abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151738827
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 12:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Daar ben ik ook benieuwd naar, maar volgens mij was dit om de dashcam te redden. Zulk tuig is in staat om gewoon in je auto te gaan graaien als ze iets niet aanstaat.
Dan doe je je auto toch op slot. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_151740184
quote:
Pilletje vergeten...? :D

Klacht: Met je Polo SlowMotion 1.2 Diesel naast me komen staan bij een stoplicht. Die dingen trek je er met een DeuxChevaux nog uit man. :')
pi_151740232
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 07:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb een eigen parkeerplaats in het centrum en m'n auto wordt met enige regelmaat klemgezet door bezoekers van de flats. Soms zetten ze hun auto zelfs op m'n plek als ik er niet ben. M'n buurman was het bij de zoveelste keer zat en had die auto klemgezet en een briefje met z'n nummer onder de ruitenwisser gedaan. Werd ie later gebeld door een chagrijnige klojo die weg wilde en of hij z'n auto meteen weg wilde halen. M'n buurman: 'ik zit nu te eten, ik kom over een uurtje.' Die man was woedend :D ze hebben nog even mot gehad op het parkeerterrein maar die man had zo'n bord voor de kop dat ie niet inzag wat hij verkeerd had gedaan.
_O-

Bij ons (Ten noorden van het centrum) staat in het weekend ook de hele wijk vol met mensen die liever een eind lopen dan een paar euro aftikken, ik heb helaas geen eigen parkeerplek.
pi_151740352
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 13:00 schreef NikeyAjax het volgende:
De uitvoegstrook van de A4/A13 naar de A12 is sinds dit weekend gesplitst. Erg fijn, maar het is wel even wennen, ik zag mensen over het verdrijvingsvlak rijden naar de andere uitvoegstrook en tevens presteerde een vrouw in een auto met Pools kenteken om in de achteruit te gaan, half via de redreseerstrook en half via middenberm om weer op de andere uitvoegstrook te komen. :'( :'( :'(
In de file op de A1 bij Hoevelaken, een Oostblokker in een vrachtwagen die de A28 op wilde vanaf de linkerbaan, zich eerst door het overige verkeer heen duwde naar de afslag, er daar achterkwam dat hij niet naar Zwolle maar naar Hoevelaken ging, vervolgens (waar het al niet meer mocht en nog amper kon!) zich terug duwde de file in, en vervolgens via de vluchtstrook toch maar langs de file reedt naar de afslag richting Zwolle.
pi_151742187
Niet zo zeer op de weg, maar als ik mijn auto bij de garage zet voor een bandenwissel en dat ding hoeft nog geen 25 meter voor- en achteruit gereden te worden om bij de brug te komen, blijf dan van mijn stoelverstelling af. :( kost me weer drie dagen om dat weer exact goed te krijgen.
pi_151746312
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2015 11:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Wat deed hij uiteindelijk?
Hij kwam vragen of ik problemen had. Ja, zei ik, je rijdt als een complete debiel en veroorzaakt bijna een ongeluk. Na een hoop vervloekingen van mijn kant zei hij dat ik niet stoer moest doen en dat ik gewaarschuwd was :') Vervolgens is hij weer zijn auto ingestapt.

@Ridocar - inderdaad in BoZ. Hij kwam van de boulevard af bij de Mac, dus je kunt wel raden wat voor type het is. Het filmpje is overigens gewoon door blijven draaien, dus meneer staat fijn op beeld. Voor de beeldvorming: hij had minstens één gouden tand.
pi_151746362
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 16:50 schreef Hartigan het volgende:

[..]

Hij kwam vragen of ik problemen had. Ja, zei ik, je rijdt als een complete debiel en veroorzaakt bijna een ongeluk. Na een hoop vervloekingen van mijn kant zei hij dat ik niet stoer moest doen en dat ik gewaarschuwd was :') Vervolgens is hij weer zijn auto ingestapt.

Poeh nou dat zijn nuttige dingen :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 16 april 2015 @ 18:57:42 #233
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_151749543
Vandaag weer eens met de trein geweest. In de spits. Dan neem je alle irritaties op de weg toch zó graag voor lief, lekker in de file met je comfortabele hokje met radio en airco, in plaats van als een sardientje in blik ruiken dat degene naast je al een week niet heeft gedoucht. :')
  donderdag 16 april 2015 @ 19:03:42 #234
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_151749723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2015 18:57 schreef BigSmurf het volgende:
Vandaag weer eens met de trein geweest. In de spits. Dan neem je alle irritaties op de weg toch zó graag voor lief, lekker in de file met je comfortabele hokje met radio en airco, in plaats van als een sardientje in blik ruiken dat degene naast je al een week niet heeft gedoucht. :')
Sorry, zondag weer!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_151757277
Ik had er weer eentje, een Touran met Belgisch kenteken op de A58/A4 Bergen op Zoom - Hoogerheide. Meneer moest en zou tussen mij (in mijn Geweldige Gezinsmobiel - Scénic) en mijn voorligger toen ik een vrachtauto in wilde halen. Probleem was dat hij te laat naar links ging en ik moest remmen om een aanrijding te voorkomen. Later toch maar even kijken wat er achter het stuur zat (niet intimiderend ofzo, daar ben ik toch niet goed in), maar Meneer de Belg in zijn Touran bleef strak voor zich uit kijken. er kwam zelfs een quasi-verveeld armpje om zijn hoofd te ondersteunen...

[ Bericht 9% gewijzigd door Ridocar op 16-04-2015 22:14:04 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_151779892
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2015 15:04 schreef Hartigan het volgende:
Vandaag ook weer een leuke meegemaakt. Mafkees met zijn BMW.......

BMW :r en Audi :r , paupervolk dat er in rijdt.....vandaag ook weer gehad. Ik zit in de linkerbaan waar ik moet gaan voorsorteren naar rechts. Er is een gat en ik geef knipperlicht naar rechts. Die Belgische eikel in een witte X3 gaat dan even dat gat dichtrijden. Later verklaarde hij dat ik de aso was die zich in een gat ging wringen waar geen plaats was. Logisch, als jij de beschikbare ruimte dichtrijdt. Was bijna op vechten uitgedraaid.
  FOK!fotograaf zondag 19 april 2015 @ 01:12:47 #237
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151815938
Dat ik even een op en neertje Utrecht/Nieuwegein/Houten had, zal ik maar even vergeten, 190 km rijden op 1 dag in het weekend is er gewoon om vragen. Maar wat is de bocht van de A2 uit Amsterdam naar de A12 lokaal (dus Utrecht in) kut uitgevoerd zegt. Als je, zoals ik, keurig rechts houdt en denkt: "Ja, Nieuwegein, daar moet ik er bij een afrit af", dan word je dus de eerste afrit eraf gedwongen of moet je 2 doorgetrokken strepen over. Als je er vaker komt zal je het vast wel weten, maar ik kom er nooit. Alles voorbij Ede neem ik de A1 en A30 voor en verder zit ik, die enkele keer dat ik de A12 die kant op moet nemen, op de binnenste rijstroken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizza_Boom op 19-04-2015 01:37:57 ]
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_151818232
Ik neem regelmatig de A2 en de A12 en vind die bocht waarbij je twee banen naar links moet opschuiven richting Arnhem geen succes. Meestal ga ik vrij snel na de tunnel al links rijden. Niet netjes, maar ik heb al een keer gehad dat ik amper naar links kon opschuiven, laat staan twee keer.
Tap tap tap
pi_151820618
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 09:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik neem regelmatig de A2 en de A12 en vind die bocht waarbij je twee banen naar links moet opschuiven richting Arnhem geen succes. Meestal ga ik vrij snel na de tunnel al links rijden. Niet netjes, maar ik heb al een keer gehad dat ik amper naar links kon opschuiven, laat staan twee keer.
Dat hele stuk tot voorbij Bunnik is een grote ellende, met mensen die op het laatste moment nog van baan wisselen om een afslg te halen.
pi_151823215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:41 schreef eRKa het volgende:

[..]

BMW :r en Audi :r , paupervolk dat er in rijdt.....vandaag ook weer gehad. Ik zit in de linkerbaan waar ik moet gaan voorsorteren naar rechts. Er is een gat en ik geef knipperlicht naar rechts. Die Belgische eikel in een witte X3 gaat dan even dat gat dichtrijden. Later verklaarde hij dat ik de aso was die zich in een gat ging wringen waar geen plaats was. Logisch, als jij de beschikbare ruimte dichtrijdt. Was bijna op vechten uitgedraaid.
Zelfde een keer meegemaakt, maar ik was toen iets opgefokter in het verkeer en drukt gewoon door bleef meneer naast me rijden naast een vrachtwagen gezellig met ze drieën naast elkaar, waarna een witte KLPD volvo verscheen en ons alletwee meenam, ik kreeg een waarschuwing en meneer een regeltje 5. was echt niet netjes van me maar ja leer momentje...
pi_151911472
Rijd ik net terug naar huis na een herhalingsles EHBO, staan er onderaan de afrit van de snelweg 2 auto's met gevarenlichten aan op de middelste rijstrook voor de verkeerslichten.
Maar even gestopt om te checken of alles in orde is en of er eventueel EHBO verleend moet worden.
De voorste auto blijkt van een mevrouw te zijn die met pech is komen te staan (auto sloeg af voor de verkeerslichten en wilde niet meer starten).
De bestelbus er achter blijkt een medeweggebruiker te zijn die mevrouw daar maar gevaarlijk vond staan en zijn bus er achter gezet heeft i.v.m. verkeer dat daar met een noodgang de afrit af komt zonder op te letten.

Ik heb maar even een zwaailicht op mijn autodak gezet en 4 knipperdiscs in een schuine rij een x aantal meters achter de auto gelegd in afwachting van de politie die al gebeld was.

Dan kom je er pas achter wat voor idioten er nog op de weg zitten.
Mensen die met de telefoon aan het oor stug door blijven rijden, OVER de knipperdiscs heenrijden, achter een auto met zwaailicht tot stilstand komen en dan pas besluiten dat het misschien wel handig is om een andere rijbaan te kiezen. :{

Ik moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als mevrouw daar alleen met haar gevarenlichten aan had gestaan, zo iemand was er vast vol opgeklapt als het licht op groen gestaan had!

De politie heeft daarna de boel afgezet, nog ff geholpen om de auto van de weg te drukken en mijn weg vervolgd.
Met de complimenten van de agenten voor het helpen beveiligen van de locatie.
Dat zwaailicht mag ik officieel niet op mijn dak hebben, aangezien ik geen ontheffing daarvoor heb, maar geen agent die daar op zo'n moment over gaat zeiken. :P
  FOK!fotograaf dinsdag 21 april 2015 @ 23:44:56 #242
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151911606
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:40 schreef swollywood het volgende:
Dat zwaailicht mag ik officieel niet op mijn dak hebben, aangezien ik geen ontheffing daarvoor heb, maar geen agent die daar op zo'n moment over gaat zeiken. :P
Wellicht hebben ze niet gezien dat het een zwaailicht was en dachten ze dat het gewoon een knipperdisk was die je op het dak hebt gelegd?
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_151911891
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Wellicht hebben ze niet gezien dat het een zwaailicht was en dachten ze dat het gewoon een knipperdisk was die je op het dak hebt gelegd?
Neuh, was overduidelijk een zwaailicht, agenten waren er zelfs blij mee, valt tenminste op vanaf afstand in het donker.
Zelf toen er een politiebus met blauw-blauw aan achter me stond waren er nog mensen die gewoon achter de politiebus stopten. 8)7

Die knipperdiscs (¤ 3,49/st. bij de Action) zijn trouwens wel een uitkomst 's avonds, valt een stuk meer op dan een gevarendriehoek en er gebeurt niks mee als er een auto overheen rijdt.

Ik heb dat soort meuk standaard in de auto liggen, als ik wel een keer eerst hulp moet verlenen voel ik me toch ff wat veiliger. Eigen veiligheid eerst. :)
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:59:16 #244
66083 Platina
78th Element
pi_151912003
Dat met de telefoon herken ik wel ja. Ik zie zo vaak mensen in hun auto omlaag kijken op dat schermpje ipv op de weg te letten. Levensgevaarlijk bij 80-wegen waar tegengestelde rijbanen niet gescheiden zijn.
  FOK!fotograaf woensdag 22 april 2015 @ 00:26:46 #245
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_151912434
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:54 schreef swollywood het volgende:
Neuh, was overduidelijk een zwaailicht, agenten waren er zelfs blij mee, valt tenminste op vanaf afstand in het donker.
Volgens hulpverleningsforum hoef je geen vergunning voor gele zwaailampen te hebben. Je mag ze alleen gebruiken in daartoe noodzakelijke situaties, zoals jij hier deed.
The summer is magic!

pi_151918300
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 00:26 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Volgens hulpverleningsforum hoef je geen vergunning voor gele zwaailampen te hebben. Je mag ze alleen gebruiken in daartoe noodzakelijke situaties, zoals jij hier deed.
Nice! Fijn om te weten. ^O^
  woensdag 22 april 2015 @ 13:28:19 #247
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_151922241
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:40 schreef swollywood het volgende:

Dan kom je er pas achter wat voor idioten er nog op de weg zitten.
Mensen die met de telefoon aan het oor stug door blijven rijden, OVER de knipperdiscs heenrijden, achter een auto met zwaailicht tot stilstand komen en dan pas besluiten dat het misschien wel handig is om een andere rijbaan te kiezen. :{
Aangezien er nog minstens eens per maand een weginspecteursauto of pijlwagen aan bonken wordt gereden verbaast dit me ook niet echt eigenlijk.
pi_151922753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 23:59 schreef Platina het volgende:
Dat met de telefoon herken ik wel ja. Ik zie zo vaak mensen in hun auto omlaag kijken op dat schermpje ipv op de weg te letten. Levensgevaarlijk bij 80-wegen waar tegengestelde rijbanen niet gescheiden zijn.
Die telefoons...grrr... Ik kom dagelijks fietsers tegen op de verkeerde weghelft (of gewoon tegen het verkeer in!) die alleen maar op hun scherm kijken. Kom ik daar aan met 45 km/uur. Niet fijn...
Professioneel gifmenger.
pi_151927991
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 13:42 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Die telefoons...grrr... Ik kom dagelijks fietsers tegen op de verkeerde weghelft (of gewoon tegen het verkeer in!) die alleen maar op hun scherm kijken. Kom ik daar aan met 45 km/uur. Niet fijn...
Afgelopen weekeind stond er een jonge dame op de fiets op een kruising voor het stoplicht te wachten, aandacht volledig gericht op haar telefoon. Toen ze groen kreeg wilde ze gaan fietsen maar doordat een hand dus druk bezet was verloor ze de controle over haar stuur en donderde op het asfalt. Ze brak nog bijna haar nek ook in een poging haar rondvliegende telefoon te grijpen in plaats van haar handen voor haar uit te steken om de klap op te vangen.

Maar goed, dametje lag dus midden op de weg te dweilen. Terwijl ze opkrabbelde kregen wij groen. De auto voor me (de eerste in de rij) reed langzaam naar haar toe, stopte enkele centimeters voor haar (haar aandacht was inmiddels alweer verschoven naar haar kapotte telefoon ipv het kruispunt te verlaten) en begon op zijn claxon te rammen. Mmm. meedoen dan maar...? Dat bleek wel een aardig idee omdat vervolgens ook alle auto's uit andere richtingen mee gingen doen, een hels concert. Het mutsje wist niet hoe snel ze de benen moest nemen, nog steeds stuntelend met telefoon en fiets.
pi_151928349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 16:06 schreef eP2e het volgende:

[..]

Afgelopen weekeind stond er een jonge dame op de fiets op een kruising voor het stoplicht te wachten, aandacht volledig gericht op haar telefoon. Toen ze groen kreeg wilde ze gaan fietsen maar doordat een hand dus druk bezet was verloor ze de controle over haar stuur en donderde op het asfalt. Ze brak nog bijna haar nek ook in een poging haar rondvliegende telefoon te grijpen in plaats van haar handen voor haar uit te steken om de klap op te vangen.

Maar goed, dametje lag dus midden op de weg te dweilen. Terwijl ze opkrabbelde kregen wij groen. De auto voor me (de eerste in de rij) reed langzaam naar haar toe, stopte enkele centimeters voor haar (haar aandacht was inmiddels alweer verschoven naar haar kapotte telefoon ipv het kruispunt te verlaten) en begon op zijn claxon te rammen. Mmm. meedoen dan maar...? Dat bleek wel een aardig idee omdat vervolgens ook alle auto's uit andere richtingen mee gingen doen, een hels concert. Het mutsje wist niet hoe snel ze de benen moest nemen, nog steeds stuntelend met telefoon en fiets.
En niemand heeft gevraagd of ze in orde was? -O-
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')