vroeg. Meestal toch finish rond 5 uur?
Vaak tussen 4 en 5...met nog 185 km en goed weer denk ik eerder dat het richting 16h00/16h15 gaat.quote:Op zondag 5 april 2015 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's best vroeg. Meestal toch finish rond 5 uur?
Ik vraag me wel af of Boom altijd even serieus met zijn sport bezig is.quote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat hij en Boom even sterk waren, dan is 't wel duidelijk wie er meer voordeel heeft uitgehaald.
als Boom vandaag wint is het weer totaal andersquote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat hij en Boom even sterk waren, dan is 't wel duidelijk wie er meer voordeel heeft uitgehaald.
hahaquote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een dochter ziet er idd heel anders uit
Stybar was in het veld sterker. Het palmares van Boom en Stybar is op de weg ongeveer gelijkwaardig.quote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
vorig jaar ook goed weer en toen was het 6 uur en een kwartier koersquote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vaak tussen 4 en 5...met nog 185 km en goed weer denk ik eerder dat het richting 16h00/16h15 gaat.
hij is drukker met bezig met mevrouw Boomquote:Op zondag 5 april 2015 12:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of Boom altijd even serieus met zijn sport bezig is.
vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 5 april 2015 12:31 schreef noodgang het volgende:
Wie is de 2e Nederlander die er volgens Wuyts zit?
en politie alleen nodig om de weg af te zetten, ipv supporters uit elkaar te houden.quote:Op zondag 5 april 2015 12:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en gelukkig nog weinig renners met hun benen en armen onder de plakplaatjes
En het is volstrekt duidelijk voor hen voor wie ze moeten rijden.quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk juist dat Sepp een hele sterke ploeg om zich heen heeft
Dat zouden ze dan vandaag moeten bewijzen..quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef Evertjan het volgende:
Het is de vraag hoeveel man Sep nog heeft als het peloton tot 40 man is gereduceerd.quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef Evertjan het volgende:
Wynants, misschien van Asbroeckquote:Op zondag 5 april 2015 12:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is de vraag hoeveel man Sep nog heeft als het peloton tot 40 man is gereduceerd.
Tankink..Tsjalinghii, maar verder
onderschat Maarten Wynants nietquote:Op zondag 5 april 2015 12:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is de vraag hoeveel man Sep nog heeft als het peloton tot 40 man is gereduceerd.
waarschijnlijk allemaal weggevallen door lekke banden ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 12:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, die gaat ook lang meequote:
Canvas neemt het dat half uur over.quote:Op zondag 5 april 2015 12:47 schreef franklop het volgende:
Zo gaan ze er nog even uit op de Belg toch voor Journaal?
Geen testje ook voor Wiggo voor PR?quote:Op zondag 5 april 2015 12:47 schreef Wombcat het volgende:
Sky met verende achtervork. Lijkt me toch wat overkill voor RVV. Zo slecht liggen die kasseien er nou ook weer niet bij (in vergelijking met PR).
Voorvorken is jaren geleden toch ook eens getest in PR maar was geen succes.quote:Op zondag 5 april 2015 12:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze rijden er allemaal mee, zei Wuyts net.
Lijkt me ook, elke keer als je aanzet, druk je de vering in. En je hebt meer asfalt dan kasseien.quote:Op zondag 5 april 2015 12:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Voorvorken is jaren geleden toch ook eens getest in PR maar was geen succes.
Koste teveel kracht.
Denk niet dat Boasson Hagen vandaag finishtquote:Op zondag 5 april 2015 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, Haussler en Boasson Hagen, is er iemand die daar nog geld op zou zetten?
Haussler dan nog iets meer. Die was aan het begin van het seizoen best aardig.quote:Op zondag 5 april 2015 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, Haussler en Boasson Hagen, is er iemand die daar nog geld op zou zetten?
Da's dan gelijk het probleem. Als je wilt winnen, moet je een klootzak zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 12:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haussler dan nog iets meer. Die was aan het begin van het seizoen best aardig.
quote:Op zondag 5 april 2015 12:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's dan gelijk het probleem. Als je wilt winnen, moet je een klootzak zijn.
Is tegenwoordig een prima sprintertje...heeft helaas nooit de belofte helemaal waargemaakt...net als een Burghardt bijvoorbeeld.,quote:Op zondag 5 april 2015 12:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Haussler dan nog iets meer. Die was aan het begin van het seizoen best aardig.
quote:Op zondag 5 april 2015 12:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://twitter.com/StijnSteels/status/584601533842620417
Hij heeft het boek gelezen.quote:Op zondag 5 april 2015 12:58 schreef Wombcat het volgende:
Jose de Cauwer zegt "ik verwacht wel eentje van Katusha op kop", en net twee tellen later...
Ik bedoelde qua kijkwaardigheid van een koers.quote:Op zondag 5 april 2015 12:19 schreef Steven184 het volgende:
Die voetbalwedstrijd opmerking slaat nergens op, enkel stelde jij dat je de koers met enkel de finale zou kunnen afdoen. En de kilometers hebben juist invloed op de koers. Bos kan bijvoorbeeld wel na 100 km een massasprint winnen, maar niet na 200 km. Je krijgt gewoon een totaal anders koers als alle wedstrijden zou inkorten.
Omdat er en een helicopter met camera boven hangt en op forum.fok.nl iedereen dan 'quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef SiIk het volgende:
Waarom gebeuren dat soort dingen tegenwoordig niet meer..
Ik vind het heerlijke beeldvulling. Ondertussen lekker muziekje luisteren, mailtje sturen, overhempje strijken, beetje FOK!ken...als er wat gebeurt gelijk weer de aandacht naar het fietsen. Heerlijk zo'n luie zondagmiddag.quote:Op zondag 5 april 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua kijkwaardigheid van een koers.En dan bijvoorbeeld een sprintersetappe in de Tour.
En dan wordt de sponsor boos enzo. Maar wel jammer, dat soort humor is tof.quote:Op zondag 5 april 2015 13:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat er en een helicopter met camera boven hangt en op forum.fok.nl iedereen dan '' gaat posten.
Te grote commerciële belangen voor dat soort grapjes.. Geld maakt veel mogelijk maar maakt ook veel kapot...quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef SiIk het volgende:
Wegrijden, je achter een brug verstoppen en dan terug in het peloton komen vragen achter wie eraan gereden wordt
Dat was Karstens toch?quote:Op zondag 5 april 2015 13:06 schreef SiIk het volgende:
Wegrijden, je achter een brug verstoppen en dan terug in het peloton komen vragen achter wie eraan gereden wordt
Tsjah, Burghardt.. Die was echt goed in 2007 ofzo.quote:Op zondag 5 april 2015 12:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is tegenwoordig een prima sprintertje...heeft helaas nooit de belofte helemaal waargemaakt...net als een Burghardt bijvoorbeeld.,
Bij Burghardt denk ik altijd aan die hont.quote:Op zondag 5 april 2015 13:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, Burghardt.. Die was echt goed in 2007 ofzo.
damn, dat vergeet ik nou elk jaar, een paar leuke biertjes in huis halenquote:Op zondag 5 april 2015 13:14 schreef noodgang het volgende:
Ik bereid mij ook voor op de Kwaremont, moet er zo aan geloven vrees ik.
[ afbeelding ]
Ohja. Die brak z'n carbon wieltje op een Golden Retrievert. Gekke hont.quote:Op zondag 5 april 2015 13:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Burghardt denk ik altijd aan die hont.
Ook nooit z'n belofte waargemaakt.quote:Op zondag 5 april 2015 13:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Geen idee. Werd wel een naam bij gezegd geloof ik, maar zo goed zit ik ook weer niet op te lettenquote:
Dat zal wel achteraf komen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling is van die cameraatjes onder het zadel bij een paar renners? Is dat echt voor in de live uitzending?
Ik denk pas voor achteraf.quote:Op zondag 5 april 2015 13:18 schreef vaarsuvius het volgende:
Weet iemand wat de bedoeling is van die cameraatjes onder het zadel bij een paar renners? Is dat echt voor in de live uitzending?
Was Karstensquote:Op zondag 5 april 2015 13:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee. Werd wel een naam bij gezegd geloof ik, maar zo goed zit ik ook weer niet op te letten
Ze zeiden de Vlaminck, maar ik ken ook het verhaal dat het Karstens was.quote:Op zondag 5 april 2015 13:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee. Werd wel een naam bij gezegd geloof ik, maar zo goed zit ik ook weer niet op te letten
Volgens mij wel. Maar weet het ook niet zeker.quote:Op zondag 5 april 2015 13:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bij Telekom ja.quote:Op zondag 5 april 2015 13:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Insinueer jij nu iets?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |