Daarom ga ik juichen voor Cheng Jiquote:Op donderdag 2 april 2015 21:12 schreef Blik het volgende:
Gehandicapte ronde met al die toppers die niet meedoen, jammer
Dan hoop ik eigenlijk dat jij er niet bent.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zin in.
Met wat geluk (lees: goed weer) Ben ik Zondag aanwezig in het vlaamse land
Krek gaat voor een mooie ereplaatsquote:Op donderdag 2 april 2015 23:05 schreef theodoor9 het volgende:
Ik zou mijn geld ook op Greg zetten! Hij heeft toch niks overgehouden aan die val van vorige week he?
Zag gisteren bij Studio Sport Boonen vs. Cancellara op de Muur. Wat mij betreft een van de mooiste momenten van de recente wielergeschiedenis.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kan nog steeds niet wennen aan het parcours.
Een Katusha-podium gelardeerd met een vage Astana-junk is ook niet te versmaden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga voor de winnaar die de meeste's zal opwekken, dus Geraint Thomas heeft mijn onvoorwaardelijke steun. Als 't even kan met Stannard en Wiggo mee op 't podium.
Een-podium met Stybar, Terpstra en Vandenbergh die live worden ondergeëjaculeerd door Lefevre is een acceptabel alternatief.
Thomas zal geleerd hebben van Gent-Wevelgem, waar hij imo door een tactische fout de koers niet won (niet aanvallend genoeg gekoerst, uiteindelijk). De vraag is wel of hij z'n piek nòg een week kan rekken, want naar eigen zeggen was het de planning tot oogsten van PN tot de E3.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga voor de winnaar die de meeste's zal opwekken, dus Geraint Thomas heeft mijn onvoorwaardelijke steun. Als 't even kan met Stannard en Wiggo mee op 't podium.
Een-podium met Stybar, Terpstra en Vandenbergh die live worden ondergeëjaculeerd door Lefevre is een acceptabel alternatief.
Zeker, de Muur heeft echt wat unieks, nu weer drie keer over de Oude Kwaremont en Paterberg, die al twee weken lang het beeld van elke finale zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zag gisteren bij Studio Sport Boonen vs. Cancellara op de Muur. Wat mij betreft een van de mooiste momenten van de recente wielergeschiedenis.
Als je beschuldigd wordt van het hebben van een motor in je fiets, weet je dat je goed bezig bent.
Die Oude Kwaremont kun je bijna wel dromen na de afgelopen weken. Vind dat 'nieuwe' parcours ook echt minder dan voorheenquote:Op vrijdag 3 april 2015 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeker, de Muur heeft echt wat unieks, nu weer drie keer over de Oude Kwaremont en Paterberg, die al twee weken lang het beeld van de finale zijn.
Het nieuwe parcours mist een climax-moment.quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Die Oude Kwaremont kun je bijna wel dromen na de afgelopen weken. Vind dat 'nieuwe' parcours ook echt minder dan voorheen
Klopt, de Muur was echt altijd zo'n climax. Elk jaar weer een mooi gevoel van spanning als ze daarheen reden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Het nieuwe parcours mist een climax-moment.
Ik zou ook niet meteen weten wat ik prefereer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 15:08 schreef Bugno het volgende:
Nadeel van een climaxmoment is wel dat 't daarvoor alleen maar kijken was en daarna beslist.
Dat dus, maar dan wel een finale van 6 met 3 Quick Steppers erbij die 4, 5 en 6 in koers worden. Zal ze leren, en Patje janken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Een Katusha-podium gelardeerd met een vage Astana-junk is ook niet te versmaden.
't staat in de TTquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:22 schreef komrad het volgende:
He we zijn op pagina 2 en het woord hoogmis is nog niet gevallen
dus het staat op elke paginaquote:
http://rvv.pro.p.assets.f(...)maa15.pdf?1426502045quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:30 schreef poiuytr het volgende:
finish ongeveer verwachten? Heb een etentje maar wil 'm wel graag afkijken. Weer is beter dan vorige week dus verwacht niet dat t veel zou uitlopen.
Gaat er dus om spannen, dank iig.quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
http://rvv.pro.p.assets.f(...)maa15.pdf?1426502045
Ergens tussen 16:15 en 17:30u
Zeer inspirerende teksten + omgeving.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef Spies het volgende:
Maarten geeft advies:
http://nos.nl/artikel/2028418-niki-doe-geen-meter-kopwerk.html
Kopwerk doen dus.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef Spies het volgende:
Maarten geeft advies:
Niki geen kopwerk doen, Sep mag al niks doen. Katyusha wil de boel lam leggen. Wie mag er wel op kop?quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:26 schreef Spies het volgende:
Maarten geeft advies:
Roompot.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niki geen kopwerk doen, Sep mag al niks doen. Katyusha wil de boel lam leggen. Wie mag er wel op kop?
- De Zeeuwse Leeuw danquote:
twitter:JitseBos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 09:37:22@Krakeling25 Herbert en Maarten, wat ik nu weet. reageer retweet
wie wil er nu deze koers op de NOS kijken?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:12 schreef Jason22 het volgende:
Geen Mart waarschijnlijk.twitter:JitseBos twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 09:37:22@Krakeling25 Herbert en Maarten, wat ik nu weet. reageer retweet
Sep heeft ook een Hilaire nodig om hem in bedwang te houden.quote:Op zaterdag 4 april 2015 09:25 schreef Steven184 het volgende:
Nu nog even kijken wie van Roompot in de aanval meezit.
Het gros van de Nederlandse wielerkijkersquote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
wie wil er nu deze koers op de NOS kijken?
Mart zou een reden geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zonder een paar kapiteins moet er nog uitgekeken worden dat het geen Ronde ala 1992 wordt met Jacky Durand voor de eeuwige roemquote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niki geen kopwerk doen, Sep mag al niks doen. Katyusha wil de boel lam leggen. Wie mag er wel op kop?
Meestal zap ik tussen beide en neem ik de laatste 10km van beide zenders op.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Daar is dit parcours volgens mij veel te zwaar voor. Begin jaren '90 was men de RVV ook gewoon veel te licht aan het maken.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zonder een paar kapiteins moet er nog uitgekeken worden dat het geen Ronde ala 1992 wordt met Jacky Durand voor de eeuwige roem
De tempobeulen van BMC, Schär en Oss.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Though absent from the race due to a crash at E3 Harelbeke, Trek Factory Racing's Fabian Cancellara will still be involved in the Ronde van Vlaanderen as he takes over the team's Twitter account (@TrekFactory) during the most exciting kilometers of the race. With roughly 60 km (just before the second passage of Oude Kwaremont and the Paterberg) remaining in the race, the team will be handing the keys to the Twitter account to one of the cycling world's most popular figures to give his unique and very intimate perspective on how the race unfolds.
An unprecedented event in the world of professional cycling, fans and followers of the team can interact directly with Spartacus himself through following @TrekFactory. Join us as we celebrate one of the greatest days of racing of the year with one of racing's greatest champions.
Ik kijk helemaal nergens.quote:Op zaterdag 4 april 2015 14:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bullshit. Met 90% van de wedstrijden kun je het met de finale en een valpartijcompilatie afdoen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:37 schreef Chiappucci het volgende:
Weer een mooi en herkenbaar stukje van onze Thijs:
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)lemaal-of-niet.dhtml
Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bullshit. Met 90% van de wedstrijden kun je het met de finale en een valpartijcompilatie afdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |